Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCN 3.4.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Det lyder rigtig skidt, hvis en af dem, der skulle være en bærende kraft på holdet, bagtaler træneren. Det er der ikke plads til, når man ser på truppens forfatning. Sørgeligt.

    Hvis det BK så siger er sandt, om at AA nærmest er en, der finpudser enkelte spillere og deres færdigheder, så vil jeg også mene, at det ikke forekommer at være den rigtige måde at gøre det på, som vi ser holdet lige nu. Den "svenske trænerskole" lægger op til utrolig selvbestemmelse fra spillernes side (se bare deres mandlige håndboldlandshold fra 1990 og små 20 år frem - hvor træneren mest er en sparringspartner for spillerne), men det kræver så en helt og aldelse anderledes trup af spillere, end den vi har lige nu. Måske det BK kommer med, er et opråb, om end det ikke er klædeligt at gøre det på denne måde?

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kadrii sagde igår til vores box at Alm mere var fokuseret på det individuelle og ikke det holdmæssige. Og at det ikke faldt i hans(Kadriis) smag.

      Dette er selvfølgelig Kadriis udlægning og “hans måde at vurdere tingene på”.. Han er pt en lettere utilfreds medarbejder der fyrer stikpiller fra hoften
      Det bør være både og. Der er bestemt spillere på holdet som har brug for individuel fokus, men holdet bliver langt i perioder, og der er et par stykker som ikke arbejder nok - BK er en af dem der ikke levere nok på banen. Det var ok da han lavede mål, men nu er det en hæmsko.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Hvis det er sandt at han går og bagtaler træneren og hans måde at gøre det på så er jeg godt nok skuffet over Bashkim. Han burde kigge indad og se at hans egne præstationer ikke har været gode nok og at Alm faktisk har givet ham langt længere snor end man normalt kan forvente
        jeg kender ikke mekanismerne osv i en SL-trup, men BK har vel en pointe i, som han før har nævnt, at det relationelle ikke var/er helt på plads og noget går tabt på den konto. Derfor bør han selvf. IKKE gå og støbe kugler til uro i truppen hvis det er sandt. Han bør kikke på sig selv og selvf. få luft for sine frustrationer på spillermøder og snakke med træneren

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Hvis det er sandt at han går og bagtaler træneren og hans måde at gøre det på så er jeg godt nok skuffet over Bashkim. Han burde kigge indad og se at hans egne præstationer ikke har været gode nok og at Alm faktisk har givet ham langt længere snor end man normalt kan forvente
          Altså det er sandt at han sagde det. Der var en repræsentant med fra OB også så jeg er helt sikker på at han står ved det han har sagt.

          Og så er det vel ikke bagtaleri hvis det er en mening han har delt med træneren?

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Altså det er sandt at han sagde det. Der var en repræsentant med fra OB også så jeg er helt sikker på at han står ved det han har sagt.

            Og så er det vel ikke bagtaleri hvis det er en mening han har delt med træneren?
            Nej. Den del havde jeg så ikke fanget. Men korrekt. I så fald er det ikke bagtaleri

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Altså det er sandt at han sagde det. Der var en repræsentant med fra OB også så jeg er helt sikker på at han står ved det han har sagt.

              Og så er det vel ikke bagtaleri hvis det er en mening han har delt med træneren?
              Det har vel også noget at gøre med at Alm mangler en assistent som skulle have taget de individuelle samtaler, og det er noget som han mener er vigtigt for holdet. Ledelsen bør få købt Hjortebjerg fri af kontrakten så Alm kan få noget hjælp, men det sker jo ikke med den sparsommelige ledelse vi har.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                Det har vel også noget at gøre med at Alm mangler en assistent som skulle have taget de individuelle samtaler, og det er noget som han mener er vigtigt for holdet. Ledelsen bør få købt Hjortebjerg fri af kontrakten så Alm kan få noget hjælp, men det sker jo ikke med den sparsommelige ledelse vi har.
                Nu lyder det til han er temmelig vellidt i fcn og hvis vi er presset, så er fcn da I særdeleshed i en position, hvor de nok ikke skal gamble med at tynde ud i en trænerstab der skal få deres unge spillere op på hesten.
                selvfølgelig kan alt købes for penge, men vi har også en trup der trænger til 3n overhaling, så vi skal heller ikke kaste alt ind på en assistent.
                jeg medgiver dog det ikke har været optimale forhold for alm. Han krævede jo to assistenter. Den ene kunne han så angiveligt ikke rigtig med og den anden har haft det ene ben i sønderjyske i det meste af efteråret. Nu har han så Krogh som jeg tror har nogen kompetencer i relationerne til spillerne som Alm nok ikke helt har på samme måde, men det er helt klart at det selvfølgelig er et problem vi mangler en, men vil man så også have en af de bedste, så er det bare også engang imellem sådan at man må vente på ham.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Nu lyder det til han er temmelig vellidt i fcn og hvis vi er presset, så er fcn da I særdeleshed i en position, hvor de nok ikke skal gamble med at tynde ud i en trænerstab der skal få deres unge spillere op på hesten.
                  selvfølgelig kan alt købes for penge, men vi har også en trup der trænger til 3n overhaling, så vi skal heller ikke kaste alt ind på en assistent.
                  jeg medgiver dog det ikke har været optimale forhold for alm. Han krævede jo to assistenter. Den ene kunne han så angiveligt ikke rigtig med og den anden har haft det ene ben i sønderjyske i det meste af efteråret. Nu har han så Krogh som jeg tror har nogen kompetencer i relationerne til spillerne som Alm nok ikke helt har på samme måde, men det er helt klart at det selvfølgelig er et problem vi mangler en, men vil man så også have en af de bedste, så er det bare også engang imellem sådan at man må vente på ham.
                  Kadrii blev også spurgt mht Krogh og han sagde at man var ekstremt tilfreds med ham i truppen og at han har nogle helt klare kvaliteter ift spillerne. Han skulle være meget populær. Der blev også spurgt til Hjortebjerg. Her kunne han sige at de havde hørt at han også var på vej til OB men ud over dette ikke vidste mere

                  Comment


                    #99
                    Vi vandt over FCN. Det er holdet, vi kan vinde over. Pinligt, men sandt.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Vi har tilsyneladende ret godt fat i FCN.

                      Der er endda perioder i går, hvor vi spiller okay, men som sædvanlig er det i starten og slutningen af kampen, vi ser mest vakkelvorne ud.

                      Jeg begriber ikke, hvorfor vi skal spille med fem forsvarsspillere, når vi skal forsvare en føring hjem. Thrandarson gør det hæderligt, men hvis det var Østrøm eller Skjelvik, som skulle "hjælpe" firebackkæden, var vi måske blevet straffet ved at komme for langt ned at stå.

                      I stedet mener jeg, at vi fremover bør overveje i højere grad at forsvare vores føringer hjem ved at vende vores trekant på midten om, så den består af én 6'er og to 8'ere i stedet for to 8'ere og én 10'er.
                      I går skifter vi Sabbi ind i stedet for Frøkjær 30 minutter før tid, hvor det måske skulle have været Thrandarsson, så vi kunne have forsvaret længere væk fra eget felt.

                      I går var godkendt, men det skal være endnu bedre mod SønderjyskE.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
                        Vi har tilsyneladende ret godt fat i FCN.

                        Der er endda perioder i går, hvor vi spiller okay, men som sædvanlig er det i starten og slutningen af kampen, vi ser mest vakkelvorne ud.

                        Jeg begriber ikke, hvorfor vi skal spille med fem forsvarsspillere, når vi skal forsvare en føring hjem. Thrandarson gør det hæderligt, men hvis det var Østrøm eller Skjelvik, som skulle "hjælpe" firebackkæden, var vi måske blevet straffet ved at komme for langt ned at stå.

                        I stedet mener jeg, at vi fremover bør overveje i højere grad at forsvare vores føringer hjem ved at vende vores trekant på midten om, så den består af én 6'er og to 8'ere i stedet for to 8'ere og én 10'er.
                        I går skifter vi Sabbi ind i stedet for Frøkjær 30 minutter før tid, hvor det måske skulle have været Thrandarsson, så vi kunne have forsvaret længere væk fra eget felt.

                        I går var godkendt, men det skal være endnu bedre mod SønderjyskE.
                        Helt enig. Det var inde centralt at slaget blev tabt i 2. halveg og min tese er simpelthen at de løber tør for kræfter. Selvom det ikke så ud af alverden, fordi vi ikke spiller særligt godt, så arbejder Okosun og jjt som sindssyge på midten for at skubbe presset højt, da man jo vidste fcn ville spille den ud nede fra hver eneste gang. Det lykkedes vi ikke med i 2. halveg, fordi vi ikke holder kadencen og så er fcn jo gode på bolden når de får plads. Her ville Aron have pyntet som en ekstra mand derinde. Sabbi giver os muligheder på kontra, men foran 2-0 havde hi mere brug for at få kontrol på bolden, som Aron kunne have bidraget til. I det hele taget er det bare ubegribeligt at vi faktisk har en klassespiller på bænken i Aron og så giver man ham kun et kvarter, selvom vi halser efter. Det er ubegribeligt at man ikke bruger bredden noget mere når man endelig har den.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Helt enig. Det var inde centralt at slaget blev tabt i 2. halveg og min tese er simpelthen at de løber tør for kræfter. Selvom det ikke så ud af alverden, fordi vi ikke spiller særligt godt, så arbejder Okosun og jjt som sindssyge på midten for at skubbe presset højt, da man jo vidste fcn ville spille den ud nede fra hver eneste gang. Det lykkedes vi ikke med i 2. halveg, fordi vi ikke holder kadencen og så er fcn jo gode på bolden når de får plads. Her ville Aron have pyntet som en ekstra mand derinde. Sabbi giver os muligheder på kontra, men foran 2-0 havde hi mere brug for at få kontrol på bolden, som Aron kunne have bidraget til. I det hele taget er det bare ubegribeligt at vi faktisk har en klassespiller på bænken i Aron og så giver man ham kun et kvarter, selvom vi halser efter. Det er ubegribeligt at man ikke bruger bredden noget mere når man endelig har den.
                          Til AAs "undskyldning" høre vel at Aron dels har kæmpet lidt med eftervirkninger i form a overbelastninger efter hans operation, og det faktum at han har spillet to landskampe og løbet mange meter i nogen spanske kombinationer midt på ugen, så der kan sagtens være tale om ikke at risikere yderligere overbelastning.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Til AAs "undskyldning" høre vel at Aron dels har kæmpet lidt med eftervirkninger i form a overbelastninger efter hans operation, og det faktum at han har spillet to landskampe og løbet mange meter i nogen spanske kombinationer midt på ugen, så der kan sagtens være tale om ikke at risikere yderligere overbelastning.
                            Er man ikke klar skal man jo heller ikke med. Jeg læste godt artiklen på fyens, men har man sendt en spiller på landsholdsopgave og udtaget ham til truppen, så må der også være mere end 15 minutter i ham. Tror Alm i højere grad risikerede sejren end Arons ve og vel ved at agere som han gjorde med sine udskiftninger.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Er man ikke klar skal man jo heller ikke med. Jeg læste godt artiklen på fyens, men har man sendt en spiller på landsholdsopgave og udtaget ham til truppen, så må der også være mere end 15 minutter i ham. Tror Alm i højere grad risikerede sejren end Arons ve og vel ved at agere som han gjorde med sine udskiftninger.
                              Nu skal det så også lige siges at Aron stod ret lang tid ude på sidelinjen klar til at blive skiftet ind.
                              Men til at starte med røg bolden ikke ud og bagefter røg den ud ved hjørne hvor man ofte ikke vil skifte ud.
                              Men det gjorde vi så alligevel da den røg ud anden gang på et hjørne, så vi kunne få dem skiftet ind.

                              Det var tæt på at de stod og ventede i 10 min.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Nu skal det så også lige siges at Aron stod ret lang tid ude på sidelinjen klar til at blive skiftet ind.
                                Men til at starte med røg bolden ikke ud og bagefter røg den ud ved hjørne hvor man ofte ikke vil skifte ud.
                                Men det gjorde vi så alligevel da den røg ud anden gang på et hjørne, så vi kunne få dem skiftet ind.

                                Det var tæt på at de stod og ventede i 10 min.
                                Det er rigtigt der gik forholdsvis lang tid, men det har næppe den store betydning om Aron spillede 15 eller 22 min. Jeg tror stadig der har været en vis hensyntagen til den overståede skade og mange min. for Island og kikket ind i de kommende mange kampe i - ikke mindst de 4 kampe mod Haderslev og drømmen om en pokalfinale. Aron viste på de 15 min. hvor dynamisk han er. Det bliver helt sikkert en gevinst med ham tilbage igen.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X