Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mihajlo Ivančević

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    I følge en på Twitter som har lagt et link op fra en serbisk avis, så betaler OB 210000 euro og den serbiske klub har fået en videresalgsklausul på 5 procent.

    Comment


      #32
      Velkommen til. Skal vi kalde ham Mihajlo? Lettere at råbe! Optimist i øvrigt. Ligner en værdig makker til Jeppe, lad os håbe det

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Når OB præsenterer spillere, så giver de indtryk af ,at det er et ekstraordinært godt stykke arbejde den pågældende sportsdirektør har lavet. Det tror jeg bare vi skal lære at ignorere, og så danne vores eget indtryk af de nye spillere som vi ikke kender.
        Det er ikke anderledes i OB end i samtlige andre klubber helt ned i serieniveauet. MHs første indkøb efter strategien blev præsenteret synes jeg passede fint med beskrivelsen af ham, så hvis Mihajlovic passer på beskrivelsen af hvad der er ønskede kvaliteter har MH næppe handlet "i blinde" og det kræver ikke altid meget være bedre end nogen af dem vi har på positionen nu.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

          Min kontakt i Serbien mener, Mihajlo besidder nogenlunde gennemsnitlig fart og teknik. Hvordan det skal vurderes i forhold til den danske liga, ved jeg ikke helt. Det er dog fysikken, der gør ham ekstra god, og så har han angiveligt et ret fint venstreben.
          Det lyder i hvert fald til at man typemæssigt har ledt efter den makker til Tverskov jeg også selv ønskede. Vi har brug for et duelstærkt brød dernede angriberne kan slå sig på.
          Hans engelske i den korte hilsen til os fans, kunne dog godt bære præg af han måske lige skal have et par timer på skolebænken. Det kan godt betyde han måske har brug for en indkøringsperiode det første halvår.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Lyder godt. Så må vi se om han er god på bolden og har lidt fart i fødderne.

            Men hvis vi skriver med kongen kan man godt se hvor klubben vil hen. En masse unge med potentiale for videreudvikling og salg ind og ældre middelspillere ud.
            På det punkt ser vi ud til at være godt igang.

            Men hvordan får vi resultaterne med? Det mysterie mangler stadig at blive løst
            Vil være fedt hvis vores indkøb fremover både er yngre, og har niveau til at løfte vores hold.
            Indtil videre er det mest spændende ved vores indkøb at vi intet kender til dem.
            Kløve, Okosun, Lieder og en masse af de tidligere indkøb kendte vi i forvejen og kunne derfor omgående lægge over i bunken af fejlkøb/ligegyldigheder.

            Hvis den eneste forskel på kommende og tidligere indkøb er alderen, så er det pisse bedøvende ligegyldigt.
            Lad os håbe der også er strammet op på niveauet, det vil være gavnligt, og givtigt for klubben hvis vi fremover faktisk kan videresælge dem, fremfor at ophæve når de skal videre.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det er ikke anderledes i OB end i samtlige andre klubber helt ned i serieniveauet. MHs første indkøb efter strategien blev præsenteret synes jeg passede fint med beskrivelsen af ham, så hvis Mihajlovic passer på beskrivelsen af hvad der er ønskede kvaliteter har MH næppe handlet "i blinde" og det kræver ikke altid meget være bedre end nogen af dem vi har på positionen nu.
              Nej det er helt sikkert det samme alle steder. Forskellen er blot at det ikke gør mig det fjerneste hvis Herning køber en grå, trist og intetsigende spiller og præsenterer ham som den nye Pelé.

              Det kan godt irritere mig en smule når Hemmingsen stolt står og fortæller, at det lykkedes ham at lokke Okosun væk fra de danske mestre, når det er åbenlyst at Herning gjorde alt for at komme af med ham, og at Horsens var eneste anden bejler.

              Det er ikke kun Hemmingsen, men også ledelsen når de gang på gang prøver at fortælle omverdenen om deres ambitioner. Når det så fejler år efter år,så pilles der et lag af troværdigheden til dem.
              Det gør at jeg bliver skeptisk og kritisk over for alt de foretager sig, og derfor venter jeg med at klappe i hænderne indtil jeg har set handling, eller som her har set vores nye spiller i aktion i ligaen.
              Last edited by Magge; 28-01-2022, 06:19.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Nej det er helt sikkert det samme alle steder. Forskellen er blot at det ikke gør mig det fjerneste hvis Herning køber en grå, trist og intetsigende spiller og præsenterer ham som den nye Pelé.

                Det kan godt irritere mig en smule når Hemmingsen stolt står og fortæller, at det lykkedes ham at lokke Okosun væk fra de danske mestre, når det er åbenlyst at Herning gjorde alt for at komme af med ham, og at Horsens var eneste anden bejler.

                Det er ikke kun Hemmingsen, men også ledelsen når de gang på gang prøver at fortælle omverdenen om deres ambitioner. Når det så fejler år efter år,så pilles der et lag af troværdigheden til dem.
                Det gør at jeg bliver skeptisk og kritisk over for alt de foretager sig, og derfor venter jeg med at klappe i hænderne indtil jeg har set handling, eller som her har set vores nye spiller i aktion i ligaen.
                Spot on
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #38
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-paa-ny-ober
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Nej det er helt sikkert det samme alle steder. Forskellen er blot at det ikke gør mig det fjerneste hvis Herning køber en grå, trist og intetsigende spiller og præsenterer ham som den nye Pelé.

                    Det kan godt irritere mig en smule når Hemmingsen stolt står og fortæller, at det lykkedes ham at lokke Okosun væk fra de danske mestre, når det er åbenlyst at Herning gjorde alt for at komme af med ham, og at Horsens var eneste anden bejler.

                    Det er ikke kun Hemmingsen, men også ledelsen når de gang på gang prøver at fortælle omverdenen om deres ambitioner. Når det så fejler år efter år,så pilles der et lag af troværdigheden til dem.
                    Det gør at jeg bliver skeptisk og kritisk over for alt de foretager sig, og derfor venter jeg med at klappe i hænderne indtil jeg har set handling, eller som her har set vores nye spiller i aktion i ligaen.
                    Det må de selv rode med ja, men jeg synes da heller ikke at MH har "oversolgt" hverken Mihajlovic eller Nico til os. Der er begået mange fejl før i tiden, og det tror jeg bliver nemmere at undgå nu hvor klubben har taget magten tilbage, så det ikke bliver en ny træners luner der angiver hvem der skal signes. Det er en ny tid efter strategien og jeg synes det er fint at det er klubben der bestemmer så bør det blive nemmere at undgå flere Okosuner og Dvalisvillier

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det må de selv rode med ja, men jeg synes da heller ikke at MH har "oversolgt" hverken Mihajlovic eller Nico til os. Der er begået mange fejl før i tiden, og det tror jeg bliver nemmere at undgå nu hvor klubben har taget magten tilbage, så det ikke bliver en ny træners luner der angiver hvem der skal signes. Det er en ny tid efter strategien og jeg synes det er fint at det er klubben der bestemmer så bør det blive nemmere at undgå flere Okosuner og Dvalisvillier
                      bare lige så jeg forstår det rigtigt, så tænker du ikke sportsudvalget har været inden over ift signinger tidligere eller hvordan?.....det havde jeg nemlig fået en opfattelse af de havde
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det må de selv rode med ja, men jeg synes da heller ikke at MH har "oversolgt" hverken Mihajlovic eller Nico til os. Der er begået mange fejl før i tiden, og det tror jeg bliver nemmere at undgå nu hvor klubben har taget magten tilbage, så det ikke bliver en ny træners luner der angiver hvem der skal signes. Det er en ny tid efter strategien og jeg synes det er fint at det er klubben der bestemmer så bør det blive nemmere at undgå flere Okosuner og Dvalisvillier

                        Lige Okosun og Dvalisvilli tror jeg ikke var trænernes opfindelser, men kan ske jeg tager fejl

                        Comment


                          #42
                          Jeg har en kammerat hvis kollega er fra serbien og han følger med i deres liga. De 3 ord der kunne sættes på ham var kriger,nådesløs og fight. Og så var han også også en fin fodboldspiller

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg har en kammerat hvis kollega er fra serbien og han følger med i deres liga. De 3 ord der kunne sættes på ham var kriger,nådesløs og fight. Og så var han også også en fin fodboldspiller
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                              bare lige så jeg forstår det rigtigt, så tænker du ikke sportsudvalget har været inden over ift signinger tidligere eller hvordan?.....det havde jeg nemlig fået en opfattelse af de havde
                              Magges indlæg gik jo på at "oversælge" div. indkøb, men jeg tror da nok sportsudvalget har indflydelse, men de forholder sig vel også til den nye strategi. Før var det træneren der bestemte spillestil, og pegede på spillere til den ønskede formation. Det blev alt for ofte et værre miskmask af spillere der nok har individuelle kvaliteter, men desværre ikke altid har kunne få det til at fungere som hold. Den tid håber jeg er ovre, omend fejlskud jo næppe nogensinde kan undgås.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Magges indlæg gik jo på at "oversælge" div. indkøb, men jeg tror da nok sportsudvalget har indflydelse, men de forholder sig vel også til den nye strategi. Før var det træneren der bestemte spillestil, og pegede på spillere til den ønskede formation. Det blev alt for ofte et værre miskmask af spillere der nok har individuelle kvaliteter, men desværre ikke altid har kunne få det til at fungere som hold. Den tid håber jeg er ovre, omend fejlskud jo næppe nogensinde kan undgås.
                                Mit indlæg var et forsøg på at sige at man generelt ikke gavner nogen ved at oversælge, hverken ambitioner eller spillere.

                                NT’ ord om at være top 4 hold/top 6 i dårlige sæsoner klinger stadigt hult.

                                Hemmingsens ord om at vi er et top 6 hold ligeså.
                                Hans lovprisning om egne evner ved købet af Okosun udstiller mere ham som uduelig, end det udstiller Okosun som en middelmådig spiller.

                                Jesper Hansens “ Koval er en spiller som normalt er uden for vores rækkevidde”.

                                Når vi køber spillere fra ligaen, så som Kløve, Okosun, Lund eller Opondo så kan vi fans sagtens gennemskue at de bliver oversolgt ved præsentationen, og derfor er forventningerne heller ikke eksisterende til dem når de kommer.
                                Men når der hentes ukendte spillere som Skjelvik, Gryte og Mickelson, som den pågældende sportsdirektør fortæller at de har fulgt tæt i lang tid, så højnes forventningen, måske hjulpet af spændingen af det ukendte, men med den øgede forventning så bliver kritikken måske også højere og tilliden til ledelsen/sportsdirektøren/ scouts lider et større knæk.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X