Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sønderjyske-OB 06.03.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Mange mener jo at han er gode til nogen ting ... de ting er så ikke fx. kommunikation men der er givetvis andre ting han stadig kunne tage sig af uden at vi kender de opgaver sportschefen eller direktøren for OB har .... personligt er jeg da lidt trist over at en legende skulle fyres og så meget DNA forsvandt fra klubben for at man skal ud og finde en anden ...
    Altså han har været væk i mange år, så det DNA var fra en svunden tid hvor man bare kunne løbe lidt mere og så vinde. Men har da ondt af at han ikke havde selvindsigt nok til ikke at søge jobbet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


      Den sportslige ledelse ville vel ikke erkende at de atter havde fejlet da de ansatte Hemme, såden fyring blev vel i realiteten udstukket da OSE ansatte BW.
      Jeg er langt fra overbevist om at BW får den fornødne magt, og budget til at gøre hvad der skal til for at OB træder ud af rollen som går mus uden en betydende rolle i superligaen.
      Det er også min bekymring, til gengæld tror jeg ikke at BW finder sig i det og så skal vi igen have ny sportsdirektør.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Altså han har været væk i mange år, så det DNA var fra en svunden tid hvor man bare kunne løbe lidt mere og så vinde. Men har da ondt af at han ikke havde selvindsigt nok til ikke at søge jobbet.
        Men er det ikke det folket vil have .. tacklinger der synger og spillere der kan løbe Fyn rundt uden trøje på ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Men er det ikke det folket vil have .. tacklinger der synger og spillere der kan løbe Fyn rundt uden trøje på ..
          Lige nu kan jeg nærmest leve med nogen, der ser ud som om de går op i det de laver.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Men er det ikke det folket vil have .. tacklinger der synger og spillere der kan løbe Fyn rundt uden trøje på ..
            Jeg er helt enig .. vi vil have nøjagtig de du beskriver med syngende tacklinger osv. Det må ikke bare skylles ud med badevandet. Ang. løberiet antager jeg du citerer Ricardo, og så er det "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret."

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jeg er helt enig .. vi vil have nøjagtig de du beskriver med syngende tacklinger osv. Det må ikke bare skylles ud med badevandet. Ang. løberiet antager jeg du citerer Ricardo, og så er det "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret."
              Det var lidt half n’ half med Ricardo og Tonny Hermansen der siger noget a la man skal kunne genkende en OB spiller selvom han ikke har trøje på fordi han kan løbe meget og længe … men jo ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Det var lidt half n’ half med Ricardo og Tonny Hermansen der siger noget a la man skal kunne genkende en OB spiller selvom han ikke har trøje på fordi han kan løbe meget og længe … men jo ..
                Det havde jeg nu også regnet ud, men legendariske citater synes jeg fortjener korrekt citering ellers var idéen go' nok


                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment

                Working...
                X