Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Ob-Aab mandag den 14. marts 2022
Collapse
X
-
Puuuuuh, de var vi heldige. Men helt o.k. at vi gå fuld risiko. De fighter i hvert fald."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Det er hans første kamp, men Ivancevic har virkelig haft mange brølere. Synes han har problemer med placeringerne.
Vi må se. Han skal selvfølgelig have tid. Men jeg havde forventet højere niveau fra begge nyindkøb for at være ærlig.
Det var jo noget med at købe profiler eller bruge egne talenter…
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDet er hans første kamp, men Ivancevic har virkelig haft mange brølere. Synes han har problemer med placeringerne.
Vi må se. Han skal selvfølgelig have tid. Men jeg havde forventet højere niveau fra begge nyindkøb for at være ærlig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDet er hans første kamp, men Ivancevic har virkelig haft mange brølere. Synes han har problemer med placeringerne.
Comment
Comment