Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Viborg 19.11.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Jeg forstår argumentet - og måske er det korrekt.

    Jeg tror dog også, at man skal se på kulturen, og OB har ALDRIG haft en kultur omkring at bringe de unge i spil. Nu er der så meldt en strategi ud om, at man skal bruge de unge. Det er jo bare ord, for kulturen er der ikke.

    Jeg så et par træningspas for måneder siden. Vestergaard imponerede stort - og fik ros fra alle leder og kanter. I en klub med en kultur om at bruge de unge, er jeg overbevist om, at han var blevet præmieret med en startplads. Særligt når konkurrenten er så dårlig.

    Jeg tror, at OBs ledelse går ekstremt meget op i den top-6. Og så må alt andet vige. Det gør, at man hele tiden tænker kortsigtet - det næste point, de næste 3 måneder. Det kommer der aldrig en hverken stor klub eller storklub ud af.
    Ville jo væte fedt hvis CV kunne spille sig på. At han får ros kunne også være fordi han er ung. På andre arbejdspladser roser man sandsynligvis lærlingen mere en senior medarbejderen. Men skal man lave et komplekst projekt vælger man ofte det sikre kort og lader lærlingen i overført betyning" spille nogle få minutter"

    Comment


      Leif Rasmussen finder meget klare ord for holdets amatøragtige optræden og Hemmes vurdering af vores Top6-trup.
      https://fyens.dk/artikel/andreas-alm...ge-for-tidligt
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Leif Rasmussen finder meget klare ord for holdets amatøragtige optræden og Hemmes vurdering af vores Top6-trup.
        https://fyens.dk/artikel/andreas-alm...ge-for-tidligt
        Ja den rammer han godt.
        Der skal også noget til før han bliver rystet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Jeg tror, at OBs ledelse går ekstremt meget op i den top-6. Og så må alt andet vige. Det gør, at man hele tiden tænker kortsigtet - det næste point, de næste 3 måneder. Det kommer der aldrig en hverken stor klub eller storklub ud af.
          Oprindeligt indsendt af Magge
          Jeg tror ikke de går så meget op i Top 6 som de giver udtryk for. Havde de for alvor haft den ambition så var der handlet anderledes når det kun er opnået 1 af 10 gange.
          Jeg tror de er tilfredse med at have behørig afstand til nedrykning og top 6 vil være bonus i de sæsoner hvor vi er det pop-up hold som kommer med.
          I har begge delvist ret. Når jeg ser på Alms udtalelse her efter Viborgkampen i forgårs, så fylder top-6 rigtig meget..

          Oprindeligt indsendt af Andreas Alm
          En stor del af projektet er jo at komme i top seks, så så længe vi ikke er der, er den store del jo ikke på rette vej
          ..men ledelsen virker ikke villig til at ville investere (endnu*) for rent faktisk at indfri målet. De håber, at det pga. en ekstra assistenttræner pludselig er muligt at springe over hvor gærdet er lavest.

          *MH har været sådan en fiasko som sportschef, at man næppe har haft lyst til at stikke ham en pose penge i hånden, men måske satset på at vi kunne holde os tæt på top-6 i halvåret her. Og hvis det ikke var pga uskarphed (og deraf de mange uafgjorte) og Silkeborgs flotte sæson, så havde deres satsning været vellykket. At man så ikke burde sætte sin lid til marginaler og konkurrenternes form til at begynde med, er en anden historie.

          Comment


            Kunne det være en ide at gøre Aron til anfører i stedet for JJT.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Jeg syntes alt denne anfører snak afdækker det store problem vi har i truppen. Vi har ikke nogen rigtig klare anførertyper og meget få ledere. Det har måske været det værste ved at miste Drachmann. Vores trup kan ikke holde til alle de her unge nye der kommer ind hvis der ikke også er meget klare og tydelige ledere.
              Kadrii er ikke en anfører materiale med det jeg hører og mange andre profiler som Jebali,Sabbi,Frø osv er langt fra.

              Jeg er nød til at håbe inderligt på at BW har en god plan. Men jeg føler mig langt fra sikker

              Comment


                Har intet nyt at bidrage med til debatten, men hold op hvor kan jeg bare mærke inden i at det bringer mit pis i kog at være OB fan i øjeblikket....
                Der mangler virkelig ledere på det hold her og at man stædigt holder fast i den formation (4-2-4) er jo decideret håbløst altså....
                Vi har vundet 3 kampe mand... Og to af dem var efter freak mål, hvor helvede er gejsten

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Kunne det være en ide at gøre Aron til anfører i stedet for JJT.
                  Så skulle han have været det fra start. Tver blev vraget og det gavner nok ikke at skifte igen.
                  Næste skifte må være til den kommende midtbane kriger, eller den sublime CFer der skal før vi får et stabilt hold.

                  Comment


                    Jebalis udvisning annulleres.Den eneste rigtige beslutning.
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/issam-...el-annulleres/
                    Last edited by andlox; 22-11-2021, 17:44.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Der skulle have været frispark til Jebali mener dommeren nu. Latterligt at man ikke kan bruge VAR i disse situationer

                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...orkert/9005766

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Der skulle have været frispark til Jebali mener dommeren nu. Latterligt at man ikke kan bruge VAR i disse situationer

                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...orkert/9005766
                        Det er ja ikke kun at beslutningen var fuldstændigt idiotisk, der var ja også at Sundberg manglede hver fornuftig følelse for situationen. Selv hvis det ikke have været så klokkeklart så er det ja helt ved siden at give en spiller anden gult kort der. Det var udefra feltet, der gik ikke en gang om at få en straffe. Synes film skal straffes, men der taler vi ja ellers om situationer i feltet hvor det går om at snyde sig til en straffe. Og tænk kun hvor ofte der gives straffe hvis en angriber bruger "invitationen" af en klodset forsvarsspiller. Håbløst af Sundberg.
                        I kampens begyndelsen gav Aron en helt klar besked til en Viborg-spiller som faldt uden berøring af Aron. Også på midtbanen - men uden reaktion af Sundberg.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          3 fra Viborg på rundens hold, bl.a CS.

                          Men vi har jo Jørgen https://media.tenor.com/images/2a734...0912/tenor.gif

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            3 fra Viborg på rundens hold, bl.a CS.

                            Men vi har jo Jørgen https://media.tenor.com/images/2a734...0912/tenor.gif
                            Udover Jørgen så har vi Baskim, Kløve, Okosun og Lieder, Opondo samt AJA , Ryan og Kasper Larsen.
                            Dertil kommer de unge fremadstormende Vestergaard, Khemdee, Brems og Kjærumgaard og Tarik.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Udover Jørgen så har vi Baskim, Kløve, Okosun og Lieder, Opondo samt AJA , Ryan og Kasper Larsen.
                              Dertil kommer de unge fremadstormende Vestergaard, Khemdee, Brems og Kjærumgaard og Tarik.
                              ja der er langt mellem top 6 spillerne i klubben, men det er så heller ikke en top 6 ledelse - endnu . Man kan jo håbe på bedre tider i 2022, men det kræver nok nogle år inden BW kan vende det.

                              Comment


                                Jeg har i flere sæsoner set JJT som vores vigtigste mand, da han sørgede for flow i spillet. I den nuværende formation er han nok den svageste. Han er ikke stærk nok fysisk, og han kan ikke kompensere med fart. Vi har brug for endnu en Aron-type på midtbanen. Gerne en der kan gå til stålet og takle igennem. I kampen mod VFF lavede vi langt færre frispark og tacklinger end modstanderen.

                                Comment

                                Working...
                                X