Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Vejle 14.4.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-Vejle 14.4.22

    Der bliver en nøglekamp som viser hvilken vej vi går i resten af sæsonen. En sejr og der skulle være ro på og muligheden at indspille os mere eller mindre for næste sæson allerede. Håber på at holdet ved at de skylder, især efter sidste kamp mod Vejle og at alt andet end en klar sejr på hjemmebanen er uacceptabelt.
    Glæder mig i hvert fald at komme på stadion og håber at ikke kun fanscenen gør det til en fantastisk oplevelse men også holdet bidrager med at komme med ild i øjnene og OB-ånd på banen.
    Nogen som har set træningen idag og kommer med lidt information om start-11?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Der bliver en nøglekamp som viser hvilken vej vi går i resten af sæsonen. En sejr og der skulle være ro på og muligheden at indspille os mere eller mindre for næste sæson allerede. Håber på at holdet ved at de skylder, især efter sidste kamp mod Vejle og at alt andet end en klar sejr på hjemmebanen er uacceptabelt.
    Glæder mig i hvert fald at komme på stadion og håber at ikke kun fanscenen gør det til en fantastisk oplevelse men også holdet bidrager med at komme med ild i øjnene og OB-ånd på banen.
    Nogen som har set træningen idag og kommer med lidt information om start-11?
    Håber virkelig også på en sejr. Så især King og Ivansevic kan få ro til at få spillet sig ordentlig ind i truppen.

    Comment


      #3
      Det eneste sikre omkring OB er at fanscenen gør det fantastisk. Håber på godt spil og en sejr. Men skønt med påske og fodbold

      Comment


        #4
        Kadrii igen ikke med i truppen

        Comment


          #5
          Jens Jakob er skadet. Så det bliver nok Okosun og Thranderson på midten, spændende med lidt mere fysik derinde.
          Last edited by Faurskov; 13-04-2022, 15:58.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Jens Jakob er skadet. Så det bliver nok Okosun og Thranderson på midten, spændende med lidt mere fysik derinde.
            Bliver spændende at se

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Kadrii igen ikke med i truppen
              Og stiller ikke op til interview. Det virker alt meget bekymrende.
              https://fyens.dk/artikel/ob-s-h%C3%B...ga-truppen?rss
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Og stiller ikke op til interview. Det virker alt meget bekymrende.
                https://fyens.dk/artikel/ob-s-h%C3%B...ga-truppen?rss
                Bekymrende?

                Det er da rart, at klubben - efter vores dyreste spiller har fået al for lang snor - vel på rent gætbasis arbejder på at få ham videre.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Bekymrende?

                  Det er da rart, at klubben - efter vores dyreste spiller har fået al for lang snor - vel på rent gætbasis arbejder på at få ham videre.
                  Han ryger vel til Randers, og banker kasser ind næste sæson.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Bekymrende?

                    Det er da rart, at klubben - efter vores dyreste spiller har fået al for lang snor - vel på rent gætbasis arbejder på at få ham videre.
                    Det er bekymrende for klubben, fansene og Bashkim at vi ender i den her situation. Ligaens tidligere bedste venstre fod er helt væk. Vi alle håbede og troede ja på en succesrig tid med og for Bashkim i OB.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Bekymrende?

                      Det er da rart, at klubben - efter vores dyreste spiller har fået al for lang snor - vel på rent gætbasis arbejder på at få ham videre.
                      I hans nuværende forfatning så er han ikke en forstærkning.
                      Håber vi spiller, med
                      Bernart
                      ​​​​​​Jørgen, Ivan, Tver, Mickelson
                      Aron, Okosun
                      Jebali
                      Sabbi, Max, Breum.

                      Håber NK kigger sig i spejlet og melder sig ind som klubmand og bidrager positivt. Han virker pigefornærmet.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        I hans nuværende forfatning så er han ikke en forstærkning.
                        Håber vi spiller, med
                        Bernart
                        ​​​​​​Jørgen, Ivan, Tver, Mickelson
                        Aron, Okosun
                        Jebali
                        Sabbi, Max, Breum.

                        Håber NK kigger sig i spejlet og melder sig ind som klubmand og bidrager positivt. Han virker pigefornærmet.
                        NB?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Det er bekymrende for klubben, fansene og Bashkim at vi ender i den her situation. Ligaens tidligere bedste venstre fod er helt væk. Vi alle håbede og troede ja på en succesrig tid med og for Bashkim i OB.
                          Det troede vi altså ikke alle på. BK passer ikke ind i en 4-3-3 og kunne ikke komme på holdet i Mellemøsten. Han har mange langvarige skader bag sig og mangler vel ~ 5 kg muskelmasse ifht hans yngre dage.

                          Det var en dårlig handel og en meget typisk OB-handel.




                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Det troede vi altså ikke alle på. BK passer ikke ind i en 4-3-3 og kunne ikke komme på holdet i Mellemøsten. Han har mange langvarige skader bag sig og mangler vel ~ 5 kg muskelmasse ifht hans yngre dage.

                            Det var en dårlig handel og en meget typisk OB-handel.



                            Jeg anerkender fuldt ud, at du fra starten var skeptisk overfor Bashkim tilbage - og at der kunne være spørgsmålstegn ift. systemet. Men jeg køber ikke rigtigt, at der skulle være grund til at tro, han var blevet så meget dårligere på et år i Saudi Arabien, hvor han vel reelt set blev offer for en dårlig timet skade og et cap på udlændinge. Han var jo en kæmpe profil for os bare et år forinden. Og han scorede da også de mål, man kunne forvente, i foråret. Det er vel først med Alm, det rigtigt er gået ned ad bakke for ham. Noget tyder på, at det er ham og Alm, der ikke fungerer, ligeså meget som det.er Bashkim der har mistet niveau. Når det er sagt synes jeg da også det er fint, hvis man erkender det, satser på Fenger fuldt ud, og prøver at få Bash videre. Men derfor ærgrer jeg mig da personligt enormt meget over, at en spiller af hans kaliber og OB-status er uden for truppen og sikkert på vej videre i stedet for at være en profil for holdet og en fanfavorit.

                            Comment


                              #15
                              Det gør jeg da også. Jeg ønskede da enormt, at BK blev en succes, og at jeg tog fejl - som jeg så ofte gør. Fx med AT og også delvist Okosun.

                              Mit ønske for BKs succes er mindre nu, det erkender jeg. Jeg gider ikke den attitude. Finder det uværdigt.

                              Vi spillede på en helt anden måde, da BK sidst var i klubben, og jeg havde meget svært ved at se ham passe ind, da han kom tilbage. BK er bedst med en decideret angrebsmakker, og det er sjældent i fodbold anno 2022.

                              Og så har BK faktisk aldrig scoret ret mange mål kontinuerligt over tid, og har reelt kun været virkelig god i ret korte perioder.

                              Jeg synes også, BK har mistet enormt meget. Helt objektivt - sammenlign hans fysik med for et par år siden. Han er klejn og har mistet styrke og fart.

                              Derfor forstod jeg ikke, at det lige var ham - en efterhånden ældre spiller komplet ude af kampform - mam valgte at hente ind som 9er-profil.
                              Last edited by Jungledyret; 13-04-2022, 19:38.

                              Comment

                              Working...
                              X