Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB/OSE vil score penge på Lars Høghs død ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB/OSE vil score penge på Lars Høghs død ...

    Jeg vil sjældent smide kritik op her, men det her er så kritisabelt at jeg håber at jer fans får forhindret det, men det ændrer jo ikke på forretningsfolkenes intention, med Thorborg i spidsen.

    "
    Fan-kritik af OB's nye Lars Høgh-trøje: Hele overskuddet bør gå til kræftforskning.

    Det udløser ikke ligefrem udelt begrejstring, at den fynske Superligaklub OB sender en særlig Lars Høgh-trøje på markedet, der skal hylde den fynske målmandslegende, der døde 8. december sidste år.

    Trøjen kommer til at koste 599 kroner, hvor der ifølge OB for hver solgt trøje vil gå 100 kroner 'ubeskåret til bekæmpelse og forskning i kræft i bugspytkirtlen'.

    Ubeskåret i klassisk forstand er der dog ikke tale om, da OB også vil komme til at tjene penge på trøjesalget.

    Det behager ikke Asser Vittrup, der er stifter af OB-fan-sitet 817.dk, der har taget navn efter Lars Høghs antal kampe i den stribede trøje.

    - Jeg kunne godt ønske mig, at man kan nå at påvirke klubben til at omgå den her beslutning, hvis man er flere fans, der siger, det er vigtigt for os, at alt overskuddet fra den her trøje går til kræftforskning, siger OB-fanen.

    OB's kommunikationschef, Rasmus Nejstgaard, forklarer modellen således:

    - Vi vil gerne drive en forretning ved siden af. Lige 100 kroner var et tal, der gav mening, siger han.".

    Føj for satan!


    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Den er ikke fin. Selvfølgelig skal alle pengene gå til kræftforskningen.

    Kommunikationschefen leverer et kort og i mine øjne lettere usympatisk svar.

    Hér må altså udvises større klasse, OB.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jeg vil sjældent smide kritik op her, men det her er så kritisabelt at jeg håber at jer fans får forhindret det, men det ændrer jo ikke på forretningsfolkenes intention, med Thorborg i spidsen.

      "
      Fan-kritik af OB's nye Lars Høgh-trøje: Hele overskuddet bør gå til kræftforskning.

      Det udløser ikke ligefrem udelt begrejstring, at den fynske Superligaklub OB sender en særlig Lars Høgh-trøje på markedet, der skal hylde den fynske målmandslegende, der døde 8. december sidste år.

      Trøjen kommer til at koste 599 kroner, hvor der ifølge OB for hver solgt trøje vil gå 100 kroner 'ubeskåret til bekæmpelse og forskning i kræft i bugspytkirtlen'.

      Ubeskåret i klassisk forstand er der dog ikke tale om, da OB også vil komme til at tjene penge på trøjesalget.

      Det behager ikke Asser Vittrup, der er stifter af OB-fan-sitet 817.dk, der har taget navn efter Lars Høghs antal kampe i den stribede trøje.

      - Jeg kunne godt ønske mig, at man kan nå at påvirke klubben til at omgå den her beslutning, hvis man er flere fans, der siger, det er vigtigt for os, at alt overskuddet fra den her trøje går til kræftforskning, siger OB-fanen.

      OB's kommunikationschef, Rasmus Nejstgaard, forklarer modellen således:

      - Vi vil gerne drive en forretning ved siden af. Lige 100 kroner var et tal, der gav mening, siger han.".

      Føj for satan!

      Ro på pomfrit, så er det heller ikke være.
      ser det som en win win. Ingen trøje =ingen penge til kræftens bekæmpelse.
      selvfølge kunne de have valgt at sende hele overskuddet den vej og det havde bestemt høstet mere sympati, men ingen grund til altid at lede efter fejl

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Ro på pomfrit, så er det heller ikke være.
        ser det som en win win. Ingen trøje =ingen penge til kræftens bekæmpelse.
        selvfølge kunne de have valgt at sende hele overskuddet den vej og det havde bestemt høstet mere sympati, men ingen grund til altid at lede efter fejl
        https://www.bt.dk/fodbold/lars-hoegh...urgt-os-om-lov

        OSE kan virkelig ikke slå søm i en lort uden at ødelægge begge dele.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

          https://www.bt.dk/fodbold/lars-hoegh...urgt-os-om-lov

          OSE kan virkelig ikke slå søm i en lort uden at ødelægge begge dele.

          MvH ChrisOB
          Det er så dumt.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Den er ikke fin. Selvfølgelig skal alle pengene gå til kræftforskningen.

            Kommunikationschefen leverer et kort og i mine øjne lettere usympatisk svar.

            Hér må altså udvises større klasse, OB.
            Ja, den sætter jo en streg under formålet.
            Thorbrog er en pengemand som ikke viger tilbage for noget, hvis bare der er penge i skidtet!
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

              https://www.bt.dk/fodbold/lars-hoegh...urgt-os-om-lov

              OSE kan virkelig ikke slå søm i en lort uden at ødelægge begge dele.

              MvH ChrisOB
              Helt utroligt, fuck kapitalismens kynisme!
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                https://www.bt.dk/fodbold/lars-hoegh...urgt-os-om-lov

                OSE kan virkelig ikke slå søm i en lort uden at ødelægge begge dele.

                MvH ChrisOB
                nej det er godt nok ufatteligt at man formår at smadre det for sig selv på den måde

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Det er så dumt.
                  OSE kan spørge sig selv, hvorfor de gang på gang roder sig ud i PR-mæssige mareridt; til det punkt hvor familien til den største af dem alle føler sig nødsaget til at fyre sådan en bredside af mod den ledelse, der ikke har bestilt andet end at gøre OB mere og mere ligegyldig i det store billede. Jeg har sagt det før og jeg siger det igen: OSE er IKKE OB; de er bare den kluntede og totalt virkelighedsfjerne organisation, som både før, under og efter Lars Høgh's sygdom har bevist, at de ikke værdige til at varetage klubben OB's interesser. Og så er jeg sådan set ligeglad med hvad Stemmer Fra Ådalen, og alle dem der bliver ved med at lede efter formildende omstændigheder omkring den ulækre organisation og dens lige så ulækre leders handlinger, intentioner og ord.

                  De er ikke og bliver aldrig værdige til at varetage OB.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Ro på pomfrit, så er det heller ikke være.
                    ser det som en win win. Ingen trøje =ingen penge til kræftens bekæmpelse.
                    selvfølge kunne de have valgt at sende hele overskuddet den vej og det havde bestemt høstet mere sympati, men ingen grund til altid at lede efter fejl
                    Der er sku ikke grund til nogen som helst ro på nogen som helst pom’frit. Det her var en oplagt mulighed til at støtte op om et godt formål, høste et anerkendende nik og rede lidt af det man mistede i det manglende samarbejde i levende live og i stedet fucker man det op ved partout at skulle lave mønt på alting. Der er usympatisk og eklatant mangle på klasse.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      nej det er godt nok ufatteligt at man formår at smadre det for sig selv på den måde
                      Egentlig ikke; man skal bare læse Der Er Antal På Alt, og så få et indblik i, hvor lidt en forretningsmand som Niels Thorborg rent faktisk kærrer sig om traditioner i en traditionsklub. Når han ansatte en bulldozer som Jesper Hansen, så er det ikke så underligt at alting ender med at blive fladt. Flot OSE! Virkelig flot. Kan man overhovedet stole på ét ord eller handling I foretager jer?

                      MvH ChrisOB

                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #12
                        Det er mig ubegribeligt at man ikke går i dialog med familien om, hvordan sådan et tiltag skal gribes an, når døden stadig står dem så nært. Havde de nu f.eks. gjort det klart at de faktisk ønskede OB tog sin del, fordi klubben betød en masse for ham, så havde det jo været helt på sin plads. Det andet her er manglende situationsfornemmelse og giver et ellers rigtigt fint tiltag en forfærdelig bismag. OB bliver mine øjne nødt til lægge sig fladt ned og få rettet ind, så kræftens bekæmpelse får hele overskuddet og undskylde familien for manglende inddragelse i tiltaget, når nu Høghens død stadig er så nær fortid at den stadig må må fylde deres hverdag med en stor mængde sorg

                        Comment


                          #13
                          I Stemmer Fra Ådalens seneste udsendelse med Jack Jørgensen siger han ellers ret kategorisk, at man fra OBs side er i dialog med familien om den forestående hyldest af Høgh til kampen mod FCM.

                          Men måske det kun har været en overfladisk dialog uden en detaljeret plan for, hvad man ville lave af tiltag.

                          Comment


                            #14
                            Så kan man så endnu en gang sidde og krumme tæer over hvor dumt det igen igen lykkedes klubben at fremstå
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                              I Stemmer Fra Ådalens seneste udsendelse med Jack Jørgensen siger han ellers ret kategorisk, at man fra OBs side er i dialog med familien om den forestående hyldest af Høgh til kampen mod FCM.

                              Men måske det kun har været en overfladisk dialog uden en detaljeret plan for, hvad man ville lave af tiltag.
                              Det var så tilsyneladende, i bedste fald, en sandhed med modifikationer, i værste fald en direkte løgn. Jeg ved godt, hvor jeg ville lægge mine penge.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment

                              Working...
                              X