Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: SIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Så selvom man ikke har bidraget nævneværdig i 12-13 kampe i træk så skal man stadig være fast i start 11’eren fordi man får en god løn og har en fint navn?
    Og måske er købt for at dæmpe en stigende mistro til OB ledelsen, uden så helvedes meget skæven til om han passer ind i måden vi gerne vil spille på.

    Kadrii har jo aldrig scoret mere end 10 på en sæson, så når Alm udtaler at han tror på at han scorer 15 så er det vel også et tegn på manglende kendskab til Kadrii’s evner?

    Det er smag og behag om man syntes det er okay at smide med sørgebind og tyre trøjen i græsset.
    Hvis man har købt Bashkim for at dæmpe mistroen til ledelsen, så synes jeg ikke at det sådan rigtigt har fungeret.

    Bashkim spiller ikke fordi han har et fint navn, Bashkim spiller fordi han er en dygtig fodboldspiller, jeg kan da sagtens huske OB da Bashkim ikke var der. Der er jo ingen der bestrider Bashkims evner, problemet er at vi får brugt ham forkert, hans evner kommer ikke til udtryk på den måde vi spiller med ham nu, Bashkim skal have friløbere og skudchancer med sin venstrefod allerhelst noget han kan flugte ind. Det skal man have fundet ud af at få sat op i OB.

    Selvfølgelig er det smag og behag. Jeg har intet imod at se spillere være utilfredse når de ikke lykkedes. Jeg ville synes det var væsentligt værre hvis han var ligeglad.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Så længe ham er fejlplaceret på banen og man ikke kan spille ham op til mål bliver det svært. Det undskylder så ikke de direktører han har brændt men mentalt hænger ham så nok noget. Ham skal have retning mod mål når ham modtager bolden, ikke ryggen. Før man ændrer det bliver set ikke bedre.
      Der var så en der stillede spørgsmålstegn om han har fysikken ril det defensive arbejde på venstrekanten men miner det jo ikke fordi de nuværende kantspillere pisker mod eget felt når OB ikke har bolden ..

      Fenger
      Kadrii. Frøkjær. Sabbi.

      tror jeg mere på samlet set end

      Kadeii
      Fenger. Frøkjær. Sabbi.

      Og så har man tilmed både Breum og Jebali at sætte ind og rent faktisk kan gøre noget ..
      Helt enig. Kadrii har 3,2 i Xgoal. Det vidner vel også om at han ikke kommer frem til ret meget.

      Jeg kan da ikke lade være at tænke over hvorfor OB har svært ved at udvikle markspillere med en god kvalitet .
      De får ikke fandens mange chancer, mens de kan sidde på bænken og se spillere som Kløve, Kadrii, Lund og mange før dem beholde deres pladser i uendelighed.
      Alt for tit får vores unge spilletid på uvante pladser.
      Hvad er planen med Østrøm mon nu ?
      Vi kan udvikle gode målmænd hvilket er vildt fedt.
      Jeg forstår udemærket godt hvis Fenger og Breum tænker sig om en ekstra gang inden de forlænger.
      Last edited by Magge; 25-10-2021, 21:04.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Hvis man har købt Bashkim for at dæmpe mistroen til ledelsen, så synes jeg ikke at det sådan rigtigt har fungeret.

        Bashkim spiller ikke fordi han har et fint navn, Bashkim spiller fordi han er en dygtig fodboldspiller, jeg kan da sagtens huske OB da Bashkim ikke var der. Der er jo ingen der bestrider Bashkims evner, problemet er at vi får brugt ham forkert, hans evner kommer ikke til udtryk på den måde vi spiller med ham nu, Bashkim skal have friløbere og skudchancer med sin venstrefod allerhelst noget han kan flugte ind. Det skal man have fundet ud af at få sat op i OB.

        Selvfølgelig er det smag og behag. Jeg har intet imod at se spillere være utilfredse når de ikke lykkedes. Jeg ville synes det var væsentligt værre hvis han var ligeglad.
        Syntes stuntet med at give Baskim trøje nr 12 indikerer meget godt at han er købt for at please. For jeg syntes ikke han passer helvedes godt ind i den måde vi vil spille på. Jeg syntes Kadrii var en fantastisk spiller første gang i OB , og en rigtig god spiller anden gang og gan har indbragt nogle rare mill til os, men tredie gang ligner ikke lykkens gang desværre.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Syntes stuntet med at give Baskim trøje nr 12 indikerer meget godt at han er købt for at please. For jeg syntes ikke han passer helvedes godt ind i den måde vi vil spille på. Jeg syntes Kadrii var en fantastisk spiller første gang i OB , og en rigtig god spiller anden gang og gan har indbragt nogle rare mill til os, men tredie gang ligner ikke lykkens gang desværre.
          Bashkim da han kom tilbage sidst var også rigtig god i foråret, ligesom han også scorede et rigtigt godt mål i Herning. Det fungerer ikke nu og det er pisse frustrerende og derfor kan man godt argumentere for at sætte ham af.

          Så kan du sætte Fenger ind og jeg kan også godt forestille mig at han kommer til at høvle mål ind. Jeg er meget begejstret for Max Fenger. Du har bare ikke kontrakt på ham. Fenger kan være ude af døren allerede om to måneder Maks otte. Hylle er skadet. Lieder har også udløb til sommer. Du har inden for den nærmeste fremtid kun Bashkim som angriber i truppen. Så kan du køre projekt Alm ind med en spiller der står med den ene fod ude af døren, så skal du til at starte forfra om 2 måneder.

          Dét er tilgengæld fuldstændigt vanvittigt kritisabelt af ledelsen i OB. At man ikke har fået forlænget med Fenger, det forstår jeg ikke, især ikke, når vi står hvor vi gør nu, med en angriber i truppen der er her på lang sigt og en træner der skal køre et nyt system ind. Det er under al kritik.
          ​​​​​

          Comment


            Det ender sikkert med en forlængelse til Lieder. Det ville ikke overraske mig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
              Det ender sikkert med en forlængelse til Lieder. Det ville ikke overraske mig.
              Man joker ikke med så alvorlige ting!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Man joker ikke med så alvorlige ting!
                Jeg joker desværre ikke. Jeg mener helt oprigtigt at jeg godt kan se scenariet, hvor man skifter til Lieder og forlænger med ham, fordi Max allerede er halvvejs ude af døren.

                Lieder har været foretrukket på 9'er positionen hele sæsonen, det kunne man jo godt forestille sig er fordi man ikke har kunne lande en aftale med Max.

                Især fordi man ikke har været så bange for at spille med de unge i den her sæson.

                Comment


                  https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-hvad-der-sker


                  "Den unge angriber har kontraktudløb i sommeren 2022, men han tøver en smule på spørgsmålet, om han gerne vil blive i OB."

                  "- Det... får vi at se, siger Max Fenger til B.T. og tilføjer:

                  - Jeg er glad for at være i OB, som det er nu. Men hvad der kommer til at ske, det ved jeg ikke. Jeg har en kontrakt til sommer, og det er det, jeg forholder mig til. Jeg skal bare fokusere på at spille så god fodbold som muligt. Så står min agent for kontraktarbejdet."


                  Jeg er ikke über optimistisk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Bashkim da han kom tilbage sidst var også rigtig god i foråret, ligesom han også scorede et rigtigt godt mål i Herning. Det fungerer ikke nu og det er pisse frustrerende og derfor kan man godt argumentere for at sætte ham af.

                    Så kan du sætte Fenger ind og jeg kan også godt forestille mig at han kommer til at høvle mål ind. Jeg er meget begejstret for Max Fenger. Du har bare ikke kontrakt på ham. Fenger kan være ude af døren allerede om to måneder Maks otte. Hylle er skadet. Lieder har også udløb til sommer. Du har inden for den nærmeste fremtid kun Bashkim som angriber i truppen. Så kan du køre projekt Alm ind med en spiller der står med den ene fod ude af døren, så skal du til at starte forfra om 2 måneder.

                    Dét er tilgengæld fuldstændigt vanvittigt kritisabelt af ledelsen i OB. At man ikke har fået forlænget med Fenger, det forstår jeg ikke, især ikke, når vi står hvor vi gør nu, med en angriber i truppen der er her på lang sigt og en træner der skal køre et nyt system ind. Det er under al kritik.
                    ​​​​​
                    Og det er ganske umuligt at forestille sig at der er større chance for at Fenger forlænger, hvis man viser han tillid og giver ham spilletid så han kan udvikle sig?

                    Jeg syntes ikke det er bedre at risikere at miste både målsætningen og Fenger fordi man stædigt holder fast i Baskim i et forsøg på at presse Fenger.
                    Skal Kløve og Opondo så også stå blive ved med at være foretrukket fremfor Breum for at lokke en Breum til en kontrakt?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Det ender sikkert med en forlængelse til Lieder. Det ville ikke overraske mig.
                      Selvfølgelig ender det ikke med en forlængelse til Lieder. Der er ingen af de to parter, der har nogen interesse i at forlænge det samarbejde

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                        Det ender sikkert med en forlængelse til Lieder. Det ville ikke overraske mig.
                        Det sker 100% ikke. Bare rolig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Det er jo ikke rigtigt? Der har været flere artikler om BK manglende mål og Alm har også udtalt sig til pressen om det flere gange.

                          Det er jo fint nok ikke at kunne lide Bashkim af den ene eller anden grund, men det er meget svært at se hvordan han lader sine frustrationer gå ud over holdet?
                          Sidste gang for arveprins Knud. Fremover en opfordring til at læse det skrevne og ikke spilde tiden med spam-indlæg.

                          Jeg angriber, at BK starter inde. Åbenlyst af navn og ikke gavn. Han har spillet enormt dårligt længe. Man lader sine frustrationer gå ud over andre, når man raser og gestikulerer ved udskiftning i 6-0-sejren, hvor holdet - men ikke BK - strålede. Det er definitionen på at sætte sig over holdet.

                          Jeg kan godt lide BK. Han var bare et forkert køb, da han ikke passer ind på holdet. Det skrev jeg allerede, inden han blev signet - til stor opstandelse. Nu ser folk nok, de mest blåøjede fraregnet, at han ikke var den rigtige at hente.

                          Der er også meget få, der sætter spørgsmålstegn ved, hvor god BK reelt er anno 2021. Hurtigheden er væk, og der er nok en grund til, at han ikke fik spilletid i oliestaten, og i øvrigt aldrig har gjort det godt på højere hylde end OB. Jeg tror, at han er over the hill, og det er ikke i overenstemmelse med strategien at satse så meget på ham.

                          Jeg håber da, at jeg tager fejl i sidstnævnte. Uagtet - BK passer ikke ind i en 4-3-3 og vi har en 9er af egen avl, jeg hellere vil give chancen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det sker 100% ikke. Bare rolig
                            Det anser jeg også som værende usandsynligt.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Det sker 100% ikke. Bare rolig
                              Nej, det vil Lieder ikke, selvom Hemme forsøger, og strækker sig langt på lønsiden

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Sidste gang for arveprins Knud. Fremover en opfordring til at læse det skrevne og ikke spilde tiden med spam-indlæg.
                                Stik af med dig.




                                ​​​​​
                                ​​​

                                Comment

                                Working...
                                X