Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Ob-Aab mandag den 14. marts 2022

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Med de sidste to cheftrænere var 1. sæson den klart bedste, herfra gik det så nedad bakke. Det kan da UMULIGT også blive tilfældet med Alm.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Enig, ligner at han skulle have langt flere kampe på 2 holdet, så han kunne komme i kamp form. Men KL er heller ikke noget, at r¨be hurra for. Fatter ikke, at han fortsat er fast mand.
      Det er hele vejen rundt vi ikke er gode nok. Og når vi så kombinerer det med nogle personlige fejl på amatørniveau og modstanderne også udstråler mere “ild i øjnene” i nærkampene samtidig med at vi ligger og ruller os rundt, hver gang de går til os, så har vi bare et hold jeg ikke rigtig kan identificere mig med. Det er det samme lort vi har set i over 10 år nu. Jeg magter det snart ikke mere.

Comment

Oprindeligt indsendt af obdino2525 Se indlæg

HAR ikke var . . . .
        Øøøhhh, hvad har det med AA at gøre ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Ung midtstopper fra et midterhold i den serbiske liga, som er svagere end Superligaen. Det ville næsten være et mirakel om han fra dag 1 gik ind uden de store problemer. Og så især en position som midterforsvarer der kræver så meget taktisk og kommunikativt. Husker ikke mange gode midterforsvarer fra Balkan i dansk fodbold. Der ligger meget skoling foran ham der, og han skal have nogle stærke spillere og ledere omkring sig, som ved hvad deres job er.

Til sammenligning så lignede Vavro jo tæt på et flop i den første sæson i FCK, da han spillede sammen med Lüftner. Da han fik en meget erfaren og taktisk intelligent Bjelland ved siden af sig i den næste sæson, kunne han pludselig tage nogle enorme skridt.
          Og det er en god pointe, som jeg bestemt noterer mig. Jeg holder ham jo op mod i stedet at satse på Østrøm.

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

Jeg er ikke nervøs.
            det er jeg heller ikke - endnu....men kan sagtens se det hurtigt kan blive rigtigt grimt...og at tro alt er sikkert pga 8 point - med alle de indbyrdes kampe...

Comment

Vi spiller jo godt i perioder og Jebali viser klasse.
              Men svært med så mange junior fejl.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Har kun ser de sidste 15 minutter. Kunne se den 2:3 scoring, pisseærgerligt at en personlig fejl koster igen.
                Kan jeg få lidt referat om hvordan vi spillede?
                Hvordan fungerede det med Tverskov som 6er?
                Og hvad viste vores nye midtforsvarer?
                Det var en katastrofekamp hvad angår personlige fejl.
                Målmandsdrop til 1-0
                Gigantiske fejl af KL, som sagtens kunne have givet mål
                Gigantiske fejl af Ivansevic, som sagtens kunne have givet mål
                Gigantfejl af Mickelson, som kostede
                Elendig kamp af Sander
                Fenger total usynlig ud over målet - han presser - men bringer sig i ingen farlige situationer
                Vi giver vel 6 100% chancer væk. Det er vel nærmest værre end bund 3. div. Jeg har aldrig set så mange skandaløse fejl i en superligakamp før.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg er enig med jer alle. Det er svære omstændigheder. Og sikkert en tæt på urimelig vurdering fra min side.

Jeg siger bare forsigtigt, at jeg med King (over 3 kampe) og Ivancevic i hvert fald ikke helt åbenlyst kan se, hvorfor lige netop de skal tage plads fra egne talenter.

De skal selvfølgelig have mere tid. Men jo heller ikke alverdens tid. De skal jo have et væsentligt niveau over egne talenter, førend det giver mening.

Og det må vi så se, om de har. Jeg beklager med det samme, hvis jeg - meget muligt - tager helt fejl her i starten.
                  Intet at beklage, kan nemt følge dig

... men vil gerne give Ivancevic en chance for at spille sig ind i resten af sæsonen inden jeg dømmer ham.

Derimod skuffer KL mig desværre konstant !

Comment

Og det er en god pointe, som jeg bestemt noterer mig. Jeg holder ham jo op mod i stedet at satse på Østrøm.
                    Den manglende tillid til og satsning på Østrøm, er nok det der undrer mig mest ved starten på dette forår. Han kan selvfølgelig have været elendig i opstarten, men jeg begriber ikke berøringsangsten.

Comment

Den manglende tillid til og satsning på Østrøm, er nok det der undrer mig mest ved starten på dette forår. Han kan selvfølgelig have været elendig i opstarten, men jeg begriber ikke berøringsangsten.
                      Enig. Han var på opadgående formkurve i sine kampe og så har han fået få minutter siden. Så mere og mere komfortabel ud. Mystisk.

Comment

Og det er jo derfor, at jeg både sportsligt og forretningsmæssigt undrer mig over, om det så giver mening at hente en serber, som så øjensynligt skal bruge en del tid på udvikling?

Var det ikke bedre givet ud bare at give Østrøm den tid?

Derfor havde jeg egentlig en forventning om, at både King og Ivancevic ret hurtigt ville være forstærkninger. Og det kan de selvfølgelig nå at vise sig som endnu.

Comment

Det er ret vildt. Østrøm havde i det mindste været en investering i fremtiden. Jeg har svært ved at forestille mig han eller Slotsager ville have gjort det dårligere end eksempelvis KL i midterforsvaret.
                          PS. hvor er det bare ekstra meget salt i såret at se nedtakten og hvordan KEP næsten ikke kan være i sig selv af glæde over OB’s nederlag.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Det var en katastrofekamp hvad angår personlige fejl.
                            Målmandsdrop til 1-0
                            Gigantiske fejl af KL, som sagtens kunne have givet mål
                            Gigantiske fejl af Ivansevic, som sagtens kunne have givet mål
                            Gigantfejl af Mickelson, som kostede
                            Elendig kamp af Sander
                            Fenger total usynlig ud over målet - han presser - men bringer sig i ingen farlige situationer
                            Vi giver vel 6 100% chancer væk. Det er vel nærmest værre end bund 3. div. Jeg har aldrig set så mange skandaløse fejl i en superligakamp før.
                            Har lige set højdepunkter med målene. Den første og tredje scoring af AaB er bare ærgerligt, personlige fejl -som kan ske men sker vel ikke ofte. Men deres anden scoring det synes er endnu værre. Hvordan kan Macaric stå helt fri der? Der er en scoring som skyldes dårlig organisation og/eller kommunikation i defensiven det var ja ikke en kontra hvor der bare gik for hurtigt og manglede derfor organisation, der var en almindelig spilsituation hvor vores defensive organisation var bare dilettantisk.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Øøøhhh, hvad har det med AA at gøre ?
                              Hvem skal være vores nye træner ? Kan sku ikke få øje på hvad Alm, HAR gjort bedre end JM !

4 sejre i 21 kampe, håber jeg virkeligt ikke er godt nok i OB, så mon ikke han blir fyret inden for de næste 14 dage.
                              Så mit spørgsmål var jo, hvem skal så ha' ?

Comment

Og det er jo derfor, at jeg både sportsligt og forretningsmæssigt undrer mig over, om det så giver mening at hente en serber, som så øjensynligt skal bruge en del tid på udvikling?

Var det ikke bedre givet ud bare at give Østrøm den tid?

Derfor havde jeg egentlig en forventning om, at både King og Ivancevic ret hurtigt ville være forstærkninger. Og det kan de selvfølgelig nå at vise sig som endnu.
                                Går ud fra at holdet sættes ud fra træningerne, reserveholdskampe og præstationer i SL plus en analyse af modstanderne. Nogen har vurderet Ivancevic som potentielt klart bedre. Jeg kan ikke vide hvad der er rigtigt, men Østrom har ikke overbevist mig endnu.

Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Working...
                                X