Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ønskeseddel til jul for OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ønskeseddel til jul for OB

    Vi skal klare at komme videre i pokalen nu og forlæng med Fenger, Ibrahimagic og Hylle.

    #2
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Vi skal klare at komme videre i pokalen nu og forlæng med Fenger, Ibrahimagic og Hylle.
    Skal vi forlænge med en der på 1,5 år ikke er kommet i nærheden af 1. Holdet? Det syntes jeg ikke.
    Hylle burde få 1 år

    Fenger giver sig selv

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Skal vi forlænge med en der på 1,5 år ikke er kommet i nærheden af 1. Holdet? Det syntes jeg ikke.
      Hylle burde få 1 år

      Fenger giver sig selv
      Håber satme man får forlænget med Fenger. Ja han kunne godt score flere mål. Men syntes virkelig han er en spiller OB kan få stor gavn af i fremtiden også.

      Men ja kommer jo An på hvad han selv vil self

      Comment


        #4
        At vi får hentet en 6er. Lidt ala en dranchmann tybe der kan ligge og bryde modstanderens omstillinger MV. Også en makker til tverskov på tverskov niveau. Så begynder det ihvertfald at se fornuftigt ud.

        Comment


          #5
          En rigtig god 6er.
          En vb.
          Forlængelse med Max.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            At det er sidste gang Kløve kommer ind i stedet for Breum på venstre kant. Manden har fulstændig tabt sutten og leverede igen et meget svagt indhop.

            Ellers har jeg de samme juleønsker som Andlox

            Comment


              #7
              En 6'er med international erfaring og lederegenskaber. En midterforsvar med international erfaring og lederegenskaber. En venstreback som kan konkurrere med Jørgen (synes ikke Jørgen er god nok til top seks) . Forlængelse til Hylle og Max

              ps. En kontrakt til Christian ville da heller ikke gøre noget
              Last edited by Bobolarsen; 05-12-2021, 21:35.

              Comment


                #8
                Jeg vil blive overrasket, hvis der ikke bliver set på en 6er. Der er mange navne, der kunne være spændende. Carl Gustafsson eller August Erlingmark er unge og gode. Alexander Fransson er også en interessant spiller. Mon ikke den nye svenske fodbolddirektør udemærket godt kender til deres kvaliteter.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
                  Jeg vil blive overrasket, hvis der ikke bliver set på en 6er. Der er mange navne, der kunne være spændende. Carl Gustafsson eller August Erlingmark er unge og gode. Alexander Fransson er også en interessant spiller. Mon ikke den nye svenske fodbolddirektør udemærket godt kender til deres kvaliteter.
                  Har vi råd til sådanne spillere?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Har vi råd til sådanne spillere?
                    Ja. Jeg tror godt, man kan skrue forventningerne lidt op. Profiler skal tilføres.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                      Ja. Jeg tror godt, man kan skrue forventningerne lidt op. Profiler skal tilføres.
                      Jo jo. Uden dog at jeg kender disse spillere helt vildt er det jo nok nogle der koster en del millioner. Mon dog at OB er parat til at ligge 4-6 mill for en spiller uden man har haft ham på leje først?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jo jo. Uden dog at jeg kender disse spillere helt vildt er det jo nok nogle der koster en del millioner. Mon dog at OB er parat til at ligge 4-6 mill for en spiller uden man har haft ham på leje først?
                        Deres kontraktsituationer er ret favorable for OB :)

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                          Deres kontraktsituationer er ret favorable for OB :)
                          Og nok også for andre klubber Bliver spændende at se hvad de støver op.

                          Jeg er nu mest hook på at søge lidt i fx belgiske/hollandske klubber efter spillere der er kommet lidt i klemme. Så noget 6 måneder leje med en klausul i stedet for at bruge en hulens masse penge upfront.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Og nok også for andre klubber Bliver spændende at se hvad de støver op.

                            Jeg er nu mest hook på at søge lidt i fx belgiske/hollandske klubber efter spillere der er kommet lidt i klemme. Så noget 6 måneder leje med en klausul i stedet for at bruge en hulens masse penge upfront.
                            Det er bestemt også en god mulighed.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                              Det er bestemt også en god mulighed.
                              Vær klog med pengene og smid nogle flere efter akademiet. AGF viser jo pt at det ikke hjælper bare at kyle om sig med store transfers.
                              Selvfølgelig får man tilført kvalitet. Men det er ingen garanti for at skabe et hold med spillere der passer ind

                              Comment

                              Working...
                              X