Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB i medier /podcasts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Then you are in for a treat.. For det er netop det hovedtemaet er i deres programserie så vidt jeg er oplyst
    Det lyder spændende det vil jeg gerne se.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

      For at svare på et tidligere spørgsmål så udtaler kommunikationschefen i podcasten, at en del af OB Media er med i Thailand. Den del af dem, der har forstand på produktion af indhold.

      Han begrunder desuden, hvorfor man har skabt OB Media, og hvordan det adskiller sig fra tidligere setup. Hovedargumentet er vist, at det giver en øget fleksibilitet og agilitet at have kompetencer/udstyr/mm. in-house, når det kommer til produktion af medieindhold. Han nævner som et eksempel, at man ved Zohore-handlen havde planlagt at producere en præsentationsvideo på Odense Teater (iøvrigt også en del af strategien, at bruge byens varemærker mere aktivt, som vi har set tidligere). Det trak dog ud at få underskriften helt på plads, hvorfor man måtte udskyde produktionen af videoen i nogle dage (den endte vist så med ikke at blive til noget). Hvis OB skulle have præsentationen produceret eksternt, havde det kostet penge for hver gang man udskød.

      Jeg er helt på linje med, at der er lang vej op til de klubber, der er bedst på denne front. Men vi bevæger os da i den rigtige retning. Jeg tror dog aldrig, vi når derop, men jeg ser også hellere at pengene prioriteres til det sportslige setup. Indtil da glæder jeg mig over de frivillige kræfter, der bliver ved med at producere og skabe en masse fed indhold og debat.

      Lidt i samme boldgade: Kommunikationschefen nævnte at TV2 Fyn er igang med at producere en serie om hverdagen i OB. Som vi også har set det med Randers, Esbjerg og særligt anbefalelsesværdigt med Viborg. De har efter sigende fået fuld adgang til alt fra bestyrelsesmøder, samtaler mellem Bjørn og spillere, og langt mere. Det glæder jeg mig personligt virkelig meget til.
      Lige en rettelse det var så ved handlen af Alen Mustavic hvor de ville gøre det, da den (underskriften) skulle være kommet tirsdag d. 24 Januar, men blev rykket til d. 25 for så endelig at blive sat d. 26 kl. 22 om aftenen.
      Men ellers har du ret :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Lige en rettelse det var så ved handlen af Alen Mustavic hvor de ville gøre det, da den (underskriften) skulle være kommet tirsdag d. 24 Januar, men blev rykket til d. 25 for så endelig at blive sat d. 26 kl. 22 om aftenen.
        Men ellers har du ret :)
        Tak! Det er da også rigtigt. :)

        Comment


          Ny podcast.

          Leif er live igennem fra Bangkok og fortæller om OBs træningslejr i Thailand.

          Med bud på holdopstilling til kampen mod Randers. Beskrivelse af området som OB træner i (Bangkoks svar på Dalum/Næsby)

          Og beskrivelse af de nye spillere.

          https://fyens.dk/vi-taler-om-ob

          Comment


            Jeg læste forleden at det ville blive muligt at se kampen i dag 12.30. Men hvor?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
              Jeg læste forleden at det ville blive muligt at se kampen i dag 12.30. Men hvor?
              På stadion i Bangkok... ellers prøv at tjekke OB Media's kanaler (f.eks. på hjemmesiden under "optakt")

              Tror dog først kampen er i morgen, så du kan nå et fly...
              Last edited by Online; 11-02-2023, 12:22.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                På stadion i Bangkok... ellers prøv at tjekke OB Media's kanaler (f.eks. på hjemmesiden under "optakt")

                Tror dog først kampen er i morgen, så du kan nå et fly...
                Du har ret.

                Comment


                  OBs app
                  – OBs app er virkelig en dårlig app og har en dårlig brugervenlighed. Desværre virker det også til, at de selv tror og betragter den som en succes, når der i spørgeundersøgelse kun er 52% af deres brugere(!), der beskriver den som god eller udmærket: "Over 10.000 har allerede hentet vores fan-app, og vi kan da også se, at 52% af brugerne beskriver appen som god eller udmærket." (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/survey...tadion-som-nu/) Hvad med de andre 48%, der åbenbart ikke er uafklaret eller har givet en negativ bedømmelse af appen? Hvad er jeres indtryk? Man kan da ikke være tilfreds med, at kun hver anden bruger er tilfreds?

                  Jeg vil nu gennemgå OBs app og beskrive, hvad man kan opleve under de fire overskrifter: nyheder, sæson, min profil og mit OB.

                  Nyheder
                  – 'Nyheder' er så vidt fin nok. Højkvalitets content er det næppe. Det er egentlig bare ob.dks forside i et andet layout. Artiklerne står i 'times new roman'-fond, hvilket man godt kunne diskutere, hvorvidt er den bedste? Kunne OB ikke have en identitet i at udvælge én fond – ligesom eksempelvis dagblade gør. Det virker rodet og tilfældigt.

                  – 'Sociale medier'. Ok! Men hvorfor bliver der kun linket til Instagram? Og ikke også Facebook og TikTok, hvor de også gerne vil engagere deres fans? Det virker tilfældigt.

                  Sæson
                  – 'Truppen' er en gennemgang er truppen indplaceret under position. Man kan undre sig over, hvorfor Breum, Juwara og Sabbi hører under midtbane, når Charly, Mucolli og Minteh er angribere? Hvorfor denne opdeling? Det virker tilfældigt. Understaben 'STABEN' er kun Andreas Alm præsenteret. Hvorfor ikke også de andre trænere i staben? Det virker også tilfældigt.

                  – 'Kampe' har kun superligakampe. Hvorfor ikke også træningskampe? Det virker tilfældigt.

                  Min profil
                  Her ligner det, at 'fanengagementet' skulle udleves, men man efterlades med et indtryk af absolut intet engagement.
                  – 'lodtrækninger': "Ingen aktive lodtrækninger..."
                  – 'afstemning': "Ingen aktive afstemninger..."
                  – 'fanfordel': "Ingen aktive kuponer..."
                  – 'quiz': "Ingen aktive quizzer..."
                  – 'billetter': her skal man tilkoble sin OB-billetkonto. Hvorfor skal man nu have en ekstra konto til billetter? Hvorfor er det ikke samlet under appen?

                  You get the point... OB, der vil engagere sine fans, engagerer ikke sine fans. Jovel, det er stadig pre-season og måske kommer der noget, når sæsonen er i gang. Men hvorfor ikke engagere sine fans også i pre-season perioden. Det er jo deres eget selverklærede mål, at engagere fans "udenfor kampdage".

                  Mit OB
                  – 'fanshop' er et link til unisport.dk.
                  – 'Nature Energy Park' er et link til ob.dk
                  – 'køb billet' er et link til ob.dk (hvor man forresten endnu en gang skal logge ind? Jeg er da allerede logget ind på appen?).
                  – 'Albani fanzone' er et link til ob.dk
                  – 'Faxe kondi fanshop' er et link til en ugyldig hjemmeside, fordi denne fanshop er lukket. Det er da for mærkeligt, at den så stadig er i appen. Det kan vel ikke komme som en overraskelse, at en af ens samarbejdspartnere lukker en hjemmeside?
                  – 'OB-fans' er et link til ob.dk
                  – 'Øens hold' er et link til ob.dk

                  OBs app er hverken modig eller unik. Det er ob.dk i nyt layout og med en middelmådige funktioner, som medieafdelingen ikke gør brug af. For mig at se er det forbløffende, hvordan mere end 15.000 har downloadet appen og OBs kommunikationsafdeling ikke gør mere ved den app. Jack Jørgensen har udtalt:

                  "- Vi er stolte over, at det voksende stribede fællesskab har taget så godt imod appen, og det viser, at vi er på rette vej i forhold til vores strategi, hvor vi har et ønske om at skabe en tættere forbindelse mellem klub og fans, og her har appen gjort os mere tilgængelige - også udenfor kampdage, siger Jack Jørgensen, som er kommerciel chef i Odense Boldklub.

                  Hvis man er oprettet som bruger i appen, er der mange spændene tilbud via vores kommercielle partnere, samtidigt med at man via quizzer, afstemninger og lodtrækninger har mulighed for at vinde fede præmier." (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/15000-...det-fan-appen/)

                  Jeg har svært ved at se, hvordan Jack Jørgensen med åbne øjne kan påstå, at når kun 52% beskriver appen som god eller udmærket, så har de taget godt imod den? Det er jo næsten hver anden i undersøgelsen, der ikke har svaret at den er god eller udmærket?! Derudover gør medieafdelingen netop ikke noget for, at klubben er tilgængelige "udenfor kampdage". Der er ikke quizzer, afstemninger eller lodtrækninger. Der er bare tomt? Hvordan kan de selv være tilfredse med det? Som forbruger er jeg i hvert fald ikke! Og heller ikke tilfredse med at læse om deres opfattelse af deres eget arbejde.​
                  OB spørger os, hvor og hvordan de kan forbedre sig? https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/hvorda...i-endnu-bedre/

                  Ovenstående gennemgang af OBs app er stadig aktuel og flere problematiske ting kan sikkert tilføjes.

                  Overvej det gerne, når I giver OB feedback. For mig at se er der mange områder, hvor OB kan forbedre sig. At de til gengæld selv er tilfredse med en tilfredshed på kun 52% af deres app-brugere skal ikke afskrække jer. Gør jeres stemme gældende. Det er vores klub.

                  Comment


                    slet

                    Comment


                      https://open.spotify.com/episode/189...w-BqgmswA&nd=1

                      Comment


                        Zohore er gæst i Offside på 3 Sport i aften fra kl. 21.

                        Comment


                          https://gamechanger.nu/podcast/kende...dansk-fodbold/

                          Comment


                            Nyeste afsnit af cheftræneren på Discoveryplus er med Andreas Alm. Det er et rigtig fint program, synes jeg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Nyeste afsnit af cheftræneren på Discoveryplus er med Andreas Alm. Det er et rigtig fint program, synes jeg.
                              Takker for tippet - det har du ret i, han er godt nok en interessant person

                              Comment


                                "Skygger over Ådalen" er tilbage og kom med nye bidrag om OB!!!
                                Det findes her: https://www.facebook.com/SkyggerOverAdalen
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X