Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Spørger mig stadig hvordan vi kunne give væk kampen efter den fine første halvleg vi spillede. Vi spillede første halvleg med er stærkt og tidligt midbanepress. Dermed holdt vi Randers væk fra vores felt i store dele af første halvleg måske udover en længere serie af hjørnespark de fik. Og vi viste også et energisk genpress som ikke gav altid bolderobringer men gjorde det næsten umuligt for Randers at spille en hurtig kontra. Men ned begyndelsen af anden halvleg stod vi dybere, Randers kunne presse os langt mere i vores halvdel og overtage midtbanen skubbe spillet frem. Var det taktisk oplagt at stå dybere og gik galt eller hvad skete der?
    Ellers var det Thomas ergs valg at skifte med Brock-Madsen en tredje angriber ind ind så én af vores måtte give ham mere opmærksomhed og manglede derfor til dels i presspillet? Men så måtte man vel tilgive at kampen blev vundet fra trænerbænken...
    Last edited by andlox; 17-10-2021, 19:00.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Spørger mig stadig hvordan vi kunne give væk kampen efter den fine første halvleg vi spillede. Vi spillede første halvleg med er stærkt og tidligt midbanepress. Dermed holdt vi Randers væk fra vores felt i store dele af første halvleg måske udover en længere serie af hjørnespark de fik. Og vi viste også et energisk genpress som ikke gav altid bolderobringer men gjorde det næsten umuligt for Randers at spille en hurtig kontra. Men ned begyndelsen af anden halvleg stod vi dybere, Randers kunne presse os langt mere i vores halvdel og overtage midtbanen skubbe spillet frem. Var det taktisk oplagt at stå dybere og gik galt eller hvad skete der?
      En fin første halvleg.
      En middelmådig anden halvleg.
      HC , Aron , Mickelson og Frø var vores bedste.
      Tver med endnu en målgivende fejl, som han har for vane at have nogle stykker af hver sæson.
      Kadrii viste igen at han er købt for at please fans og sponsorere, mere end i henhold til strategien.
      Fenger skal ikke spille kant.
      Håbløse indskiftninger af Kløve og Okosun.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Spørger mig stadig hvordan vi kunne give væk kampen efter den fine første halvleg vi spillede. Vi spillede første halvleg med er stærkt og tidligt midbanepress. Dermed holdt vi Randers væk fra vores felt i store dele af første halvleg måske udover en længere serie af hjørnespark de fik. Og vi viste også et energisk genpress som ikke gav altid bolderobringer men gjorde det næsten umuligt for Randers at spille en hurtig kontra. Men ned begyndelsen af anden halvleg stod vi dybere, Randers kunne presse os langt mere i vores halvdel og overtage midtbanen skubbe spillet frem. Var det taktisk oplagt at stå dybere og gik galt eller hvad skete der?
        Ja utilgiveligt ikke at udnytte muligheden momentum af 1-0 og straffespark redning. Den slags kan desværre være sæsondefinerende.

        Er det ikke ved at være en tendens i denne sæson at vi kommer rigtigt dårligt ud til 2. Halvleg? Det er gået igen i rigtig mange kampe

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Spørger mig stadig hvordan vi kunne give væk kampen efter den fine første halvleg vi spillede. Vi spillede første halvleg med er stærkt og tidligt midbanepress. Dermed holdt vi Randers væk fra vores felt i store dele af første halvleg måske udover en længere serie af hjørnespark de fik. Og vi viste også et energisk genpress som ikke gav altid bolderobringer men gjorde det næsten umuligt for Randers at spille en hurtig kontra. Men ned begyndelsen af anden halvleg stod vi dybere, Randers kunne presse os langt mere i vores halvdel og overtage midtbanen skubbe spillet frem. Var det taktisk oplagt at stå dybere og gik galt eller hvad skete der?
          Vi manglede i den grad Jebali til at holde i bolden og variere tempoet. Som vi spillede i 2. Halvleg rykker vi ud. Hvis vi spiller som i de første 30, så sniger vi os i top 6.

          men det bliver svært med top 6. Bif er kommet lidt igang om end også lidt heldig i dag. Jeg tror GF taber til AaB , men de henter os også. Vi skal holde Vejle, Viborg og Haderslev bag os, og det kan blive svært nok.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Spørger mig stadig hvordan vi kunne give væk kampen efter den fine første halvleg vi spillede. Vi spillede første halvleg med er stærkt og tidligt midbanepress. Dermed holdt vi Randers væk fra vores felt i store dele af første halvleg måske udover en længere serie af hjørnespark de fik. Og vi viste også et energisk genpress som ikke gav altid bolderobringer men gjorde det næsten umuligt for Randers at spille en hurtig kontra. Men ned begyndelsen af anden halvleg stod vi dybere, Randers kunne presse os langt mere i vores halvdel og overtage midtbanen skubbe spillet frem. Var det taktisk oplagt at stå dybere og gik galt eller hvad skete der?
            Ellers var det Thomas ergs valg at skifte med Brock-Madsen en tredje angriber ind ind så én af vores måtte give ham mere opmærksomhed og manglede derfor til dels i presspillet? Men så måtte man vel tilgive at kampen blev vundet fra trænerbænken...
            Mentalt. Sejre er vigtige så vi falder ned i banen når vi er foran for at prøve og køre den hjem. Det skal vi tage og holde op med.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Jeg har egentlig stor respekt for vores trænerteam, men een ting jeg ikke lærer at forstå, er hvorfor hele trænerteamet kan sidde ned på bænken i 70 min, når der mangler tænding fra allerførste sekund - en tænding, der aldrig kom ind i kampen.

              Vi snakkede om i pausen, at hvis de ikke kom i gang fra start ville de tabe kampen. De kommer så ud fra pausen endnu mere passive end i slutningen af 1. halvleg.

              Manglende tænding på uforståelige tidspunkter, det er om noget OB-sygen for de aidste fem år.
              Tja, synes Alm er en klassisk "fodboldlærer" men Ikke en taktisk Minimourinho og langt fra en Klopp-light som motivator. Hans spidskompetencer er helt sikker ikke at gribe ind i kampforløbet eller tænde holdet på en emotional måde Men det arbejde han viser med holdet i Ådalen synes stadig er høj klasse og viser mere og mere aftryk i vores spil. Og håber og er tillidsfuldt at det giver resultat på den længere bane. Men da det åbenbart ikke er Alms kop af te at "tænde" og motivere fra sidelinjen så ville der være fint med en assistent som kunne overtage måske den rolle lidt mere.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Tja, synes Alm er en klassisk "fodboldlærer" men Ikke en taktisk Minimourinho og langt fra en Klopp-light som motivator. Hans spidskompetencer er helt sikker ikke at gribe ind i kampforløbet eller tænde holdet på en emotional måde Men det arbejde han viser med holdet i Ådalen synes stadig er høj klasse og viser mere og mere aftryk i vores spil. Og håber og er tillidsfuldt at det giver resultat på den længere bane. Men da det åbenbart ikke er Alms kop af te at "tænde" og motivere fra sidelinjen så ville der være fint med en assistent som kunne overtage måske den rolle lidt mere.
                Enig. Alm er ingen bulderbasse. Han er distanceret og analytisk. Det kan jeg godt lide, men det er smag og behag.

                Feher slår mig som én, der kunne agere som motivator på sidelinjen, men det skal jo også passe ind til chefens udtryk.

                Grundlæggende kan jeg altså godt lide Alm. Han er ‘min type’. Jeg har dog vedvarende svært ved at forstå måden, han skifter ind og ud på. At erstatte JJT, der var i flow, med Okosun, der slet ikke kan være med, og er som en hund i et spil kegler? Konsekvent at starte med en mere og mere usynlig BK? At give Breum 4 minutter, når Fenger ikke lykkes med noget på den kant?

                Comment


                  #83
                  Også et dumt sats af Aron som føre til deres indlæg til 1-2

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Enig. Alm er ingen bulderbasse. Han er distanceret og analytisk. Det kan jeg godt lide, men det er smag og behag.

                    Feher slår mig som én, der kunne agere som motivator på sidelinjen, men det skal jo også passe ind til chefens udtryk.

                    Grundlæggende kan jeg altså godt lide Alm. Han er ‘min type’. Jeg har dog vedvarende svært ved at forstå måden, han skifter ind og ud på. At erstatte JJT, der var i flow, med Okosun, der slet ikke kan være med, og er som en hund i et spil kegler? Konsekvent at starte med en mere og mere usynlig BK? At give Breum 4 minutter, når Fenger ikke lykkes med noget på den kant?
                    Ved ikke hvorfor JJ blev udskiftet. Var han færdigt? Måske småskadet eller bange for at løbe i en skade? Men hvilke alternative blev der udover Okosun? Det hele viser vel kun én gang mere at vores midtbane er afhængigt af Aron/JJ, ingen af begge kan fuldgodt erstattes af en anden spiller i truppen
                    Og Lieder som indskifter for Bashkim bragte absolut intet. Breum kunne tidligere ind for Max ja, men synes ikke Max spillede en dårlig kamp. Der manglede sikker afgørende aktioner, ja, men han havde en enorm arbejdspensum.
                    Jebali ville have gjort en forskel for os i dag i anden halvleg. Håber vi får ham snart op banen igen og AA finder en løsning at lade ham spille tilsammen med Frø hvad vel kun kan betyde at sætte Jebali på vk. Frø er alt for godt i gang med 10er rollen om at sætte ham tilbage op vk igen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Også et dumt sats af Aron som føre til deres indlæg til 1-2
                      Tja, men det større problem var vel at Mistrati stod helt fri på midten og havde verdens hele tid at sætte hovedstødet ind uden at blive generet. Var det Kløve som følgte ikke med og kom for sent?
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Ved ikke hvorfor JJ blev udskiftet. Var han færdigt? Måske småskadet eller bange for at løbe i en skade? Men hvilke alternative blev der udover Okosun? Det hele viser vel kun én gang mere at vores midtbane er afhængigt af Aron/JJ, ingen af begge kan fuldgodt erstattes af en anden spiller i truppen
                        Og Lieder som indskifter for Bashkim bragte absolut intet. Breum kunne tidligere ind for Max ja, men synes ikke Max spillede en dårlig kamp. Der manglede sikker afgørende aktioner, ja, men han havde en enorm arbejdspensum.
                        Jebali ville have gjort en forskel for os i dag i anden halvleg. Håber vi får ham snart op banen igen og AA finder en løsning at lade ham spille tilsammen med Frø hvad vel kun kan betyde at sætte Jebali på vk. Frø er alt for godt i gang med 10er rollen om at sætte ham tilbage op vk igen.
                        den forstod jeg heller ikke - men jo ikke første gang han har prøvet det

                        Er han løbet tør for kræfter eller småskadet - så fair nok, eller havde han spillet dårligt - men det var jo på ingen måde tilfældet. Jeg forstod ikke den disposition.

                        Mener også at kunne huske Alm skiftede begge centrale midtbanespillere på samme tid i en kamp - gik vidst heller ikke så godt

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          den forstod jeg heller ikke - men jo ikke første gang han har prøvet det

                          Er han løbet tør for kræfter eller småskadet - så fair nok, eller havde han spillet dårligt - men det var jo på ingen måde tilfældet. Jeg forstod ikke den disposition.

                          Mener også at kunne huske Alm skiftede begge centrale midtbanespillere på samme tid i en kamp - gik vidst heller ikke så godt
                          Ja, men det forklarede Alm dertid som ikke planlagt men fordi den ene, tror det var Thrandarson var færdigt og kunne ikke mere mens JJ pludselig og samtidigt havde skadeprovlemer. Og ja, en eneste fornuftige grunde
                          ​at udskifte JJ kunne vel have været at han var småskadet eller løbet tør.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #88
                            Synes det var meget definerende for hvor Randers og OB er lige nu. Randers har lidt problemer med vores pres den første halve time, hvor vi har momentum, det løser de og lægger på. OB løser aldrig det Randers-pres der var fuldstændig gennemskueligt eftersom de var bagud 1-0 ved pausen. Vi får simpelthen ikke sat noget spil sammen som kan frigøre os lidt af Randers' pres og så blev det for meget til sidst.
                            Savnet af Sabbi blev udtalt i og med vi ikke rigtig får kørt kontraerne. Frø har lidt der ligner noget, men sabbis fart kunne have gjort os farligere og måske også rystet Randers lidt.
                            Derudover er jeg enig med dem der mener vi savnede Jebali. Ingen tvivl om hans fine fysik og teknik kunne have givet lidt mere ro på bolden. Indskiftningen af Okosun gav det i hvert fald tværtimod og jeg forstår ikke, hvorfor alm ikke snart indser at hvis han skal bringes så er det som en primitiv tank oppe foran. Det kan sagtens virke. Det var blandt andet en byge af lange bolde på Brock Madsen som fik Randers til at presse os godt ned i 2. halveg i dag. Den slags kunne vi også godt forsøge i dag, da vores offensive essers kræfter og ideer var tomme. Vi formår jo ikke engang at sætte bare et minimalt pres ind til sidst på egen bane og det er bare ikke godt nok.
                            Mega trist nederlag. Det er bare de hjemmekampe her man ikke skal tabe, når man har top 6-ambitioner

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Ja, men det forklarede Alm dertid som ikke planlagt men fordi den ene, tror det var Thrandarson var færdigt og kunne ikke mere mens JJ pludselig og samtidigt havde skadeprovlemer. Og ja, en eneste fornuftige grunde
                              ​at udskifte JJ kunne vel have været at han var småskadet eller løbet tør.
                              Men også problematisk hvis der kun er 2 på holdet som kan spille pladsen med niveau. Tver kan sikkert også, men så mangler han bagerst.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Men også problematisk hvis der kun er 2 på holdet som kan spille pladsen med niveau. Tver kan sikkert også, men så mangler han bagerst.
                                Enig. Viser én gang mere at oroblemet sidder ikke på trænerstolen.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X