Oprindeligt indsendt af Reinholdt
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Retfærdigvis skal det siges, at han skriver at "Stemmer Fra Ådalen er bekendt med, at OB har været i dialog med spilleren og hans rådgivere i løbet af transfervinduet, og nu skulle en aftale være tæt på." Altså, SfÅ ahr tilsyneladende kendt til, at der har været dialog over en længere periode.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Dialog
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMartin Davidsen bekræfter at OB er i dialog med Tongya:
https://obstemmer.dk/rygtetid-ob-tae...fensivspiller/
Leave a comment:
-
Martin Davidsen bekræfter at OB er i dialog med Tongya:
https://obstemmer.dk/rygtetid-ob-tae...fensivspiller/
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDet lyder da interessant.
Hvis der vel at mærke også kommer en 6er, som vi desperat har brug for. Hvis ikke, så er jeg uforstående over for dispositionerne.
Leave a comment:
-
Det lyder da interessant.
Hvis der vel at mærke også kommer en 6er, som vi desperat har brug for. Hvis ikke, så er jeg uforstående over for dispositionerne.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Franco Tongya har aldrig spillet en førsteholdskamp i sin karriere. (Ifølge Tipsbladet). Men vildt nok, hvis vi starter med at give ham nr 10.
Men det må trække en del op at han alligevel har spillet ungdomslandskampe for Italien. Men der er alligevel et stykke op til senior og førstehold. Diarra var også en usleben diamant og anfører fra PSGs u19 hold.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tænker stadig leje med option. Men den er nok 7,5-15 mill. Så det ville kun være hvis han brænder superligaen af
Men det må trække en del op at han alligevel har spillet ungdomslandskampe for Italien. Men der er alligevel et stykke op til senior og førstehold. Diarra var også en usleben diamant og anfører fra PSGs u19 hold.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Ja den er jeg med på, men tænker lige så meget Franco.
Et køb af ham kan være ret dyrt, selv om de 8 millioner € kun har haft noget med regnskabet at gøre.
Leave a comment:
Leave a comment: