Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Vejle 14.4.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Ja må håbe Frø og Kløve har trænet sig på. Naturligvis kan/skal god indsats belønnes.

    Uanset hvad så er det en 6 pointkamp.
    Det skal vi forvente at de har.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #47
      Er sgu nervøs over Kløve. Hvilken kampform kommer han lige i….

      Comment


        #48
        AT er lige kommet tilbage fra skade. Det giver mening at give ham en pause.

        Kløve og Okosun. For et par måneder siden havde jeg rystet på hovedet. Nu afventer jeg. Kløve er ude af kampform og har ikke gode meritter centralt. Vi må se.

        Naturligt at JS får pladsen igen. Håber, han viser større engagement nu. Han er en bedre spiller end King, og det er ikke midt et nedrykningsspil, man skal sluse en spiller uden superliganiveau fra den anden ende af jorden ind.
        Last edited by Jungledyret; 14-04-2022, 12:20.

        Comment


          #49
          Kan høre Wesström snakker lidt om fremtiden. Nogen der lige kan give et referat. Er kommet sent ind i interviewet.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            AT er lige kommet tilbage fra skade. Det giver mening at give ham en pause.

            Kløve og Okosun. For et par måneder siden havde jeg rystet på hovedet. Nu afventer jeg. Kløve er ude af kampform og har ikke gode meritter centralt. Vi må se.

            Naturligt at JS får pladsen igen. Håber, han viser større engagement nu. Han er en bedre spiller end King, og det er ikke midt et nedrykningsspil, man skal sluse en spiller uden superliganiveau fra den anden ende af jorden ind.
            Er han virkelig? Altså i teorien måske, men det niveau han har lagt for dagen det sidste år har da været fornærmende ringe. Jeg har ikke kunnet se meget af vores to sidste kampe, men indtil da syntes jeg bestemt King var en opgradering, mest bare ved at være nogenlunde stabil. Og selvfølgelig er det også nu, vi skal tænke langsigtet. Egentlig sjovt, at det er dig der argumenterer for det modsatte, du plejer at være meget opsat på det langsigtede, strategiske perspektiv. At AT ikke er klar til at starte endnu efter 4 kampe på bænken synes jeg nu altså også virker lidt spøjst, men det må Alm jo kunne vurdere bedre. Frygter temmelig meget den her Kløve-Okosun Duo.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Er sgu nervøs over Kløve. Hvilken kampform kommer han lige i….
              Altså hvis Kløve har den sædvanlige hvilepulsattiude og tøffer rundt bliver jeg skuffet. Vis nu at du vil have pladsen!

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Æv.......
                Hvis de ikke videre gejst og løber soler sort så vil skiftes ind og overtagei anden halvleg. ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Er han virkelig? Altså i teorien måske, men det niveau han har lagt for dagen det sidste år har da været fornærmende ringe. Jeg har ikke kunnet se meget af vores to sidste kampe, men indtil da syntes jeg bestemt King var en opgradering, mest bare ved at være nogenlunde stabil. Og selvfølgelig er det også nu, vi skal tænke langsigtet. Egentlig sjovt, at det er dig der argumenterer for det modsatte, du plejer at være meget opsat på det langsigtede, strategiske perspektiv. At AT ikke er klar til at starte endnu efter 4 kampe på bænken synes jeg nu altså også virker lidt spøjst, men det må Alm jo kunne vurdere bedre. Frygter temmelig meget den her Kløve-Okosun Duo.
                  Det langsigtede perspektiv er væk, så længe vi reelt kan rykke ned. Det har jeg før skrevet. Det handler om overlevelse. Desværre. Havde man tænkt langsigtet før, så var vi ikke her nu.

                  King er, som jeg ser det, ikke på superliganiveau. Det kan han komme, selvom jeg nok ikke helt har opdaget potentialet. JS med bare et strøg af energi og koncentration er her og nu en bedre spiller - ikke at det er prangende.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Er han virkelig? Altså i teorien måske, men det niveau han har lagt for dagen det sidste år har da været fornærmende ringe. Jeg har ikke kunnet se meget af vores to sidste kampe, men indtil da syntes jeg bestemt King var en opgradering, mest bare ved at være nogenlunde stabil. Og selvfølgelig er det også nu, vi skal tænke langsigtet. Egentlig sjovt, at det er dig der argumenterer for det modsatte, du plejer at være meget opsat på det langsigtede, strategiske perspektiv. At AT ikke er klar til at starte endnu efter 4 kampe på bænken synes jeg nu altså også virker lidt spøjst, men det må Alm jo kunne vurdere bedre. Frygter temmelig meget den her Kløve-Okosun Duo.
                    Jørgen har værtet ringe, især når man indregner at han har 3. Højest løn. Men jørgen i en god middel præstation overskygger King. King spiller som en 18 årig. Meget op og ned, men han er ikke 18. Jeg har ikke opgivet ham, men tvivler på vi har en top 6 back i ham inden for en sæson

                    Comment


                      #55
                      Sousa muligvis skadet under opvarmning

                      Comment


                        #56
                        Fenger scorer i dag. Resten er uvist

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Det langsigtede perspektiv er væk, så længe vi reelt kan rykke ned. Det har jeg før skrevet. Det handler om overlevelse. Desværre. Havde man tænkt langsigtet før, så var vi ikke her nu.

                          King er, som jeg ser det, ikke på superliganiveau. Det kan han komme, selvom jeg nok ikke helt har opdaget potentialet. JS med bare et strøg af energi og koncentration er her og nu en bedre spiller - ikke at det er prangende.
                          Det er klart, at Jørgen potentielt set har et højere topniveau. Det kan vi bare ikke bruge til så meget. Han har ikke kontinuerligt vist, at han kan holde koncentrationen i den tid han har været her, og i LA Galaxy var fansene jublende lykkelige over, at komme af med ham - netop på grund af hans enorme fejlrate. Hvorfor det skulle ændre sig nu, kan jeg ikke se. Og en uinteresseret og ukoncentreret JS er ikke bedre end det, jeg har set fra King pt.

                          Comment

                          Working...
                          X