Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: SIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Og det er ganske umuligt at forestille sig at der er større chance for at Fenger forlænger, hvis man viser han tillid og giver ham spilletid så han kan udvikle sig?

    Jeg syntes ikke det er bedre at risikere at miste både målsætningen og Fenger fordi man stædigt holder fast i Baskim i et forsøg på at presse Fenger.
    Skal Kløve og Opondo så også stå blive ved med at være foretrukket fremfor Breum for at lokke en Breum til en kontrakt?
    Du skulle have forlænget med Fenger for lang tid siden hvis du gerne vil satse på ham. Hvad tror du der sker hvis Fenger kommer ind og høvler mål ind?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det sker 100% ikke. Bare rolig
      Jeg har altid tillid til din indsigt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Selvfølgelig gør han ikke det, Bashkim spiller fordi:

        Vi skal have Bashkim til at fungere, med det talent han har og med de lønkroner der er bundet op i ham, længere er den ikke.

        Og fordi han de facto er den eneste angriber i truppen vi har kontrakt på i længere tid en under et år, som ikke er skadet eller udlejet.

        Der er Iøvrigt intet galt med at Bashkim reagerer, kaster med ting og smider trøjen, det er udtryk for at han gerne vil score mål. Han scorer bare ikke nogle mål, det er det eneste problem der er i det, det er tilgengæld et stort et.
        Jeg er enig. Men så skal han også bruges som han er bedst. Altså som en Åke Hareide forløste Chr. Eriksen, som Morten Olsen aldrig gjorde,
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Bashkim da han kom tilbage sidst var også rigtig god i foråret, ligesom han også scorede et rigtigt godt mål i Herning. Det fungerer ikke nu og det er pisse frustrerende og derfor kan man godt argumentere for at sætte ham af.

          Så kan du sætte Fenger ind og jeg kan også godt forestille mig at han kommer til at høvle mål ind. Jeg er meget begejstret for Max Fenger. Du har bare ikke kontrakt på ham. Fenger kan være ude af døren allerede om to måneder Maks otte. Hylle er skadet. Lieder har også udløb til sommer. Du har inden for den nærmeste fremtid kun Bashkim som angriber i truppen. Så kan du køre projekt Alm ind med en spiller der står med den ene fod ude af døren, så skal du til at starte forfra om 2 måneder.

          Dét er tilgengæld fuldstændigt vanvittigt kritisabelt af ledelsen i OB. At man ikke har fået forlænget med Fenger, det forstår jeg ikke, især ikke, når vi står hvor vi gør nu, med en angriber i truppen der er her på lang sigt og en træner der skal køre et nyt system ind. Det er under al kritik.
          ​​​​​
          Max Fenger er kommet ind i flere kampe og spillet dårligt. Mod SIF gik det godt. Faktisk rigtig godt. Prøv nu Fenger der og lad BK fodre eller spille på kanten.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-hvad-der-sker


            "Den unge angriber har kontraktudløb i sommeren 2022, men han tøver en smule på spørgsmålet, om han gerne vil blive i OB."

            "- Det... får vi at se, siger Max Fenger til B.T. og tilføjer:

            - Jeg er glad for at være i OB, som det er nu. Men hvad der kommer til at ske, det ved jeg ikke. Jeg har en kontrakt til sommer, og det er det, jeg forholder mig til. Jeg skal bare fokusere på at spille så god fodbold som muligt. Så står min agent for kontraktarbejdet."


            Jeg er ikke über optimistisk.
            Jeg ved ikke hvem hans agent er, men de tjener kun deres ufortjent høje honorarer ved kontrakter, så det lokker måske at komme til et andet sekunda tophold. Og måske vil han gerne se om det bliver NU at OB endelig blomstrer. Det han jo ventet på siden han var en lille dreng. Og bliver det bare mere af det samme med den nye sportsdirektør skrider han selvfølgelig - ligesom flere andre.
            Men bliver det nye tider, kan flere ønske at blive.
            Sporene skræmmer.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

              Jeg er enig. Men så skal han også bruges som han er bedst. Altså som en Åke Hareide forløste Chr. Eriksen, som Morten Olsen aldrig gjorde,
              Enig, ideen om at Bashkim har glemt hvordan man spiller fodbold, siden August er banal. Han har altid haft et stort fodboldtalent og ville have spillet på et væsentligt højere niveau hvis han ikke havde haft to korsbåndsskader. Man er heller ikke over the hill fordi man er fyldt 30. Det bliver sgu for hysterisk.

              Jeg er ikke modstander af at han kommer på bænken, for fodbold handler om at score mål og angribere skal score mål. Det er ikke atypisk at angribere har perioder hvor de ikke gør det, det ved Bashkim også godt. Derudover fungerer vores spil ikke, fordi vi ikke har tyngde i feltet og fordi vi ikke er hurtige nok i vores omstillinger.

              Problemet er at vi skal have en 433 til at fungere med de brikker vi har, der er intet der taler for at Bashkim ikke kan bruges i en 433. Så med de fodboldkompetencer jeg nu har, som strækker sig til adskillige sæsoner af Football manager og råben og skrigen foran skærmen, samt en glorværdig karriere på B1909s drengehold:

              Bashkim kan bruges på begge kanter, på 10'eren og på 9'eren. Men du kan ikke bruge ham på den måde vi gør nu hvor Bashkim skal være vores tyngde i feltet, Bashkim er jo ikke en spiller der skal ligge inde i boksen og slås med centerforsvarer om bolden, efter de har fået lov til at komme på plads.

              Bashkim skal spilles så han ligger på kanten af feltet og kan afslutte med venstre og komme til friløbere, det kan Bashkim.

              Skal man spille ham som 9'er så skal han rotere med en anden spiller af Okosun type der kan ligge inde i boksen og være tyngden, så Bashkim kan falde tilbage i feltet, så skal du spille med en fysisk stærk 10'er. Det vil gå ud over Frøkjær og det duer ikke, for han laver rent faktisk både mål og assist. Det samme gælder ved at spille Bashkim som 10'er.

              Så kan du spille ham på venstrekanten, så skal han søge ind i feltet, fra venstre og komme til afslutninger, det kræver at vi får sat JJ bedre op til at kunne fordele spillet fremadrettet og at vi får lært Sabbi at slå et indlæg, istedet for konsekvent at forsøge at drible forbi samtlige forsvarsspillere, det ville dog passe rigtig godt, i forhold til at få vores 10'er til at løbe mod bagerste stolpe.

              Så kan vi spille ham på højre kanten, hvilket er interessant og nok det jeg gerne ville se, så giver vi Bashkim mulighed for at kunne trække ind i banen og afslutte med venstre. Vi beholder vores fart på højre kanten gennem Mickelson. Så kan vi prøve at sætte Sabbi op til at spille 9'eren, det er en lille fræk en, hvis vi ikke kan få Max til at forlænge. Så mangler vi stadig tyngde i feltet, men vil få en væsentlig trussel i omstillingsspillet med Sabbis fart og vil gennem Bashkims venstreben kunne trække forsvarskæden frem, og skabe rum til Sabbi bag dem. Så kan de jo prøve og se om de tør blive ved med at sparke ham ned inde i feltet og vi slipper for at lære Sabbi at spille bolden, hvilket jeg tror bliver svært.


              ​​​​​

              ​​​​

              ​​​​​
              Last edited by Striwetforlivet!; 26-10-2021, 14:25.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Du skulle have forlænget med Fenger for lang tid siden hvis du gerne vil satse på ham. Hvad tror du der sker hvis Fenger kommer ind og høvler mål ind?
                OB’s vanlige rettidige omhu.
                Men det var godt de fik forlænget Kløve’s kontrakt med 4 år
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  OB’s vanlige rettidige omhu.
                  Men det var godt de fik forlænget Kløve’s kontrakt med 4 år
                  Det er virkelig noget rigtigt pis at vi ikke har kontrakt på Fenger, jeg køber at Breum forlænger i forbindelse med hans fødselsdag, hvilket er rigtigt godt, han er prinsen af Fyn ham der. Jeg tvivler væsentligt mere på Fenger, i særdeleshed hvis vi begynder at spille ham rigtig varm, for så skal der nok stå en eller anden bundesliga 2 klub med et kontrakt tilbud.

                  Kløve er fin, der er altid brug for noget rutine til unge talenter. Han er i bund og grund en lidt undervurderet spiller.

                  Vi har andet i truppen der er væsentligt vigtigere at få skiftet ud.






                  ​​​​​​

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Det er virkelig noget rigtigt pis at vi ikke har kontrakt på Fenger, jeg køber at Breum forlænger i forbindelse med hans fødselsdag, hvilket er rigtigt godt, han er prinsen af Fyn ham der. Jeg tvivler væsentligt mere på Fenger, i særdeleshed hvis vi begynder at spille ham rigtig varm, for så skal der nok stå en eller anden bundesliga 2 klub med et kontrakt tilbud.

                    Kløve er fin, der er altid brug for noget rutine til unge talenter. Han er i bund og grund en lidt undervurderet spiller.

                    Vi har andet i truppen der er væsentligt vigtigere at få skiftet ud.






                    ​​​​​​
                    Har samme frygt med Max som dig, men tror først på forlængelsen med Breum når det er officielt.
                    Kløve er en fin trup/reserve spiller at have men han er også symbolet på hvorfor OB ikke udvikler sig hverken spillemæssigt eller økonomisk.
                    Last edited by Magge; 26-10-2021, 16:45.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Har samme frygt med Max som dig, men tror først på forlængelsen med Breum når det er officielt.
                      Kløve er en fin trup/reserve spiller at have men han er også symbolet på hvorfor OB ikke udvikler sig hverken spillemæssigt eller økonomisk.
                      Jeg er mere tryg ved Breum. Fordi jeg forstår argumentet om at han kan skrive en længere kontrakt når han fylder 18.

                      Det pisset mig royalt af, at vi kan bruge millioner af kroner på et ungdomsakademi, implementere det som en bærende del af vores langsigtede strategi og så ikke få kontrakt på de spillere vi hiver op. Det er et mindre problem at enkelte spillere ikke præsterer eller har en formnedgang, det er forventeligt, end det er at det vi så satser på, kan skifte kvit og frit, eller for et symbolsk beløb, når de bliver gode og vi skulle til at have glæde af dem.

                      Det er nemlig det Kløve er blevet et symbol, men det er unfair at han er det. Der er aldrig pis med Kløve, han spiller hvor han får besked på, der er ikke noget drama med ham og han falder sjældent fuldstændigt igennem og er en udemærket fodboldspiller, hans mål mod Vejle var eksempeltvist ganske fint sparket ind.

                      Comment

                      Working...
                      X