Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FC Nordsjælland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd OB - FC Nordsjælland

    Hej kære medfans,

    jeg ønsker jer alle en god fodboldkamp. Jeg tror på at vi får en god sidste superligakamp før vinterpausen. Bash kommer til at score idag, bare en fornemmelse. Ville være en god ide hvis de unge kunne får lidt mere spilletid, for eksempel Breum og Øström.

    #2
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Hej kære medfans,

    jeg ønsker jer alle en god fodboldkamp. Jeg tror på at vi får en god sidste superligakamp før vinterpausen. Bash kommer til at score idag, bare en fornemmelse. Ville være en god ide hvis de unge kunne får lidt mere spilletid, for eksempel Breum og Øström.
    Også god kamp til dig!
    VI krydser fingre - men der ser svært ud med den bagkæde vi stiller i dag ..

    Comment


      #3
      Hc
      Nico Kasper Aja Jørgen
      JJT AroJJT
      Sabbi Frø jebali
      bashkim

      Av, av, av

      Comment


        #4
        Det har ofte været sådan, at når mine forventninger til holdet har været det laveste de har været i lang tid, så har de rent faktisk leveret. Det skulle så være i dag.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Det har ofte været sådan, at når mine forventninger til holdet har været det laveste de har været i lang tid, så har de rent faktisk leveret. Det skulle så være i dag.
          Helt enig. Tror på absolut intet, så et point ville være et stort plus. Vinder vi så bliver det med sikkerhed hvid jul

          Comment


            #6
            Jeg har udskudt en aftale for at se kampen. Og jeg vil helst have grund til at se den færdig.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #7
              Hold da kæft hvor det sejler.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                Hvornår mon OB køber backs der kan dække op

                Comment


                  #9
                  Forstår spillerne ikke svensk eller er Alm bare ikke bedre.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Hold da kæft hvor det sejler.
                    Ja det bliver en lang kamp….

                    Comment


                      #11
                      Vi er stadig helt væk…
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #12
                        De eneste frispilninger vi ser fra OB i dag, er i eget straffesparksfelt til modstanderen Det blive en lang, grå, trist eftermiddag hvis ikke OB snart tjekker ind i kampen!

                        Comment


                          #13
                          Nøj hvor bliver Jørgen da også bare dårligere og dårligere

                          Comment


                            #14
                            Mickelson er lige så dårlig til at dække op som Jørgen.

                            Comment


                              #15
                              Jeg så startopstillingen og tænkte… nej bare nej. Alm er fuldstændigt tabt

                              Comment

                              Working...
                              X