Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det ser jeg som en understregning af at Fenger er på vej videre, synd for os, der er ganske givet investeret en del i ham.
    ​​​​
    Tja tjo. Jeg ser nu også hellere vi giver Hylle spilletid når han bliver klar igen, synes han er klart den mest spændende spiller af de to

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
      I øvrigt interessant at se hvordan Kent Nielsen har fået spillet til at flyde for SIF. Måske siger det noget om, at der er noget strukturelt galt med den måde man griber tingene an på i Odense - at ansvaret for de dårlige sportslige resultater måske ligger på ledelsen og ikke så meget trænerne?
      Ja jo, lige i forhold til KN og hans fodboldfilosofi, så vil jeg gerne se Sif præstere mere end over en halvsæson, de ligger trods alt kun nummer 5 og kan sagtens ende i nedrykningsspillet.

      Det er dog pænt den måde de spiller fodbold på.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Tja tjo. Jeg ser nu også hellere vi giver Hylle spilletid når han bliver klar igen, synes han er klart den mest spændende spiller af de to
        Jeg er bestemt Hylle fan. Lil' o'ense raket <3


        Jeg er dog slet ikke i tvivl om at Fenger nok skal blive en dygtig fodboldspiller og det er irriterende at han ryger når vi står overfor så markante trup udskiftninger som vi gør, fordi det var ikke nødvendigt, der er både et argument om kontinuitet og så vores strategi i forhold til akademiet der er i spil.

        ​​​​Lieder står også til at ryge. Så har vi Kadrii og en langtidsskadet Hylle til toppen og en Luca, der efter alt at dømme ikke er klar til superligaen. Så mangler vi en 9'er. Plus de positioner hvor vi også mangler.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
          Er ganske tilfreds med AJA i stedet for KL. Kløve er vel valgt, fordi han arbejder meget begge veje.
          Same same ingen af dem er gode nok til start 11

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Det ser jeg som en understregning af at Fenger er på vej videre, synd for os, der er ganske givet investeret en del i ham.
            ​​​​
            nu ved jeg ikke om der er noget nyt i den sag - men fenger har da startet inde de sidste par kampe - så det syntes jeg er noget af en overfortolkning.

            - forstår heller ikke kløve på kant, men syntes heller ikke fenger giver meget mening derude - eller kadrii på top. Syntes efterhånden Alm er nød til at ryste den pose lidt. Fenger på top og Kadrii påkant eller en tur på bænken

            Comment


              #21
              Slet
              Last edited by Plum; 27-10-2021, 07:27.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment

              Working...
              X