Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB 24.04.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er der nogen, der har snuset op, hvad der skete med Links til sidst? Det var ikke en batalje med en fra OB, vel? Var det internt?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
      Er der nogen, der har snuset op, hvad der skete med Links til sidst? Det var ikke en batalje med en fra OB, vel? Var det internt?
      Det lignede umiddelbart at det var Aron, han var sur på.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Det lignede umiddelbart at det var Aron, han var sur på.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Frø har jo væretskadet i lysken i hundrede år. Alle, der har prøvet den slags, ved hvor længe man kæmper med det.

          Han skal bygges op, og jeg undrer mig over, at Alm bruger ham. Niveauet er der ikke aktuelt, og han skal først og fremmest bringes i fysisk form. Så må man håbe, at det mentale følger med. Jeg tænker, at Frø er en spiller, der skal være helt fit, førend han præsterer.

          Eller synes jeg, at det var en fin 2. halvleg. Sabbi var god, Jebali ligeså, omend jeg undrer mig over, at Sander ikke får lov at sparke frispark. KL gjorde også en god figur i dag. Ivancevic med potentiale men også ting, der skal afstemmes bedre.

          Hvis bare vi ikke lavede én stor personlig fejl i hver kamp… Bernat skal til at begynde at ryste de her børnesygdomme af sig.
          Synes også det kan ses at han formmæssigt halter efter. Frø har bare mere brug for at være i god form end andre. Han spiller med stor risiko, og når han så ikke er på toppen, så kommer der flere fejl, specielt når man vil en hel masse af det svære. Igår kom han så ind til en holdmæssigt ok 2. halveg og det håber jeg har givet lidt mere. Han spiller jo ikke godt, men synes nu heller ikke han ødelægger mere end han gavnede. Han får bare ikke ramt den i røven når han prøver de svære afleveringer og formår ikke at snøre 2-3 mand når han prøver på det, men heldigvis gjorde han mere af det simple ift. når han er aller værst.
          Ellers enig i din betragtning omkring de personlige fejl. Det ser ud til holdet kvalitetsmæssigt virker til at være bund 6 bedste hold lige nu. Vi scorer i alle kampe og holder med undtagelse af Viborg-kampen modstanderne nede på få chancer. Kan vi viske de værste brølere væk, så kan vi komme ud af det her nedrykningsspil med rigtig god optimisme og selvtillid.
          det er rigtig godt for Bernat at sådan et gigadrop ikke koster. Det gør det lidt nemmere for Bjerring og Co at få samlet ham op inden de vigtige pokalkampe, for her har de en opgave. Han har haft flere bolde han burde have haft på det sidste, så han tager et lille dyk nu ift. hans godkendte efterår.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Det lignede umiddelbart at det var Aron, han var sur på.
            Jeg så at Links var sur, men hvor kommer Aron ind i det henne?

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

              Han har sgu da kostet hele sæsonen.
              Han har lavet et par fejl ja, men så slemt som du gør det til synes jeg ikke det har været. Han har også reddet vores forsvars røv flere gange og samtidig er han stadig så ung at jeg stadig tror på hans niveau vil blive højere og højere de kommende år.
              Jeg har ihvertfald stadig 100% tiltro til HC.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg så at Links var sur, men hvor kommer Aron ind i det henne?
                På TV lignede det, han gestikulerende mod Aron, og gerne ville konfrontere ham, men blev holdt væk af AGF stab, men altså det var bare sådan jeg så de 5-6 sekunder, kan sagtens være, jeg tager fejl.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  På TV lignede det, han gestikulerende mod Aron, og gerne ville konfrontere ham, men blev holdt væk af AGF stab, men altså det var bare sådan jeg så de 5-6 sekunder, kan sagtens være, jeg tager fejl.
                  Det kunne være sjovt at lade de dér små højtråbende spillere komme hen til de store, som de står og "gør" af, og så lade de store krølle dem sammen. Jeg er så træt af alle de skrigehoveder der brokker sig i kampene. Giv for helvede nogle flere kort for brok

                  Comment


                    Vi har snakket med Andreas Alm og Sander Svendsen om kampen mod AGF, og de er begge meget glade for sejren.

                    Video: Alm og Svendsen er glade for sejren over AGF - OBstruktion

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                      Det kunne være sjovt at lade de dér små højtråbende spillere komme hen til de store, som de står og "gør" af, og så lade de store krølle dem sammen. Jeg er så træt af alle de skrigehoveder der brokker sig i kampene. Giv for helvede nogle flere kort for brok
                      Enig, og giv gerne kort for de evige apeller for straffe.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Mihajlo på rundens hold på Tipsbladet..

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aen-27-runde-1
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Mihajlo på rundens hold på Tipsbladet..

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aen-27-runde-1
                          Om hans præstation var god nok til rundens hold ved jeg ikke, men synes bestemt han spillede en rigtig fornuftig kamp med flere fine indgreb. Og så er han dejligt rolig på bolden. Tror bestemt på at han bliver en gevinst for os på sigt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Om hans præstation var god nok til rundens hold ved jeg ikke, men synes bestemt han spillede en rigtig fornuftig kamp med flere fine indgreb. Og så er han dejligt rolig på bolden. Tror bestemt på at han bliver en gevinst for os på sigt.
                            Ja, han laver i mine øjne ingen fejl i denne kamp.

                            Er ret sikker på at han er sikker på at HC tager den bold der kommer lige til ham, at han så på en eller anden måde taber den så AGF kan score er absolut tikke Mihajlos skyld.

                            Comment

                            Working...
                            X