Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nicklas Pedersen til OB???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benel...vorligt-skadet

    Leave a comment:


  • Wieben
    replied
    Ligaens topscorer billigst? Er det et gæt, eller et faktum?

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Nemlig Thomas Dalgaard, han er billigere og laver flere mål.!
    Enig! Tror han passer perfekt til OB.

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Jeg mener så vi manden der kan score målene, i Baskhim. Han skal nok banke en masse kasser ind, når han kommer ordentlig igang igen og bliver brugt rigtigt. Men, vi har brug for en makker til ham, en med mere højde og fysik.
    Nemlig Thomas Dalgaard, han er billigere og laver flere mål.!

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Jeg mener så vi manden der kan score målene, i Baskhim. Han skal nok banke en masse kasser ind, når han kommer ordentlig igang igen og bliver brugt rigtigt. Men, vi har brug for en makker til ham, en med mere højde og fysik.

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Pedersen er vel dybest set bare en Escubu version 2. Dvs. god på bolden, god opspilsstation, men alt for lidt målfarlig. Vi savner jo i den grad en mand med mål i støvlen. Og derudover koster han sikkert en del mere, end vi kan betale

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Gotta love silly season...

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Fint nok m popularitet osv., men der er noget økonomi og sportslige ambitioner i det her, som burde veje langt tungere for Pedersen (og for Gent). Jeg ville se det som ambitiøst på nuværende tidspunkt, hvis vi fik en Dalgaard ind (primært fordi han koster nogle penge); Niclas Pedersen lyder som ren fantasi og hashrygning:-)
    Ja hans klub skal virkeligt ville af med ham - og lade ham gå for nærmest gratis.....og så kommer hans lønkrav oveni - det kunne bestemt være spændende, angriber i sin bedste alder med noget erfaring og i perifirien af landsholdet, men nej det virker ikke videre realistisk.....omvendt må vi jo så også sige der må være blevet sparet en del lønkroner med farvek til kv, ruud, amc og skoubo....

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Fint nok m popularitet osv., men der er noget økonomi og sportslige ambitioner i det her, som burde veje langt tungere for Pedersen (og for Gent). Jeg ville se det som ambitiøst på nuværende tidspunkt, hvis vi fik en Dalgaard ind (primært fordi han koster nogle penge); Niclas Pedersen lyder som ren fantasi og hashrygning:-)

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Det kunne have noget med det her at gøre...

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/nicklas-pedersen-i-haard-kritik-af-gent


    I øvrigt: - "Meget ofte i denne sæson har vi spillet med lange bolde, ogdet passer mig ikke. Jeg kan bedst lide at spille langs jorden. Jeg har ofteondt i nakken, fordi flere hundrede bolde flyver over mit hoved", slutter Nicklas Pedersen.

    Han var heller ikke populær i Mechelen...

    Leave a comment:


  • Hanz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Prøvede lige at kigge i bold.dk's arkiv, og fandt denne fra foråret: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=203551,201565
    Noget tyder på at han ikke har været helt tilfreds i Gent og måske er han også blevet lidt upopulær på at udtale sig kritisk om træneren. Desuden var han, i hvert fald i den periode, åbenbart røget en tur på bænken..
    Han skulle efter sigende ikke være specielt populær i klubben, der gerne vil af med ham. Det har jeg læst et eller andet sted.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det er da en vild historie. Lad os lige summere op: Pedersen blev købt af Gent i Mechelen sidste sommer for et ganske pænt beløb (Transfermarkt skriver 2 mio Euro) og får dermed nok en løn, der ligger langt uden for OBs rækkevidde. Han har 3 år tilbage af sin kontrakt. Han har scoret 6 mål i sidste sæson, deraf 5 i ligaen - og spillet 17 kampe fra start. Han har haft nogle skader - især holdt det ham tilbage i Holland, men fik noget af et gennembrud for Mechelen i forrige sæson og har generelt spillet pænt meget i denne sæson.

    Det lyder og ser ud som en and: jeg kan ikke se, hvordan vi skulle være i nærheden af en spiller af den kaliber, der får en høj løn og har meget lang tid tilbage af sin kontrakt (og er inde i varmen hos Morten Olsen, når han er i form). Det virker bisart, at Gent skulle lade ham gå for peanuts.
    Leje kan selvfølgelig være en mulighed, hvis Gent dybest set vil af med ham, men det lyder dybt mærkeligt, at han ikke skulle kunne få bedre tilbud end en leje-aftale i OB.
    Han slog endda vist klubrekorden som dyreste indkøb...

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Prøvede lige at kigge i bold.dk's arkiv, og fandt denne fra foråret: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=203551,201565
    Noget tyder på at han ikke har været helt tilfreds i Gent og måske er han også blevet lidt upopulær på at udtale sig kritisk om træneren. Desuden var han, i hvert fald i den periode, åbenbart røget en tur på bænken..

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Nicklas who??

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Det er da en vild historie. Lad os lige summere op: Pedersen blev købt af Gent i Mechelen sidste sommer for et ganske pænt beløb (Transfermarkt skriver 2 mio Euro) og får dermed nok en løn, der ligger langt uden for OBs rækkevidde. Han har 3 år tilbage af sin kontrakt. Han har scoret 6 mål i sidste sæson, deraf 5 i ligaen - og spillet 17 kampe fra start. Han har haft nogle skader - især holdt det ham tilbage i Holland, men fik noget af et gennembrud for Mechelen i forrige sæson og har generelt spillet pænt meget i denne sæson.

    Det lyder og ser ud som en and: jeg kan ikke se, hvordan vi skulle være i nærheden af en spiller af den kaliber, der får en høj løn og har meget lang tid tilbage af sin kontrakt (og er inde i varmen hos Morten Olsen, når han er i form). Det virker bisart, at Gent skulle lade ham gå for peanuts.
    Leje kan selvfølgelig være en mulighed, hvis Gent dybest set vil af med ham, men det lyder dybt mærkeligt, at han ikke skulle kunne få bedre tilbud end en leje-aftale i OB.

    Leave a comment:

Working...
X