Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: SIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    frit fra leveren at det ikke var godt nok det der blev leveret på banen og at man prøvede at få fans på station men hvad skulle de komme for..når der ikke blev leveret på banen …For at være en del af et event? ….eller noget i den stil…måske andre herinde kan supplere..
    Det har han selvfølgelig ret i. Det er et overordnet problem for mange superligaklubber, men mere udpræget i OB, fordi vi godt ved hvad vi er, så må vi jo gøre noget ved det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Vi spillede ja faktisk store dele i dag i 4-4-2. Det var defensivt hele tid en 4-4-2 som fungerede også meget disciplineret i første halvleg og med Fenger og Lieder ind var det også offensivt den formation.
      Tja tjo. Kalder det nu max 4-4,5-1,5

      Frø bliver jo aldrig angiber og hvis man vil spille 4-4-2 helhjertet, så starter man ikke med to ud af tre angribere i truppen på bænken.

      ​​​​​​Men det er rigtigt det fungere disciplineret, fordi man vælger at stå lavt og kompakt for at ødelægge Sif. Vi ødelægger bare i samme moment vores offensiv, når vi spiller på den måde, og når vi bliver trætte af at løbe efter Sif i 2. halveg får de så presset os ned. Vi bliver nødt til at spille vores eget, hvis vi skal have en chance for at performe offensivt. Det bliver nok desværre bare aldrig godt nok før vi får noget mere kvalitet blandt de 6 bagerste. Michelson spiller fint og Tverskov gør det i glimt nogenlunde. Vi er bare enormt sårbare når vores stoppere sættes lidt ud af position. De bakker helt vildt og den invitation AJA laver ind i banen ved målet hører ikke superligaen hjemme. Det var bestemt ikke den eneste, men heldigvis får vi lidt heldigt clearet et par situationer der ligner målet og ellers sparker sif også ret meget forbi.


      ​​​

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Nu må selv OBtimisterne fra SFÅ indse at vi er tættere på nedrykning end top 6.
        Nu er jeg fast lytter af deres podcast og synes den er glimrende.

        Jeg synes de nogen gange kan have en tendens til at undervurdere vigtigheden af det sportslige resultat, og det håb og den frygt, der er nød til at være i fodbold, hvis folk skal gide det, i forhold til at komme på stadion, hvilket jeg nok over tid vil miste interessen i, hvis jeg på forhånd godt ved at vi ender et sted mellem nummer 5 og nummer 8.

        Men jeg er ikke med på hvordan de er optimistiske? I min bog virker de nærmere, til tider, resignerende.
        ​​​​

        ​​​​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Nu er jeg fast lytter af deres podcast og synes den er glimrende.

          Jeg synes de nogen gange kan have en tendens til at undervurdere vigtigheden af det sportslige resultat, og det håb og den frygt, der er nød til at være i fodbold, hvis folk skal gide det, i forhold til at komme på stadion, hvilket jeg nok over tid vil miste interessen i, hvis jeg på forhånd godt ved at vi ender et sted mellem nummer 5 og nummer 8.

          Men jeg er ikke med på hvordan de er optimistiske? I min bog virker de nærmere, til tider, resignerende.
          ​​​​

          ​​​​​
          Enig de er blevet fint realistiske og pænt kritiske.
          Det var i starten de havde nougat næser og virkede som om de tegnede samme rosenrøde billede som OB.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Enig de er blevet fint realistiske og pænt kritiske.
            Det var i starten de havde nougat næser og virkede som om de tegnede samme rosenrøde billede som OB.
            De fleste mente truppen er til top 6. Syntes generelt de køber klubbens narrativer, men klart at de ikke kan være for hård ved Hemme og så have adgang til ham. Men man kan godt være mere realistisk i forhold til en trup som sjældent kommer i top 6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              De fleste mente truppen er til top 6. Syntes generelt de køber klubbens narrativer, men klart at de ikke kan være for hård ved Hemme og så have adgang til ham. Men man kan godt være mere realistisk i forhold til en trup som sjældent kommer i top 6
              Mente de ikke sådan over en bred kam at truppen kunne ende på alt mellem 5 og 10? Hvilket IMO er meget realistisk.

              Jeg kan tildels, anerkende det med klubbens narrativer, den blev jeg også ramt af i sidste podcast, hvor argumentet var at 12-årige nok bare er glade for at komme på stadion og se en fast superligaklub, det tror jeg ikke de er, jeg tror gerne de vil vinde og jeg synes de har ligeså meget ret til at opleve fodboldfeber som resten af landet og så skal man vinde.

              ​​​​​​Hvis jeg skal rette en kritik, og det er en kritik der bliver rettet med rod i at jeg er rigtig glad for podcasten så er det at de kan være resignerende og have en tendens til at acceptere at OB bare er et midterhold og det er også godt nok, det handler om at være med, det gør det ikke, det handler om at vinde.

              ​​​​​​



              ​​​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Mente de ikke sådan over en bred kam at truppen kunne ende på alt mellem 5 og 10? Hvilket IMO er meget realistisk.

                Jeg kan tildels, anerkende det med klubbens narrativer, den blev jeg også ramt af i sidste podcast, hvor argumentet var at 12-årige nok bare er glade for at komme på stadion og se en fast superligaklub, det tror jeg ikke de er, jeg tror gerne de vil vinde og jeg synes de har ligeså meget ret til at opleve fodboldfeber som resten af landet og så skal man vinde.

                ​​​​​​Hvis jeg skal rette en kritik, og det er en kritik der bliver rettet med rod i at jeg er rigtig glad for podcasten så er det at de kan være resignerende og have en tendens til at acceptere at OB bare er et midterhold og det er også godt nok, det handler om at være med, det gør det ikke, det handler om at vinde.

                ​​​​​​



                ​​​​
                Det sidste har du ret i, men sådan er det vel snart med klubben.
                Når de melder ambitioner ud, så bliver det sjældent fulgt af økonomisk handling

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Tja tjo. Kalder det nu max 4-4,5-1,5

                  Frø bliver jo aldrig angiber og hvis man vil spille 4-4-2 helhjertet, så starter man ikke med to ud af tre angribere i truppen på bænken.

                  ​​​​​​Men det er rigtigt det fungere disciplineret, fordi man vælger at stå lavt og kompakt for at ødelægge Sif. Vi ødelægger bare i samme moment vores offensiv, når vi spiller på den måde, og når vi bliver trætte af at løbe efter Sif i 2. halveg får de så presset os ned. Vi bliver nødt til at spille vores eget, hvis vi skal have en chance for at performe offensivt. Det bliver nok desværre bare aldrig godt nok før vi får noget mere kvalitet blandt de 6 bagerste. Michelson spiller fint og Tverskov gør det i glimt nogenlunde. Vi er bare enormt sårbare når vores stoppere sættes lidt ud af position. De bakker helt vildt og den invitation AJA laver ind i banen ved målet hører ikke superligaen hjemme. Det var bestemt ikke den eneste, men heldigvis får vi lidt heldigt clearet et par situationer der ligner målet og ellers sparker sif også ret meget forbi.


                  ​​​
                  Er helt enig.
                  Synes med den nuværende trup ville der være bedst at spille med 3-5-2. Det ville pynte med Skjelvik og Mickelson er også offensiv meget stærkt. I den fire-msnd-bagkæde fungerer Skjelvik bare ikke godt. Da han startede i OB var han offensiv meget stærkt men defensiv udfordret. Nu har han er opmærksomhed på det defensive men på bekostning af de gode offensive raids han tog senere. Så han gik fra "stærk offensiv men defensiv udfordret" til "blød mellemvare" og det er bare ikke nok for truppens måske bedst betalte spiller.
                  En tremandbagkæde hvor køres de unge ind, Mickelson og Skjelvik som wingbacks med Aron, JJ og Frø/Jebali på midtbanen og Bashkim, Fenger og Sabbi slås om de to forreste pladser ville gerne se med den trup vi har aktuelt. Men det sker næppe i OB.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Det sidste har du ret i, men sådan er det vel snart med klubben.
                    Når de melder ambitioner ud, så bliver det sjældent fulgt af økonomisk handling
                    De har ikke de penge der skal til.

                    Comment


                      Sikke en dårlig kamp. Jeg er igen uimponeret af Alm. Han skifter - igen, igen - alt for sent ind.

                      Hvis ikke Fenger spiller i stedet for BK fremover, så er der ikke ret og rimelighed til. Det er et rigtigt angribermål. han scorer. Han skal ind på 9eren. Det skriger til himlen.

                      Breum skal have mere tid. Drop de der 5 minutter.

                      Comment


                        Blev der sagt noget om hvorfor Okosun ikke var udtaget til kampen?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Er helt enig.
                          Synes med den nuværende trup ville der være bedst at spille med 3-5-2. Det ville pynte med Skjelvik og Mickelson er også offensiv meget stærkt. I den fire-msnd-bagkæde fungerer Skjelvik bare ikke godt. Da han startede i OB var han offensiv meget stærkt men defensiv udfordret. Nu har han er opmærksomhed på det defensive men på bekostning af de gode offensive raids han tog senere. Så han gik fra "stærk offensiv men defensiv udfordret" til "blød mellemvare" og det er bare ikke nok for truppens måske bedst betalte spiller.
                          En tremandbagkæde hvor køres de unge ind, Mickelson og Skjelvik som wingbacks med Aron, JJ og Frø/Jebali på midtbanen og Bashkim, Fenger og Sabbi slås om de to forreste pladser ville gerne se med den trup vi har aktuelt. Men det sker næppe i OB.
                          Er også sikker på vi kunne få mere ud af det her hold på denne måde, men forhåbentlig ser vi i de næstkommende vinduer at vi får skiftet de her malplacerede spillere ud med noget der passer. Når vi spiller godt, synes jeg stilen er rigtig tiltalende og noget jeg gerne vil identificere OB med, men der er for mange brikker der ikke passer til det bliver noget der får os op i toppen af dansk fodbold, men det vidste vi jo også godt, så vi skal heller ikke skynde os at male fanden på væggen. Ting tager tid.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            De har ikke de penge der skal til.
                            Jo men de bruger dem uklogt. 10 % af årene i top 6, men top 6 budget i alle årene.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Er helt enig.
                              Synes med den nuværende trup ville der være bedst at spille med 3-5-2. Det ville pynte med Skjelvik og Mickelson er også offensiv meget stærkt. I den fire-msnd-bagkæde fungerer Skjelvik bare ikke godt. Da han startede i OB var han offensiv meget stærkt men defensiv udfordret. Nu har han er opmærksomhed på det defensive men på bekostning af de gode offensive raids han tog senere. Så han gik fra "stærk offensiv men defensiv udfordret" til "blød mellemvare" og det er bare ikke nok for truppens måske bedst betalte spiller.
                              En tremandbagkæde hvor køres de unge ind, Mickelson og Skjelvik som wingbacks med Aron, JJ og Frø/Jebali på midtbanen og Bashkim, Fenger og Sabbi slås om de to forreste pladser ville gerne se med den trup vi har aktuelt. Men det sker næppe i OB.
                              Meget enig. Jørgen er dårlig i en 4 kæde, og noget bør der ske.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Er også sikker på vi kunne få mere ud af det her hold på denne måde, men forhåbentlig ser vi i de næstkommende vinduer at vi får skiftet de her malplacerede spillere ud med noget der passer. Når vi spiller godt, synes jeg stilen er rigtig tiltalende og noget jeg gerne vil identificere OB med, men der er for mange brikker der ikke passer til det bliver noget der får os op i toppen af dansk fodbold, men det vidste vi jo også godt, så vi skal heller ikke skynde os at male fanden på væggen. Ting tager tid.
                                Enig. Hvis man skal give Alm en chance skal vi altså lige et vindue eller 2 længere frem. Lige nu hænger han på fordummens lort og lagkage som en elendig ledet sportsudvalg ene og alene er skyld i. Jeg kan sagtens forstå hvorfor at Alms projekt ikke er kommet længere
                                Det halve af holdet er for dårlige eller passer ikke ind i systemet og han skal konstant balancere imellem udvikling og resultater.

                                Jeg forholder mig til at efter den nye strategi er meldt ud og der er slået en streg i sandet har vi solgt 1 spiller for 22,5 mill og har haft en 100% succesrate på hentede spillere udefra. Alm har en spillerstil der tiltaler mig og jeg tror på ham.

                                Hemmingsen kan stadig bare tage sin oppakning og forlade Ådalen. Ham har projektet ikke brug for

                                Comment

                                Working...
                                X