Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Håber det også på søndag er muligt at lægge en blomst ved muren.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...odense/9036871

      Comment


        #33
        Det føles lidt som om en flig af OB nu er forsvundet. Selvom Høgh ikke officielt var en del af OB til det sidste, så var han det alligevel, som han altid vil være.
        Det han gjorde for OB, og den har var i OB, hører en helt speciel tid til. OG den tid forsvinder for mig lidt nu.

        Jeg husker stadig da jeg blev OB fan i foråret 1994. En københavner, bosat i Jylland, kom i erhvervs praktik som træner, under Brink og Allan Michaelsen. En vanvittig fed uge, hvor Særligt Tchami og selvfølgelig Lars Høgh virkelig fik en 14 årig dreng, til at føle sig helt hjemme i omklædningsrummet.
        Tchami var sjov, og viste med et stort grin side 9 pigen, og spurgte om det var noget. Han havde også kørt sin bil i stykker og var flad af grin over det, og var generelt rigtig sjov.
        Men Høgh var bare fuldstændig nede på jorden. Fortalte og fortalte når der var målmandstræning. Spurgte til min skolegang, familie, interesser osv. når vi klædte om. Jeg husker en ældre OB fan der så målmandstræning, hvor jeg skød på Høgh, og spurgt ham, nåh er det en kommende førsteholdsspillere vi har der. Høgh svarede, ja det tror jeg sgu godt det kunne være med et smil. Jeg husker stadig hvor sindssyg stolt jeg blev, og ja jeg husker det stadig her 27 år efter. Så lidt skal der til, og det vidste og viste han ALTID.
        Ingen facade eller nogen form for påtagethed. Bare et menneske som alle os andre. Men hvilket et. Det er så vanvittig trist, at man aldrig skal se hans glade væsen igen.
        Men så mange fede og dejlige minder, beholder man i hukommelsen.
        Jeg håber af mit naive hjerte, at han så kampen i søndags, og med et smil kunne se sin hjerteklub præstere noget der lignede noget. Både på, men især udenfor banen. Jeg håber han hørte og mærkede den hyldest han fik, endnu en gang, men desværre for sidste gang i live.
        Men vi bliver ved, for den største.
        Æret være hans minde.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Håber det også på søndag er muligt at lægge en blomst ved muren.
          Det er det. Jack Jørgensen har sagt at man får muligheden for at ligge blomster i dag, fredag, lørdag og søndag.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #35
            En mand som i mange år gjorde det ekstra fedt at være OB fan. Ham jeg glædede mig til at se på banen og give hånd efter kampen. Idolet i hele barndommen, ja og egentlig også efter.
            Det er svært og forstå, at en person som Lars skulle igennem det han skulle og at det skulle ende som det gjorde i går. Må du hvile i fred.

            ​​​​​Tak, Lars.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              817 kampe for striverne og et helt igennem fantastisk menneske. Der er få af de sidste og ikke andre af de første.

              En lille ting som nogle af jer måske kan svare på - hvornår blev “muren” lavet om?

              /Klebgjelp

              Comment


                #37
                Hvor er det rørende at læse alle de reaktioner som kommer fra hele landet.

                Respekt til eksempelvis FCK for at hylde ham forud for aftenens kamp.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
                  817 kampe for striverne og et helt igennem fantastisk menneske. Der er få af de sidste og ikke andre af de første.

                  En lille ting som nogle af jer måske kan svare på - hvornår blev “muren” lavet om?

                  /Klebgjelp
                  I februar 2019 da Lars var på stadion efter den store operation han havde efteråret før.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    I februar 2019 da Lars var på stadion efter den store operation han havde efteråret før.
                    Jeg tror den første udgave blev lavet i februar 2019, men den er blevet lavet om og det er åbenbart gået min næste forbi ….

                    Høghen er malet om og den helfigur der var i højre side er væk … portrættet er blevet noget pænere.

                    Comment


                      #40
                      Hvil i fred, Lars. Du vil blive savnet, men vi vil aldrig glemme dig. Du har medskabt nogen af de største triumfer i OB. En stor fodboldspiller og ikke mindst lige så stor menneske har forladt verden.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg

                        Jeg tror den første udgave blev lavet i februar 2019, men den er blevet lavet om og det er åbenbart gået min næste forbi ….

                        Høghen er malet om og den helfigur der var i højre side er væk … portrættet er blevet noget pænere.
                        Tænkte også over det. Skal vi ikke bare sige, at det er meget godt givet ud?

                        Comment


                          #42
                          Lys, "Time to sat goodbye" og kampen søndag stoppes ved 8:17 om at synge for Lars:
                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/soenda...ilhed-og-sang/
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Lys, "Time to sat goodbye" og kampen søndag stoppes ved 8:17 om at synge for Lars:
                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/soenda...ilhed-og-sang/
                            Pyha der bliver ikke et øje tørt.....

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                              Tænkte også over det. Skal vi ikke bare sige, at det er meget godt givet ud?
                              Absolut

                              Money well spent Undrede mig bare over, at jeg først opdager det nu.

                              Comment


                                #45
                                Hvil i fred.

                                Comment

                                Working...
                                X