Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt /BIF-OB 7. november, 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Men din opstilling er meningsløs. Der må være grænser for, hvad man slynger ud.

    Midterforsvar med AJA og KL.
    AT - månedens bedste - på bænken.
    Sabbi som 9er.
    Jebali ind fra bænken som 6er.

    Det er jo helt skørt. Vi er alle mandagstrænere, men det skal give mening og tage udgangspunkt i et eller andet fra den virkelige verden.

    Beklager tonen. Når man gentagne gange slynger de her sære opstillinger ud, så ryger tålmoden.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Av
      Ja det er dyrt at være uduelig
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Men din opstilling er meningsløs. Der må være grænser for, hvad man slynger ud.

        Midterforsvar med AJA og KL.
        AT - månedens bedste - på bænken.
        Sabbi som 9er.
        Jebali ind fra bænken som 6er.

        Det er jo helt skørt. Vi er alle mandagstrænere, men det skal give mening og tage udgangspunkt i et eller andet fra den virkelige verden.

        Beklager tonen. Når man gentagne gange slynger de her sære opstillinger ud, så ryger tålmoden.
        Jeg så gerne at man forstærkede det centrale forsvar. Det har man ikke gjort, så det er det vi har og Tverskov er nødvendig på den 6'er, især hvis vi spiller ham, dedikeret til rollen og uden at skulle dække af for backs, så han kan falde ned som mellemste stopper og yderste stopper rykker ud og dækker for backs.

        At har spillet fantastisk, han har spillet fantastisk fordi, vi ikke kan sætte spillet op og derfor skal presse os til bolden på midtbanen. Arons spidskompetence er at han er så god i hovedstødsduellerne og har en god fart taget hans størrelse i betragtning, han er en power spiller der virkelig kan gøre ondt centralt på et hold der har mange minutter i benene.

        Sabbi er den jeg selv er mest i tvivl om, og igen er det mere af nød end af lyst jeg vil spille ham centralt, vi har ikke en 9'er i truppen der kan agere 9'er i en 433. Så må vi spille til andre kompetencer, offensivt burde vores største kompetence være farten. Selv om jeg også mener at vi skal hente en 9'er der kan ligge centralt.

        Jebali ligger ikke som dedikeret 6'er, han ligger som en fusion mellem en 6'er og en 8'er, det gør han fordi han har fysikken til det, han er duelstærk, boldsikker og pasningssikker. Jeg ville spille ham fra bænken fordi han ikke har spillet mere end de minutter han fik mod AGF og fordi der bliver brug for mere fysik på midten, hvis du tager Tverskov ud og han holder ikke 90 på en 6'er.

        Comment


          #34
          AT er dygtig med hovedet, men for mig er hans klare kompetance, hvor helt ufatteligt meget, han bryder og kommer i vejen for med de lange stænger. Jeg er ret sikker på, at han er tæt på første mand på holdkortet for Alm.

          Sabbi som 9er har ikke gang på jord.

          Ej heller Jebali som 6er eller 8er. Han har slet ikke arbejdsradius, taktisk disciplin eller evnerne. Han holder alt for længe i bolden, og er i det hele taget en temmelig umoderne fodboldspiller anno 2021. Skal han spille, så skal det være som 10er, kant, der trækker ind, eller helt fremme. Jeg tror nu nok, at Jebali ser sig selv som angriber, og jeg synes det er fristende at genprøve ham på 9eren, da han kan holde på bolden.

          Men lad os være enige om at være uenige og så i øvrigt krydse pølserne for 3 point senere. Jeg er dog, trods alt, glad for at Alm er mere konservativ end dine bud ;).

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            AT er dygtig med hovedet, men for mig er hans klare kompetance, hvor helt ufatteligt meget, han bryder og kommer i vejen for med de lange stænger. Jeg er ret sikker på, at han er tæt på første mand på holdkortet for Alm.

            Sabbi som 9er har ikke gang på jord.

            Ej heller Jebali som 6er eller 8er. Han har slet ikke arbejdsradius, taktisk disciplin eller evnerne. Han holder alt for længe i bolden, og er i det hele taget en temmelig umoderne fodboldspiller anno 2021. Skal han spille, så skal det være som 10er, kant, der trækker ind, eller helt fremme. Jeg tror nu nok, at Jebali ser sig selv som angriber, og jeg synes det er fristende at genprøve ham på 9eren, da han kan holde på bolden.

            Men lad os være enige om at være uenige og så i øvrigt krydse pølserne for 3 point senere. Jeg er dog, trods alt, glad for at Alm er mere konservativ end dine bud ;).
            Sabbi som 9'er synes jeg nu ikke er dumt. Hurtig, god fysik, stærk på låget og en god afslutningsfod. Det lyder da meget som prototypen på en god angriber. Han minder også meget om Odey i Randers som nyder stor succes som angriber (dog i 442, men stadig)

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Sabbi som 9'er synes jeg nu ikke er dumt. Hurtig, god fysik, stærk på låget og en god afslutningsfod. Det lyder da meget som prototypen på en god angriber. Han minder også meget om Odey i Randers som nyder stor succes som angriber (dog i 442, men stadig)
              … og en fodbold-iq på 50. Hvorfor han jo også spiller i OB.

              Og netop denne er helt afgørende. Sabbi skal ikke være 9er.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                AT er dygtig med hovedet, men for mig er hans klare kompetance, hvor helt ufatteligt meget, han bryder og kommer i vejen for med de lange stænger. Jeg er ret sikker på, at han er tæt på første mand på holdkortet for Alm.

                Sabbi som 9er har ikke gang på jord.

                Ej heller Jebali som 6er eller 8er. Han har slet ikke arbejdsradius, taktisk disciplin eller evnerne. Han holder alt for længe i bolden, og er i det hele taget en temmelig umoderne fodboldspiller anno 2021. Skal han spille, så skal det være som 10er, kant, der trækker ind, eller helt fremme. Jeg tror nu nok, at Jebali ser sig selv som angriber, og jeg synes det er fristende at genprøve ham på 9eren, da han kan holde på bolden.

                Men lad os være enige om at være uenige og så i øvrigt krydse pølserne for 3 point senere. Jeg er dog, trods alt, glad for at Alm er mere konservativ end dine bud ;).
                Vi er enige om at være uenige :-) Lad os håbe at der kommer tre point til Odense, så vil jeg oveni det håbe at du får tålmodighed nok til at sætte pris på, at det bestemt ikke bare er noget jeg slynger ud, der ligger tanker bag. Mandagstræner tanker, selvsagt.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Sabbi som 9'er synes jeg nu ikke er dumt. Hurtig, god fysik, stærk på låget og en god afslutningsfod. Det lyder da meget som prototypen på en god angriber. Han minder også meget om Odey i Randers som nyder stor succes som angriber (dog i 442, men stadig)
                  Det største problem med at spille ham centralt i en 433 er at han ikke har fysikken til det. Han er ikke høj nok og ikke tung nok, med Frø på 10'eren. Han er god hvis han kan komme med dybdeløb og jeg er slet ikke i tvivl om at han kan spille den godt i en 442.

                  Det positive er de ting du nævner og at Sabbi er en rigtig dygtig dribler, der ofte bliver sparket ned, set i det lys giver det mening at have ham i feltet.

                  Comment


                    #39
                    GF foran med to over Muh… pres ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #40
                      Kræver alligevel lidt mod fra Alm at holde så store egoer/stjerner som Bashkim, Jebali, Larsen og Lieder på bænken to kampe i streg.

                      Isoleret set er jeg vild med, at han ikke lader status og løncheck afgøre hvem der spiller.

                      Comment


                        #41
                        HC
                        Mickelson Juel Tverskov Skjelvik
                        Thrandarson Frø JJ
                        Sabbi Max Opondo
                        Tarik som eneste midtbanespiller på bænken. Så hvis JJ eller Aron skulle udskiftes får han spilletid eller vi rykker Tverskov frem.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          HC
                          Mickelson Juel Tverskov Skjelvik
                          Thrandarson Frø JJ
                          Sabbi Max Opondo
                          Tarik som eneste midtbanespiller på bænken. Så hvis JJ eller Aron skulle udskiftes får han spilletid eller vi rykker Tverskov frem.
                          Vi spiller igen uden Venstre side.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Vi spiller igen uden Venstre side.
                            Håber at Breum kommer ind i løbet af kampen. Men,der mangler bare en alternative/konkurrence for Skjelvik i truppen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Håber at Breum kommer ind i løbet af kampen. Men,der mangler bare en alternative/konkurrence for Skjelvik i truppen.
                              Ja og at han snart får den start. Men Bif ude er måske heller ikke kampen til første start.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Håber at Breum kommer ind i løbet af kampen. Men,der mangler bare en alternative/konkurrence for Skjelvik i truppen.
                                Mon ik han får vist så meget tillid at han kommer ind på en tidsudtrækkende udskiftning kort før tid.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X