Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Om Randers tanker var et lidt andet sted kan jeg ikke helt udelukke, for jeg synes ikke de plejer at give den plads især Bash fandt i 1. halveg, men derudover synes jeg klart det var en kamp i fremgang. Vi var gode på bolden, vi får spillet os bedre ud af prssset end vi har set længe og vi kunne finde Bashkim/Bashkim kunne finde de rigtige rum at løbe i. At vi så dykker lidt i 2. halveg er måske også en smule bevidst. Jeg synes vi var fint indstillet på det Randers kom med, så foruden straffesparket tæller jeg ikke mange markante chancer til Randers, men jeg synes stadig vi bed fra os på kontra og havde passager med ro på bolden, så det aldrig blev det her tonstunge pres vi ellers ofte ser Randers præstere på hjemmebane.
Spørgsmålet er om vi så får fuldt på det. Nu vil Randers jo komme til Odense med alt at vinde i. Den næste kamp og bare give den alt hvad den kan trække. Hidtil har OB vidst ikke fuldt en god kamp op med endnu en god kamp. Det er her vi ser om vi træder et skridt frem. Gode kampe spiller alle hold i løbet af en sæson hist og pist, men OB skal finde noget kontinuitet i de præstationer og på den måde højne bindniveauet
Comment