Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nicklas Pedersen til OB???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nicklas Pedersen til OB???

    Nicklas Pedersen og hans lækre mazzaratti blev spottet i Odense centrum idag.

    Hvilket måske kan betyde, at sportschefen Jesper har budt på kaffe???

    Kan personligt ikke finde andre årsager til, at han indtog Thomas B. Thriges gade imorges, men omvendt kan jeg heller ikke afvise, at han er i byen pga. eksempelvis familiære årsager.

    Uanset hvad, kunne han være en spændende tilgang, eller hvad siger i?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Nicklas_Pedersen

    #2
    Spændende, håber virkeligt vi ender op med en/flere angribere der har mål i støvlerne..

    Comment


      #3
      spændende - men så vidt vides har han da et par år på sin kontrakt endnu, så Gent skal ville af med ham for tror ikke vi kan betale noget i nærheden af de (iflg wikipedia) 1.5 mill euro som de gav for ham.

      men ville bestemt være en spændende signing

      Comment


        #4
        Nu er ledelsen jo blevet umanérligt glade for leje spillere, så måske han bare skal på visit en enkelt sæson. Uanset hvad er jeg ikke 100% tændt på idéen om "etmålsmaskinen" fra Belgien..

        Comment


          #5
          Synes ikke det virker oplagt rent økonomisk. Transfer og løn må være en hylde højere end vi bevæger os på lige nu.

          Sportsligt - ja tak uden betænkning.

          Tror helt klart det er en "and".

          Comment


            #6
            Det er da en vild historie. Lad os lige summere op: Pedersen blev købt af Gent i Mechelen sidste sommer for et ganske pænt beløb (Transfermarkt skriver 2 mio Euro) og får dermed nok en løn, der ligger langt uden for OBs rækkevidde. Han har 3 år tilbage af sin kontrakt. Han har scoret 6 mål i sidste sæson, deraf 5 i ligaen - og spillet 17 kampe fra start. Han har haft nogle skader - især holdt det ham tilbage i Holland, men fik noget af et gennembrud for Mechelen i forrige sæson og har generelt spillet pænt meget i denne sæson.

            Det lyder og ser ud som en and: jeg kan ikke se, hvordan vi skulle være i nærheden af en spiller af den kaliber, der får en høj løn og har meget lang tid tilbage af sin kontrakt (og er inde i varmen hos Morten Olsen, når han er i form). Det virker bisart, at Gent skulle lade ham gå for peanuts.
            Leje kan selvfølgelig være en mulighed, hvis Gent dybest set vil af med ham, men det lyder dybt mærkeligt, at han ikke skulle kunne få bedre tilbud end en leje-aftale i OB.

            Comment


              #7
              Nicklas who??
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #8
                Prøvede lige at kigge i bold.dk's arkiv, og fandt denne fra foråret: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=203551,201565
                Noget tyder på at han ikke har været helt tilfreds i Gent og måske er han også blevet lidt upopulær på at udtale sig kritisk om træneren. Desuden var han, i hvert fald i den periode, åbenbart røget en tur på bænken..

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Det er da en vild historie. Lad os lige summere op: Pedersen blev købt af Gent i Mechelen sidste sommer for et ganske pænt beløb (Transfermarkt skriver 2 mio Euro) og får dermed nok en løn, der ligger langt uden for OBs rækkevidde. Han har 3 år tilbage af sin kontrakt. Han har scoret 6 mål i sidste sæson, deraf 5 i ligaen - og spillet 17 kampe fra start. Han har haft nogle skader - især holdt det ham tilbage i Holland, men fik noget af et gennembrud for Mechelen i forrige sæson og har generelt spillet pænt meget i denne sæson.

                  Det lyder og ser ud som en and: jeg kan ikke se, hvordan vi skulle være i nærheden af en spiller af den kaliber, der får en høj løn og har meget lang tid tilbage af sin kontrakt (og er inde i varmen hos Morten Olsen, når han er i form). Det virker bisart, at Gent skulle lade ham gå for peanuts.
                  Leje kan selvfølgelig være en mulighed, hvis Gent dybest set vil af med ham, men det lyder dybt mærkeligt, at han ikke skulle kunne få bedre tilbud end en leje-aftale i OB.
                  Han slog endda vist klubrekorden som dyreste indkøb...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Prøvede lige at kigge i bold.dk's arkiv, og fandt denne fra foråret: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=203551,201565
                    Noget tyder på at han ikke har været helt tilfreds i Gent og måske er han også blevet lidt upopulær på at udtale sig kritisk om træneren. Desuden var han, i hvert fald i den periode, åbenbart røget en tur på bænken..
                    Han skulle efter sigende ikke være specielt populær i klubben, der gerne vil af med ham. Det har jeg læst et eller andet sted.

                    Comment


                      #11
                      Det kunne have noget med det her at gøre...

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/nicklas-pedersen-i-haard-kritik-af-gent


                      I øvrigt: - "Meget ofte i denne sæson har vi spillet med lange bolde, ogdet passer mig ikke. Jeg kan bedst lide at spille langs jorden. Jeg har ofteondt i nakken, fordi flere hundrede bolde flyver over mit hoved", slutter Nicklas Pedersen.

                      Han var heller ikke populær i Mechelen...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Fint nok m popularitet osv., men der er noget økonomi og sportslige ambitioner i det her, som burde veje langt tungere for Pedersen (og for Gent). Jeg ville se det som ambitiøst på nuværende tidspunkt, hvis vi fik en Dalgaard ind (primært fordi han koster nogle penge); Niclas Pedersen lyder som ren fantasi og hashrygning:-)

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Fint nok m popularitet osv., men der er noget økonomi og sportslige ambitioner i det her, som burde veje langt tungere for Pedersen (og for Gent). Jeg ville se det som ambitiøst på nuværende tidspunkt, hvis vi fik en Dalgaard ind (primært fordi han koster nogle penge); Niclas Pedersen lyder som ren fantasi og hashrygning:-)
                          Ja hans klub skal virkeligt ville af med ham - og lade ham gå for nærmest gratis.....og så kommer hans lønkrav oveni - det kunne bestemt være spændende, angriber i sin bedste alder med noget erfaring og i perifirien af landsholdet, men nej det virker ikke videre realistisk.....omvendt må vi jo så også sige der må være blevet sparet en del lønkroner med farvek til kv, ruud, amc og skoubo....

                          Comment


                            #14
                            Gotta love silly season...

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              #15
                              Pedersen er vel dybest set bare en Escubu version 2. Dvs. god på bolden, god opspilsstation, men alt for lidt målfarlig. Vi savner jo i den grad en mand med mål i støvlen. Og derudover koster han sikkert en del mere, end vi kan betale

                              Comment

                              Working...
                              X