Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart forår 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så ikke kampen. Hvordan gjorde King det?

    Comment


      Efterhånden handler det vel mest om i det hele taget at kunne stille med to på den centrale akse. Kløve er angiveligt også skadet. Situationen med skader er - igen - bekymrende.

      Om Jebali mangler foran tænker jeg er mindre væsentligt. For mig handler det ikke om at skabe det store mod FCK. Det handler om at overleve.

      KL som 6er tænker jeg ikke behøves kommentarer ;).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
        Så ikke kampen. Hvordan gjorde King det?
        Han ligner en som lige mangler 20% før han har vænnet sig til tempoet i Superliga. Tænker Skjelvik spiller de første par kampe.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Efterhånden handler det vel mest om i det hele taget at kunne stille med to på den centrale akse. Kløve er angiveligt også skadet. Situationen med skader er - igen - bekymrende.

          Om Jebali mangler foran tænker jeg er mindre væsentligt. For mig handler det ikke om at skabe det store mod FCK. Det handler om at overleve.

          KL som 6er tænker jeg ikke behøves kommentarer ;).
          Jeg synes klart I skal forsøge jer med Kasper Larsen på midtbanen :D!

          Lige et par generelle betragtninger.
          Mihajlo ser ikke specielt hurtig ud, minder en smule om Kasper Larsen og så vil evnen til at kreere chancer i nogen grad hænge på Jebali, jeres klart bedste offensive kort (måske Breum, hvis han kan gentage noget af det han især har vist på U19-landsholdet).
          Last edited by Entusiastens; 13-02-2022, 19:14.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Jeg synes klart I skal forsøge jer med Kasper Larsen på midtbanen :D!

            Lige et par generelle betragtninger.
            Mihajlo ser ikke specielt hurtig ud, minder en smule om Kasper Larsen og så vil i bestemt være meget afhængig af Jebali, jeres klart bedste offensive kort.
            Mihajlo virker betragteligt hurtigere end Kasper Larsen, synes jeg. Det kræver heller ikke så meget.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

              Mihajlo virker betragteligt hurtigere end Kasper Larsen, synes jeg. Det kræver heller ikke så meget.
              Synes du, tjaaa ... så meget har jeg heller ikke set, bemærkede bare et par aktioner og nej det kræver ikke det store.
              Mit umiddelbare indtryk var "ret tung i det".
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Efterhånden handler det vel mest om i det hele taget at kunne stille med to på den centrale akse. Kløve er angiveligt også skadet. Situationen med skader er - igen - bekymrende.

                Om Jebali mangler foran tænker jeg er mindre væsentligt. For mig handler det ikke om at skabe det store mod FCK. Det handler om at overleve.

                KL som 6er tænker jeg ikke behøves kommentarer ;).
                Det kan man sagtens kommentere på. Ivan og JT er vores CF’er. Så klubben står med dårlige løsninger tilbage, så er det spørgsmålet hvad der er mindst dårligt. Ø ville tale til hjertet, men indtil nu er han bedømt ikke god nok til start 11.
                kløve er vist småskadet men alligevel ikke god nok centralt. Okosun har ikke vist sig som er brugbar mulighed. Kl er ikke den født boldfaste mulighed, men han har noget fysik og rutine. Om det så er bedre end Okosun, Ø?
                det må alt andet lige være bedst at Ivan og JT får nogle kampe sammen inden Haderslev kalder.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Det kan man sagtens kommentere på. Ivan og JT er vores CF’er. Så klubben står med dårlige løsninger tilbage, så er det spørgsmålet hvad der er mindst dårligt. Ø ville tale til hjertet, men indtil nu er han bedømt ikke god nok til start 11.
                  kløve er vist småskadet men alligevel ikke god nok centralt. Okosun har ikke vist sig som er brugbar mulighed. Kl er ikke den født boldfaste mulighed, men han har noget fysik og rutine. Om det så er bedre end Okosun, Ø?
                  det må alt andet lige være bedst at Ivan og JT får nogle kampe sammen inden Haderslev kalder.
                  Østrig bestod i hvert fald ikke sin eksamen som startende 6'er imod fck imod det jer ukrainske hold, hvis der da overhovedet var tale om sådan en. Han fik de sidste 20 min og var meget usikker overfor det her hårde pres ukrainerne kom med.
                  men jeg er helt enig i at vi jo kun står med lorteløsninger. Jeg så ikke hele kampen, men Leif R havde store roser til overs for Ivancevic, og hvis han allerede er klar til det, så foretrækker jeg han skubber JT op på midtbanen. Såfremt jjt fortsat er ude foretrækker jeg kløve ved siden af ham. Jeg er ellers ikke pro Kløve, men jeg vil gå så langt som til at sige der er en chance for at han kan spille en god kamp på den position. Okosun vil jeg gå så langt som til at sige, at når vi møder hold fra den bedste halvdel i suppen, så er der en mikroskopisk chance for at han spiller en god kamp. Hans manglende fart i vendinger, pasningsspil og generel positionering er bare for udtalt. Han kan måske blive fremhævet ved at heade 18 ud af de 20 hjørnespark fck nok får væk og måske kan han også pande en scoring ind i den anden ende, men chancen for det vil andet end pynte på resultatet i en kamp fck kommer til at dominere totalt vil være meget lille.
                  alternativt kan jeg se muligheder I jebali ved siden af tverskov som defensive og så putte Breum ind som 10'er.
                  De to mest boldsikre spillere vi har kan måske give passager, hvor vi er sikre på bolden og får trukket tempoet ud af de her mange nye fck-spillere, der uden tvivl virkelig vil vise de er de mange millioner værd fck har givet. Det kan gøre at vi ligesom i premieren imod fcm får holdt et ikke helt afstemt hold i skak, og får udstillet de her manglende relationer, der må være.
                  jebali virker desværre bare også som manden der skal gøre det for os offensivt. Jeg er sgu spændt på at se ham i foråret. Han ser virkelig skarp og motiveret ud, selv I de her optaktskampe, der for en spiller som ham ikke altid betyder alverden

                  Comment


                    https://ekstrabladet.dk/sport/kommen.../9127250?ilc=c


                    er normalt ikke den helt store Tøfting fan men jeg synes sgu han rammer os rimeligt godt….desværre…
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      https://ekstrabladet.dk/sport/kommen.../9127250?ilc=c


                      er normalt ikke den helt store Tøfting fan men jeg synes sgu han rammer os rimeligt godt….desværre…
                      Det er med års forsinkelse endelig gået op for medierne rundt omkring at ambitioner blot er Tom snak i OB.
                      Faktisk er det rart at de omtaler OB som værende den grå og triste mellemvare. Fremfor altid at gå med på ledelsens talen truppen op, og kalde os for top klub, medalje aspirant og hvad de fine prædikater ellers har været.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        https://ekstrabladet.dk/sport/kommen.../9127250?ilc=c


                        er normalt ikke den helt store Tøfting fan men jeg synes sgu han rammer os rimeligt godt….desværre…
                        Er i gang med at høre Medianos Superleague preview#0 og de har ok ting at sige om Ob .. fra ca. 53:30 ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Det kan man sagtens kommentere på. Ivan og JT er vores CF’er. Så klubben står med dårlige løsninger tilbage, så er det spørgsmålet hvad der er mindst dårligt. Ø ville tale til hjertet, men indtil nu er han bedømt ikke god nok til start 11.
                          kløve er vist småskadet men alligevel ikke god nok centralt. Okosun har ikke vist sig som er brugbar mulighed. Kl er ikke den født boldfaste mulighed, men han har noget fysik og rutine. Om det så er bedre end Okosun, Ø?
                          det må alt andet lige være bedst at Ivan og JT får nogle kampe sammen inden Haderslev kalder.
                          KL som 6er er for mig absurd, og jeg har ikke fantasi til at forestille mig, at det er noget Alm overhovedet overvejer.

                          Med nuværende skadessituation, hvor Kløve også er ude, gætter jeg på Tver og Okosun.

                          Comment


                            Bernat
                            Nicho. Ivan. Tverskov. King.
                            Østrøm. Tarik.
                            Sabbi. Jebali. Breum.
                            Max.

                            Mange unge men jeg tror ikke at hverken Okusun eller Kløve kan gøre det bedre centralt eller man vil få et bedre resultat med dem … og vil foretrække AJA frem for Kasper længere fremme .. så hellere spille de 5 bagerste sammen og så med Alms udtryk må de unge tage chancen når de får den .. og få noget spilletid ..

                            Men det viser hvor eklatant dårligt transfervinduet var .. man stod til at miste JJT og man vidste at Aron skulle opereres .. intet til den defensive-/ midt-midt .. uagtet om man ville have en 6’er eller 8’er ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Bernat
                              Nicho. Ivan. Tverskov. King.
                              Østrøm. Tarik.
                              Sabbi. Jebali. Breum.
                              Max.

                              Mange unge men jeg tror ikke at hverken Okusun eller Kløve kan gøre det bedre centralt eller man vil få et bedre resultat med dem … og vil foretrække AJA frem for Kasper længere fremme .. så hellere spille de 5 bagerste sammen og så med Alms udtryk må de unge tage chancen når de får den .. og få noget spilletid ..

                              Men det viser hvor eklatant dårligt transfervinduet var .. man stod til at miste JJT og man vidste at Aron skulle opereres .. intet til den defensive-/ midt-midt .. uagtet om man ville have en 6’er eller 8’er ..
                              Er Tarik da tilbage fra sin skade?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Er Tarik da tilbage fra sin skade?
                                Ffs … hvad er skadessituationen?? Generelt ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X