Jeg vil sjældent smide kritik op her, men det her er så kritisabelt at jeg håber at jer fans får forhindret det, men det ændrer jo ikke på forretningsfolkenes intention, med Thorborg i spidsen.
"
Fan-kritik af OB's nye Lars Høgh-trøje: Hele overskuddet bør gå til kræftforskning.
Det udløser ikke ligefrem udelt begrejstring, at den fynske Superligaklub OB sender en særlig Lars Høgh-trøje på markedet, der skal hylde den fynske målmandslegende, der døde 8. december sidste år.
Trøjen kommer til at koste 599 kroner, hvor der ifølge OB for hver solgt trøje vil gå 100 kroner 'ubeskåret til bekæmpelse og forskning i kræft i bugspytkirtlen'.
Ubeskåret i klassisk forstand er der dog ikke tale om, da OB også vil komme til at tjene penge på trøjesalget.
Det behager ikke Asser Vittrup, der er stifter af OB-fan-sitet 817.dk, der har taget navn efter Lars Høghs antal kampe i den stribede trøje.
- Jeg kunne godt ønske mig, at man kan nå at påvirke klubben til at omgå den her beslutning, hvis man er flere fans, der siger, det er vigtigt for os, at alt overskuddet fra den her trøje går til kræftforskning, siger OB-fanen.
OB's kommunikationschef, Rasmus Nejstgaard, forklarer modellen således:
- Vi vil gerne drive en forretning ved siden af. Lige 100 kroner var et tal, der gav mening, siger han.".
Føj for satan!
"
Fan-kritik af OB's nye Lars Høgh-trøje: Hele overskuddet bør gå til kræftforskning.
Det udløser ikke ligefrem udelt begrejstring, at den fynske Superligaklub OB sender en særlig Lars Høgh-trøje på markedet, der skal hylde den fynske målmandslegende, der døde 8. december sidste år.
Trøjen kommer til at koste 599 kroner, hvor der ifølge OB for hver solgt trøje vil gå 100 kroner 'ubeskåret til bekæmpelse og forskning i kræft i bugspytkirtlen'.
Ubeskåret i klassisk forstand er der dog ikke tale om, da OB også vil komme til at tjene penge på trøjesalget.
Det behager ikke Asser Vittrup, der er stifter af OB-fan-sitet 817.dk, der har taget navn efter Lars Høghs antal kampe i den stribede trøje.
- Jeg kunne godt ønske mig, at man kan nå at påvirke klubben til at omgå den her beslutning, hvis man er flere fans, der siger, det er vigtigt for os, at alt overskuddet fra den her trøje går til kræftforskning, siger OB-fanen.
OB's kommunikationschef, Rasmus Nejstgaard, forklarer modellen således:
- Vi vil gerne drive en forretning ved siden af. Lige 100 kroner var et tal, der gav mening, siger han.".
Føj for satan!
Comment