Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Steffen Nielsen er ny assisterende fodbolddirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Steffen Nielsen er ny assisterende fodbolddirektør

    Ok… mange år i klubben og uddannet til det … men kunne Hemme ikke noget der eller blive Team Manager (ved ikke hvad den stilling laver)?

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/steffe...bolddirektoer/
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Ok… mange år i klubben og uddannet til det … men kunne Hemme ikke noget der eller blive Team Manager (ved ikke hvad den stilling laver)?

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/steffe...bolddirektoer/
    BW vælger helt sikker hvem han ser som bedste samarbejdspartner. Og er helt tryg med at han fordeler ikke positioner til personer som kompensation for en fyreseddel. Tror BW beslutter hvad han synes er bedst: om det er at skabe klare forændringer som at sende Feher og Hemme videre eller om at hente kvalitet ind udefra eller at kigge indendørs om at skabe det bedste setup.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Svært at sige så meget til. Jeg kender i hvert fald ikke det store til manden. Men fint at den interne rekruttering synes at bære frugt.

      Comment


        #4
        Spændende med en tilgang, selvom den er intern.

        Jeg har ingen anelse om hvad jobbet som team manager indebar.? Måske det mest er titlen der skifter, og ikke så meget jobbeskrivelsen.

        Men av av av til Hemmingsen.. Det havde været logisk at lade ham blive som sportschef så, som en slags assistent.
        Men Bjørn må jo decideret have frabedt sig hemmingsen. Synes det skulle gå en legende så ilde.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
          Spændende med en tilgang, selvom den er intern.

          Jeg har ingen anelse om hvad jobbet som team manager indebar.? Måske det mest er titlen der skifter, og ikke så meget jobbeskrivelsen.

          Men av av av til Hemmingsen.. Det havde været logisk at lade ham blive som sportschef så, som en slags assistent.
          Men Bjørn må jo decideret have frabedt sig hemmingsen. Synes det skulle gå en legende så ilde.
          Det tror jeg er en noget hurtig konklusion. Steffen har jo nogen gode kompetencer i drift, strategi og administration af elitefodboldklubber, som det er beskrevet på ob.dk .. det tvivler jeg ærlig talt MH havde papirer på. Det må være et tilvalg af Steffen fremfor et fravalg af MH
          Last edited by manner; 28-04-2022, 19:19.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Spændende med en tilgang, selvom den er intern.

            Jeg har ingen anelse om hvad jobbet som team manager indebar.? Måske det mest er titlen der skifter, og ikke så meget jobbeskrivelsen.

            Men av av av til Hemmingsen.. Det havde været logisk at lade ham blive som sportschef så, som en slags assistent.
            Men Bjørn må jo decideret have frabedt sig hemmingsen. Synes det skulle gå en legende så ilde.
            Det er vel ikke et arbejde, som Hemmingsen er god til!?

            Jeg er glad for, at vi har fået den sportslige ledelse på plads i klubben, og jeg ser frem til et fortsat godt samarbejde med Steffen. I national såvel som international fodbold er der et stigende behov for eksperter til de forskellige opgaver, der skal løses i klubberne, og en af de vigtigste opgaver er fodbold-management og -administration. Her er vi i klubben godt stillet, da Steffen er en af de dygtigste inden for hans felt, hvor han det seneste år formelt har uddannet sig hos UEFA med fokus på strategi, drift og administration i en elitefodboldklub, siger Björn Wesström.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

              Det er vel ikke et arbejde, som Hemmingsen er god til!?

              Jeg er glad for, at vi har fået den sportslige ledelse på plads i klubben, og jeg ser frem til et fortsat godt samarbejde med Steffen. I national såvel som international fodbold er der et stigende behov for eksperter til de forskellige opgaver, der skal løses i klubberne, og en af de vigtigste opgaver er fodbold-management og -administration. Her er vi i klubben godt stillet, da Steffen er en af de dygtigste inden for hans felt, hvor han det seneste år formelt har uddannet sig hos UEFA med fokus på strategi, drift og administration i en elitefodboldklub, siger Björn Wesström.
              Ja det er overhovedet ikke et job MH skulle ansættes til. Det skulle være i relation til det der sker på banen eller måske omkring scouting.
              Jeg husker også at have læst et interview med BW, hvor han ret tydeligt beskrev at han synes man havde mange kasketter på i jobbet som sportsdirektør i OB, som slugte tiden fra de strategiske analyser og beslutninger, som ifølge BW selv er blandt hans største forcer. Derfor lå det også i kortene at han skulle have en organiseret kontor-kyndig ind, som kunne aflaste ham fra mange af de jer dagligdags-opgaver, som garanteret har været unødvendigt mange i en organisation, man har fornemmelsen af har hængt lidt efter flere af de andre igennem de seneste 20 år.



              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Ja det er overhovedet ikke et job MH skulle ansættes til. Det skulle være i relation til det der sker på banen eller måske omkring scouting.
                Jeg husker også at have læst et interview med BW, hvor han ret tydeligt beskrev at han synes man havde mange kasketter på i jobbet som sportsdirektør i OB, som slugte tiden fra de strategiske analyser og beslutninger, som ifølge BW selv er blandt hans største forcer. Derfor lå det også i kortene at han skulle have en organiseret kontor-kyndig ind, som kunne aflaste ham fra mange af de jer dagligdags-opgaver, som garanteret har været unødvendigt mange i en organisation, man har fornemmelsen af har hængt lidt efter flere af de andre igennem de seneste 20 år.


                Ville dog være skeptisk med Hemme i noget scouting værk, når man tager i betragtning nogle af de transfers han har lavet

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Ville dog være skeptisk med Hemme i noget scouting værk, når man tager i betragtning nogle af de transfers han har lavet
                  Viser vel bare, hvor begrænset hans netværk var/er !

                  Comment

                  Working...
                  X