Oprindeligt indsendt af Aagaard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - AGF 1/11/21
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
Er det bare mig, der overfortolker det, eller er det ikke en ret voldsom melding, han kommer med der?
Alm virker noget verdensfjern udefra set. Ikke sikkert at han opdager det, men så må assistenterne se det.
Juul Andersen siger til Obstruktion:
-Men ja, den sidste aflevering mangler måske, men det er et holdproblem, og jeg kaster snart op over, hvis jeg skal høre på, at det er andres skyld, for sådan har det været lidt for mange gange i sæsonen. Det er altid nemt at finde ud af, at det er de andre. Nu står man som forsvarsspiller, og synes, det er fedt, når man ikke har lukket mål ind, men det handler om, at vi får det hele til at klappe, og det duer ikke det der med, at det er nogle andre, der skal til at oppe sig. Det har lidt været tendensen synes jeg, at den ene spiller har været ude med, at det er den og dens skyld. Det er kraftedeme hele holdet, der skal tage det her ansvarLast edited by Fergi; 02-11-2021, 09:31.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægBliver mere og mere i tvivl om hvorvidt Frøkjærs mentalitet overhovedet er til 'top'fodbold.. kan ikke passe der skal være så langt mellem snapsne.. Indstillingen er blevet lidt bedre og det ligner han kæmper en smule mere for det, men han lader sig alt for nemt slå ud og kan ikke vurdere hvornår man skal lave det simple eller det frække. Må ærligt indrømme jeg tvivler på om han kan drive det til noget.. han må hjertens gerne modbevise mig, men som det ser ud lige nu så hellere give Jebali og Breum spilletid fremfor Frø
Der kommer ikke mål og assists på i går, men det er ikke kun Frøkjærs skyld.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægEfter kampen mod AGF fortalte Alexander Juel, at han er træt af, at spillerne giver hinanden skylden, når det ikke går godt for OB.
http://obstruktion.dk/alexander-juel...anden-skylden/
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Han kan meget, men der er også rigtig meget han ikke kan. Træffer ofte de forkerte beslutninger og så er han ingen holdspiller. Der er potientiale, men det kræver hårdt arbejde og fokus på holdet.Last edited by Bobolarsen; 02-11-2021, 08:34.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
En spiller som ham skal have frihed og et stærkt hold omkring sig. Det med forkerte beslutninger skal nok blive bedre med tiden men han er selvfølgelig en af de der galante typer der ikke får så meget græs på knæene som så mange andre. Det kan jeg godt lære at leve med hvis bare der kommer mål og assists fra ham. Gerne lidt mere end nu
Leave a comment:
-
Jeg undrer mig tit over, at professionelle fodboldspillere, der ikke laver andet end at spille fodbold, ikke kan sparke til bolden. Det må være noget andet de træner, når de træner.
Leave a comment:
-
Den aflevering var ikke helt skarp og havde hellere set Max havde fået den. Sabbi har pt en ret lille træfsikkerhed. Det er ofte godt pånær afslutningen.
"Det er ofte godt pånær afslutningen"
Det gælder jo hele vejen rundt. Især i dag.
Leave a comment:
-
Han kan meget, men der er også rigtig meget han ikke kan. Træffer ofte de forkerte beslutninger og så er han ingen holdspiller. Der er potientiale, men det kræver hårdt arbejde og fokus på holdet.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Hans frispilning til Sabbi i dag var rigtigt godt lavet og kom efter en erobring højt på banen. Vores offensive fejl i dag er at vi ikke får hakket den over stregen og da vi var tættest på, Sabbis hovedstød, clearer AGF den på stregen.
Han har talentet men han virker også til at have et behov for at være tryg i det, det kan være han skal spille resten af sin karriere i OB, det må han gerne for min skyld.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg har det lige modsat. Syntes mere og mere han ligner en der har fundet sin plads og er klar til at bryde muren ned. De få kampe han har haft på 10`eren indtil videre viser et kæmpe potentiale der er ved at udfolde sig. Men tålmodigheden er som altid tyndslidt. Og det skyldes nok mest at det har været 10 magre år så jeg kan sagtens forstå det
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægEfter kampen mod AGF fortalte Alexander Juel, at han er træt af, at spillerne giver hinanden skylden, når det ikke går godt for OB.
http://obstruktion.dk/alexander-juel...anden-skylden/
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægBliver mere og mere i tvivl om hvorvidt Frøkjærs mentalitet overhovedet er til 'top'fodbold.. kan ikke passe der skal være så langt mellem snapsne.. Indstillingen er blevet lidt bedre og det ligner han kæmper en smule mere for det, men han lader sig alt for nemt slå ud og kan ikke vurdere hvornår man skal lave det simple eller det frække. Må ærligt indrømme jeg tvivler på om han kan drive det til noget.. han må hjertens gerne modbevise mig, men som det ser ud lige nu så hellere give Jebali og Breum spilletid fremfor Frø
Han har talentet men han virker også til at have et behov for at være tryg i det, det kan være han skal spille resten af sin karriere i OB, det må han gerne for min skyld.
Leave a comment:
-
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nej...gør vi nok ikke. Men må bare sige at generelt så bliver der snakket SÅ meget top 6 - syntes det er ved at være for meget. Det er nok også fordi ligaen er så tæt at der reelt er 2 hold hvor man ikke behøver snakke top 6 - mens resten håber (mere eller mindre realistisk) at kunne klemme sig med.
OB kommer ikke i top 6 det tog er kørt kan vi konkludere nu - med 5 point op. Og alligevel så kan det hele være ændret efter næste runde skulle vi slå BIF, det er virkeligt øjebliksbilleder og den konstante fokusering på den skide streg bliver trættende.
At vi så ikke kommer i top 6 fordi vi ikke spiller godt nok og ikke kan score mål, eller vinde 2 i træk er en anden sag.
Det havde været helt og aldeles omkostningsfrit at melde ud i forbindelse med den såkaldte strategi at vi er i en opbygningsface og der i den første sæson fokuseres mere på den nye træner og spillestil
end fokus på top 6.
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: