Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Viborg-OB 17.04.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Viborg-OB 17.04.22

    Var lige en tur til Ådalen.
    Aron kæmper desværre åbenbart stadig med skadesproblemer, var ikke med i afslutningsspil.
    Kløve spillede sig ikke i start11 for i morgen, vi rykker Tverskov frem ved siden af Okosun og Ivancevic rykker ind i midtforsvaret.
    Jebali centralt, Sander til højre og Breum til venstre, Max oppe foran.
    AA kiggede meget på den defensive struktur hvor især Sander viste at være med at tage de defensive pligter.
    Håber vi lykkes med at finde den nødvendige kompakthed om at hente point i Viborg.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Var lige en tur til Ådalen.
    Aron kæmper desværre åbenbart stadig med skadesproblemer, var ikke med i afslutningsspil.
    Kløve spillede sig ikke i start11 for i morgen, vi rykker Tverskov frem ved siden af Okosun og Ivancevic rykker ind i midtforsvaret.
    Jebali centralt, Sander til højre og Breum til venstre, Max oppe foran.
    AA kiggede meget på den defensive struktur hvor især Sander viste at være med at tage de defensive pligter.
    Håber vi lykkes med at finde den nødvendige kompakthed om at hente point i Viborg.
    Tak Andreas.

    Aron virker stadig som en der kører på 90% desværre. Han virker ikke klar
    Men spændende opstilling

    Comment


      #3
      Hvem spiller venstreback?

      Comment


        #4
        Thomasen er vel stadigvæk skadet? Jeg synes vi skal spille med Skjelvik igen på venstreback, han har leveret solide indsatster uden at være prangende. Han har en bedre fysik og duelstyrke, det kan vi godt bruge mod Viborg. Hvad med Bashkim? Jeg håber at han kommer i betragtning som indskifter, måske han kan få noget selvtillid med et godt indhop. Vi skal i hvertfald gå efter sejren.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hvem spiller venstreback?
          Skjelvik.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
            Thomasen er vel stadigvæk skadet? Jeg synes vi skal spille med Skjelvik igen på venstreback, han har leveret solide indsatster uden at være prangende. Han har en bedre fysik og duelstyrke, det kan vi godt bruge mod Viborg. Hvad med Bashkim? Jeg håber at han kommer i betragtning som indskifter, måske han kan få noget selvtillid med et godt indhop. Vi skal i hvertfald gå efter sejren.
            JJ var åbenbart ikke helt klar. Han var ret tilbageholdende og virkede lidt småskadet. Aktuelt ser desværre ikke ud som Bashkim har en fremtid i OB. Han virker ikke som én som vil bevise AA noget og medmindre vi får flere skader i offensiven tror ikke han kommer på banen
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Fyens melder også AT og JJ ude. Jeg har også tænkt, at man kørte AT hårdt efter netop en brok-operation.

              Comment


                #8
                Og fedt hvis Breum får venstrekanten. Han er mærkbart bedre der, hvor han kan trække ind og afslutte. Omvendt er det jo også Sanders metier, og han gjorde det jo ikke helt dårligt sidst.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Og fedt hvis Breum får venstrekanten. Han er mærkbart bedre der, hvor han kan trække ind og afslutte. Omvendt er det jo også Sanders metier, og han gjorde det jo ikke helt dårligt sidst.
                  Mon ikke de to får lov at lægge og rotere lidt?
                  Bashkim forøvrigt tilbage i truppen ifølge FS.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Fyens melder også AT og JJ ude. Jeg har også tænkt, at man kørte AT hårdt efter netop en brok-operation.
                    Jeg var også overrasket over hvor hurtigt han var meldt klar. Han skulle nok også set med OB-briller have været hjemme fra to ubetydelige landskampe i landskampspausen, men det er nok svært at overbevise en spiller om, som lige har fået chancen.

                    Det bliver neglebidende at se Ivan og KL sammen igen. Imod aab var det jo faktisk pinligt, hvordan de efterlod bagrum og slet ikke fik angriberne trukket offside. Mulighederne er dog nok begrænset til at vi må ty til tverskov skal rives væk fra bagkæden igen. Kløve lignede ikke ligefrem en mand der var klar til at starte igen allerede i morgen, som han var bundet op og kun halvhjertet hoppede med i hyldesten fra os efter Vejlekampen.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Mon ikke de to får lov at lægge og rotere lidt?
                      Bashkim forøvrigt tilbage i truppen ifølge FS.
                      Ved ikke mere hvilken kamp det var, tror mod FCM? Men husker at de fungerede rigtig fint tilsammen og skabte vild uro i modstanderens forsvar med at skifte positionerne. Glæder mig meget på turen til Viborg i morgen og er overbevist at vi kan hente noget der.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        FS tror på denne opstilling

                        .........................HC
                        Nico..........KL.........Ivancevic.....Jørgen
                        .......Okosun.............Tverskov
                        ...Sander.......Jebali.........Breum
                        .....................Max

                        FS skriver desuden at Alm gemmer Aron til AGF kampen, og at Frøkjær har døjet med lidt sygdom efter VB-kampen samt at JJT er med i truppen, men sikkert får en bænkplads. Bashkim er også i truppen i det at Sabbi har karantæne.
                        Last edited by manner; 17-04-2022, 06:48.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          FS tror på denne opstilling

                          .........................HC
                          Nico..........KL.........Ivancevic.....Jørgen
                          .......Okosun.............Tverskov
                          ...Sander.......Jebali.........Breum
                          .....................Max

                          FS skriver desuden at Alm gemmer Aron til AGF kampen, og at Frøkjær har døjet med lidt sygdom efter VB-kampen samt at JJT er med i truppen, men sikkert får en bænkplads. Bashkim er også i truppen i det at Sabbi har karantæne.
                          Egentlig spændende opstilling, synes jeg. Håber virkelig ivancevic får en stabil kamp, og viser hans niveau er stigende.
                          Tverskov på midten er jeg helt tryg ved, han er stærk lige meget hvor han spiller.

                          Og offensiven der kørte rundt med FCK får chancen igen

                          Hvis bare Jørgen og Kasper ikke har for mange blundere, kan man måske ligefrem håbe på point.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Egentlig spændende opstilling, synes jeg. Håber virkelig ivancevic får en stabil kamp, og viser hans niveau er stigende.
                            Tverskov på midten er jeg helt tryg ved, han er stærk lige meget hvor han spiller.

                            Og offensiven der kørte rundt med FCK får chancen igen

                            Hvis bare Jørgen og Kasper ikke har for mange blundere, kan man måske ligefrem håbe på point.
                            Ja -- det er helt sikkert forsvaret der skal undgå de graverende fejl der har haglet ned over deres syndige hoveder i mange kampe. Okosun og Tverskov håber har mere tyngde end JJT/Kløve-Okosun så de ikke løber uhindret igennem. VFFs statistk mod GF var skræmmende gode, men det var måske på en billig baggrund, men de vil med sikkerhed forsøge at trykke vores to 6'ere og forsvaret generelt og spolere opspillet fra forsvaret.
                            Last edited by manner; 17-04-2022, 07:40.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              KL - Ivancevic er jeg en smule nervøs ved. Håber, Ivancevic er landet mere i det hele nu.

                              Ellers en spændende opstilling.

                              Comment

                              Working...
                              X