FCM er på vej ud af Europa. Hvis de scorer 1 de sidste 15min er der forlænget som forhåbentlig vil gøre dem lidt trætte til søndag.
Krydser bare fingre for at de ryger ud
Ja. Og deres nye stjerne brænder straffe...
Så fik de ikke kun en mental skuffelse men også mange minutter i benene, det kan godt hjælpe søndag.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Norbert Elgert -
Nogle bud på start-11er fra folk, der har set træning?
Ud fra hvad man sagde i SFÅ igår kommer der ændringer og Breum måske starter ude istedet for Sabbi.
Men mon ikke AJA overtager pladsen ved siden af Tverskov? Ellers skal man jo prøve med Østrøm. Ved bare ikke om de ikke ligner hinanden lidt for meget
Ud fra hvad man sagde i SFÅ igår kommer der ændringer og Breum måske starter ude istedet for Sabbi.
Men mon ikke AJA overtager pladsen ved siden af Tverskov? Ellers skal man jo prøve med Østrøm. Ved bare ikke om de ikke ligner hinanden lidt for meget
Jeg havde givet genvalg ud over BK, som jeg vil give den sidste halve time. Han skal stille igang og de andre angribere i truppen skal prøves. Tænker Max skal have chancen i et stykke tid. Så må vi se om han kan få tur i den. Alternativt kan Sabbi let løbe fra Erik, og han er vist også en anelse hurtigere end Dalsgaard og Paulinho.
Nogle bud på start-11er fra folk, der har set træning?
Jeg har ingen bud på start11'er, men jeg har fra bekendte der har overværet træning inden Mihajlo blev skadet at han ser superspændende ud, og ligner den forstærkning af cf vi har sukket efter i lang tid.
Comment