Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt /BIF-OB 7. november, 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Ja men så vil jeg mene Okosun indtil nu havde taget den ledige plads I truppen.
    Okosun har heller ikke været udtaget til de sidste kampe selvom han har været klar. Han har ikke været i truppen siden Randers

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Okosun har heller ikke været udtaget til de sidste kampe selvom han har været klar. Han har ikke været i truppen siden Randers
      Hvor lang er hans kontrakt.? Han er jo angiveligt selv ret utilfreds med sin situation, så måske kan man håbe på en god aftale om at ophæve kontrakten.
      Tror ikke der står klubber i kulissen, som er interesseret i at betale for ham.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Lidt spøjst hvorfor Tarik pludselig glider ind i truppen. Men der skal nok gå meget galt, før vi ser ham på banen.

        Man kunne jo håbe at ledelsen, denne vinter, forholder sig til det dyre fyld der er i truppen,og gør noget ved det. F.eks. Okusun
        Tarik havde spillet en stærk reservekamp mod Haderslev trods nederlaget, flere der så den har nævnt ham som tæt på holdet.


        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Tarik havde spillet en stærk reservekamp mod Haderslev trods nederlaget, flere der så den har nævnt ham som tæt på holdet.

          Fedt Lad os håbe han fortsat udvikler sig og får mulighed for det.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Hvor lang er hans kontrakt.? Han er jo angiveligt selv ret utilfreds med sin situation, så måske kan man håbe på en god aftale om at ophæve kontrakten.
            Tror ikke der står klubber i kulissen, som er interesseret i at betale for ham.
            30/6-2024……

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              30/6-2024……
              Av

              Comment


                #22
                Jeg tror sgu, vi vinder. Blas er slet ikke skarp endnu og vi kan godt matche deres centrale midt. 1-2!

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Tarik havde spillet en stærk reservekamp mod Haderslev trods nederlaget, flere der så den har nævnt ham som tæt på holdet.

                  Korrekt.
                  Hemmingsen stod ved siden af mig igår og snakkede med 2 gutter hvor snakken faldt ind på Tariks kamp mod Sdj og hvor god han havde været. Han fik virkelig meget ros

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Av
                    Men jeg tror godt vi kan komme af med ham. Tror selv han er meget interesseret i at komme væk. Frygter det dog bliver sådan noget uendelig leje halløj

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af jonss Se indlæg
                      jeg tror sgu, vi vinder. Blas er slet ikke skarp endnu og vi kan godt matche deres centrale midt. 1-2!
                      2-0 bif

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                        Jeg tror sgu, vi vinder. Blas er slet ikke skarp endnu og vi kan godt matche deres centrale midt. 1-2!
                        Vi har godt nok spillet mange dårlige kampe på det sidste, men de gode kampe plejer at komme mod de store klubber, så hvorfor ikke, skulle ikke undrer mig at vi kaster en god kamp af os idag, men ikke sikkert at det er nok til at vinde.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          Det bliver en spændende kamp. Brøndby spiller godt, jeg kan især godt lide Radosevic som spiller den bag bagkæden. Riveros er også rigtigt spændende.

                          Jeg tror vi taber, men det er ikke den største overraskelse hvis vi napper 3.

                          Jeg så gerne at vi kørte den her opstilling. Fremadrettet, dynamisk og målsøgende :-)
                          ​​​​​

                          Hc

                          Forsvar

                          ​​​Nico AJA KL Skjelvik

                          Jeg vil gerne have at vores backs kommer mere med i spil og kommer i overlap eller slår tidlige indlæg til de hurtige tre forreste.

                          Midtbane

                          Tver Frø JJ

                          Jeg vil gerne have en midtbane der er sikker på bolden. Har en høj spilintelligens. Der kan spille hurtigt. Jeg vil gerne have at vi bliver ved med at spille hurtigt gennem 2 fase. Samtidigt kan en pasningssikker midtbane gøre at vi kan stå længere fra hinanden når vi er på bolden, så det kræver flere ressourcer at sætte os under pres.

                          Tver

                          Tver som 6'er der kan falde ned i bagkæden så yderste stopper kan skubbe ud og dække af for backen. Må som altid gerne søge at spille igennem kæderne og spille zigzag med back i opspillet.


                          JJ

                          Ligger på venstre side så vi får den mere i spil. Kommer i feltet/kanten af feltet når vi er i offensiven. Må gerne sende stikninger til den forreste og sørge for at vores backs kommer mere med i spillet.

                          Frø

                          Ligger på den centrale i en mere fri rolle. Må gerne veksle mellem at trække med ind i feltet som ekstra angriber og falde ned i banen og hente bolden hvis nødvendigt. Må gerne trykke af udefra. Førstegangsafleveringer til forreste.

                          Angreb

                          Bashkim Sabbi Breum

                          Skal komme med masser af dybdeløb. Trykke af udefra. Kanterne presser især de yderste stopper i Brøndbysforsvar. Samtidigt med at forreste ligger og blokker kanalen til Maxsø. Må gerne udfordre i én til én situationer, skal afholde sig fra at udfordre 3 - 4 spillere af gangen.

                          Bashkim (Højrekant)


                          Trækker ind fra højre og afslutter med venstre. Dirigerer angrebet. Indgår i link up spillet med 9'er midtbane og backen. Ligger på kanten af feltet når vi spiller op gennem venstre. Skal trykke af fra distancen. Presse Tsciembe når han har bolden.


                          Breum (Venstrekant)

                          Som Bashkim med modsat fortegn.

                          Sabbi (Central)

                          Skal konsekvent ligge mellem Maxsø og en af de andre stoppere. Komme med dybdeløb. Holde sig centralt og ikke løbe ud og presse i backområdet.

                          ​​​​
                          Indskiftere

                          Jebali ind for JJ
                          Aron ind for Sabbi
                          Fenger ind for Breum
                          Opondo ind for Bashkim
                          (Indlæg til Aron, så han kan heade den i kassen)
                          Østrøm ind for Tverskov

                          ​​​​​​​:-O :-O


                          ​​​​​
                          Så du vil simpelthen spille med et forsvar hvor de 3 er langt fra top 6. Den opstilling kan gå mod andre hold end FCK, bif og Fck. Men mod de stærke hold og Uhres fart er det selvmord

                          Comment


                            #28
                            Samt starte ude med en af vores bedste spillere, AT, og have ham som indskifter til wingen, trods han overhovedet ikke kan spille den plads, tydeligt vist i starten af OB-tiden. AT er et monster på midten.

                            Og så den helt uforståelige - Jebali på en 6er.?

                            Det er sjovt at lege med opstillinger, men ovenstående er bare… fordrukkent :)

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Så du vil simpelthen spille med et forsvar hvor de 3 er langt fra top 6. Den opstilling kan gå mod andre hold end FCK, bif og Fck. Men mod de stærke hold og Uhres fart er det selvmord
                              Men det er de forsvarsspillere vi har. Iøvrigt skal Tver falde ned centralt i forsvarskæden så vi istedet for at falde til en 442 falder til 352.
                              ​​​​​​

                              ​​​​​

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Samt starte ude med en af vores bedste spillere, AT, og have ham som indskifter til wingen, trods han overhovedet ikke kan spille den plads, tydeligt vist i starten af OB-tiden. AT er et monster på midten.

                                Og så den helt uforståelige - Jebali på en 6er.?

                                Det er sjovt at lege med opstillinger, men ovenstående er bare… fordrukkent :)
                                Aron er ikke en wing.

                                Aron er en klassisk power spiller, der er eminent at sætte ind fra bænken. Fordi du derfra kan sætte friske kræfter ind hvor de er nødvendige, i Arons tilfælde isærdeleshed i hovedstødsduellerne, hvis du læser hvad jeg skriver så ville jeg som udgangspunkt spille ham i front hvor han kan være opspilsstation og/eller afgøre kampen med sin styrke i hovedstødsduellerne. Han kan også sættes ind på midtbanen hvis du vil mose der og han kan sættes ind for at styrke defensiven, det er styrken ved AT, han er relativ simpel men det han kan, kan han. Han er på den måde en islandsk udgave af Okosun.

                                Jebali ville i den opstilling ikke ligge som en ren 6'er, det gør Tverskov, istedet ligger han som en fusion mellem en 6'er og en 8'er. Det gør han fordi du er nød til at have spillere på den centrale del af banen der kan sætte spillet op, som vi spiller nu er vi alt for lette at lukke ned. Modstanderholdet skal sørge for at lukke kanalerne så Tverskov ikke kan spille gennem kæderne og så lukke ned for JJ. Så er vi tvunget til at få AJA til at slå en lang bold mod Sabbi eller at AT forsøger at spille Frø og så mister vi bolden, det er sket en milliard gange i den her sæson.

                                Niels Frederiksen er den træner i superligaen der har været bedst til at forstå hvad 5 udskiftninger gør ved fodbold. Jeg ville ikke blive det mindste overrasket hvis han afgører kampen fra bænken i dag.

                                Og så skal du Iøvrigt til at finde en helt anden tone frem når du skriver til mig. Du må gerne være uenig, men du bliver nød til at lære at argumentere for dine ting, jeg gider ikke, den der attitude hvor du har kogt en fond på Bold.dks FCK tråd.
                                ​​​​
                                Last edited by Striwetforlivet!; 07-11-2021, 14:12.

                                Comment

                                Working...
                                X