Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Pokalkamp FCN-OB 27.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
    Enig i hvem end der lige råbte "Sabbiiiiii"; Nogle gange må du altså godt slå den ind i boksen.
    Ligesom han gjorde i søndags

    Comment


      #92
      Frøkjær er en skandale igen i dag. Jeg kender ikke andre hold i ligaen, som har så mange spillere på holdet, som har så lavt bundniveau så tit som OB.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ligesom han gjorde i søndags
        Præcis

        Comment


          #94
          Jeg tror aldrig jeg har set en mere svingende spiller end Frøkjær. Det er helt vildt så mange fejl han kan lave på en dårlig dag….

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
            Det går meget bedre 11 - mod 10. måske er det vejen frem i andre kampe.
            Ja, ov 11 mod 9 kunne næsten blive glimrende. ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
              Enig i hvem end der lige råbte "Sabbiiiiii"; Nogle gange må du altså godt slå den ind i boksen.
              Udover han nogen gange falder for let, så er et andet problem med Sabbi at han for ofte mest spiller for dig selv hvilket tit kan aflæses i slutproduktet
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #97
                Hvis vi skal score i dag. Bliver det efter hjørne

                Comment


                  #98
                  Hvor gad man godt have en stor 9er der havde 6-10 mål i sig på en sæson. Lieder er jo bare pisse ringe

                  Comment


                    #99
                    AMEN!!! Den målmand henter alt i luften i dag… Så lad dog være med de ballon bolde!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                      Jeg synes efterhånden, at det er tydeligt at dette hold ikke har niveauet til at rykke sig nogen steder hen i denne liga. Vi kan maksimalt lige holde fast med det yderste af neglene i holdene med noget dårligere budget end os. Klubledelsen kan åbenbart ikke se det åbenlyse. Det er forfærdeligt at skulle sige det. Men hvis der skal en koldstart til, for at ledelsen fatter det, er jeg snart klar til at ville være ok med en nedrykning. Ikke at der er nogen garantier ved en nedrykning - men jeg orker snart ikke mere snak og events på stadion, når spillet på banen er så kummerligt ringe år efter år. Det virker som om, at vi kører i tomgang på 10. år i træk. Det er kejserens nye klæder - år efter år. Vi klarer os lige godt nok til, at klubben ikke eksploderer og det gør, at ledelsen ikke behøver at gøre noget markant. Hvis der ikke hentes forstærkninger til vinter kommer vi til at spille om nedrykning. Bærende spillere leverer overhovedet ikke og vi skaber INTET offensivt kamp efter kamp.
                      Forstår tankegangen, men jeg tvivler på at det er metoden. EFB, Horsens, Vensyssel, Helsingør og Hobro har jo ikke løftet sig.
                      Bedre indkøb er vejen frem og så dur det ikke Hemme, TC og NT er dem der står for det

                      Comment


                        Dog lidt ros for at tage kampen de sidste 5 min. Ser ikke helt tosset ud

                        Comment


                          Sabbi…

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Ja, ov 11 mod 9 kunne næsten blive glimrende. ;-)
                            Det kan være det er det der skal til før vi for scoret.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Forstår tankegangen, men jeg tvivler på at det er metoden. EFB, Horsens, Vensyssel, Helsingør og Hobro har jo ikke løftet sig.
                              Bedre indkøb er vejen frem og så dur det ikke Hemme, TC og NT er dem der står for det
                              Så må vi håbe at den nye svensker kan finde ud af det. For ellers ser vi ind i 5-10 sløje år mere.

                              Comment


                                Fortæl mig lige igen hvorfor fanden Lieder er på banen
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X