Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt AGF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Så bliver det vel Aron/JJ på midtbanen og Larsen/Ivancevic i CF
Jeg gætter på
......................HC
Nico........Ivancevic...KL.....Jørgen
.............JJT..........Aron
Sabbi......Jebali......Sander
.....................Max
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlægNu vil jeg ikke ødelægge Limefrugtens chancer for at vinde et væddemål….
Og så alligevel - udtjente-Mortensen er i karantæne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Det var derfor jeg i mit indlæg skrev hjælpe AGF og ikke Mortensen. Det er jo tydeligt, at hele holdet AGF har brug for hjælp.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJa - vi må glæde os over at Aron så må være klar til 90 min
Jeg gætter på
......................HC
Nico........Ivancevic...KL.....Jørgen
.............JJT..........Aron
Sabbi......Jebali......Sander
.....................Max
AGF har tvivl om Bundo, Duncan, Hvidt og Nikolaj Pousen, samt PMortensen og Thorsteinson af helt andre grunde end skader
Last edited by manner; 24-04-2022, 06:38.Believe OB
Comment
-
Når vi nu er kritiske over for Alm, så skal vi også huske, at han nærmest ikke to kampe i træk har kunne stille med samme centrale duo, og det er nok de to vigtigste positioner i Alms 4-2-3-1.
Meget af kritikken er stadig begrunder, men hvis det lykkes at tilføje profiler på nogle af de centrale pladser, så vil det være et helt andet hold.
Svendestykket må blive næste sæson. Også for BW.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægNår vi nu er kritiske over for Alm, så skal vi også huske, at han nærmest ikke to kampe i træk har kunne stille med samme centrale duo, og det er nok de to vigtigste positioner i Alms 4-2-3-1.
Meget af kritikken er stadig begrunder, men hvis det lykkes at tilføje profiler på nogle af de centrale pladser, så vil det være et helt andet hold.
Viser i den grad at man ikke har spillerne til holdet der skal kunne det man vil, uagtet hvor gode eller dårlige spillerne er individuelt ...."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægNår vi nu er kritiske over for Alm, så skal vi også huske, at han nærmest ikke to kampe i træk har kunne stille med samme centrale duo, og det er nok de to vigtigste positioner i Alms 4-2-3-1.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet gælder vel nærmest hele holdet at der ikke har været meget kontinuitet i nogen af kæderne.
Men ja, der har været en enorm ustabilitet i hele den centrale akse.Last edited by Jungledyret; 24-04-2022, 09:37.
Comment
Comment