Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Tja det var den top 6

    Comment


      #32
      At sætte breum ind med 5 min igen er en fuckin joke
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #33
        same shit, different year

        Comment


          #34
          Når man ikke vil købe noget klasse så ender man igen omkring 8. Pladsen

          Comment


            #35
            4 mod 15 i hjørnespark siger lidt om, hvor lidt vi har domineret og hvor få at vores chancer, som vi har spillet færdigt...

            Comment


              #36
              At vores træner tænker nå men så sætter vi sgu Lieder og Okusun ind, er en fuckin joke... min tiltro til Alm er klart faldende
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #37
                Føler lidt vi smed den i dag. Der blev slet ikke bygget på momentum både ved vores scoring og redning af straffespark.
                Jeg synes også at vores indskiftninger i dag ikke var så gode. Det er som om at der er for meget plads mellem vores kæder når vi bygger op.

                Comment


                  #38
                  vi er klart bedst - til vi kommer foran og så holder vi helt op med at spille.

                  Frøkjær er vild men generelt skaber vi alt for lidt og de tre andre offensive gør ikke noget specielt godt indtryk i dag.

                  Alm....syntes han reagere for sent og laver nogle underlige indskiftninger - og hvorfor skulle JJT ud??

                  skuffende igen - desværre kan vi ikke spille mod vejle hver gang - Randers er bare et bedre/mere solidt hold - og dem henter vi ihvertfald ikke ifht top 6. Efter næste runde kan Silkeborg ogsåstikke af.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    At vores træner tænker nå men så sætter vi sgu Lieder og Okusun ind, er en fuckin joke... min tiltro til Alm er klart faldende
                    Enig han virker dumstædig, også i forhold til Bashkim

                    Comment


                      #40
                      En ellers så god første halvleg eller rettere første 20 minutter, hvor Frøkjær i særdeleshed strålede (foruden Bernat), bliver fulgt op med en spagfærdig anden halvleg, hvor Randers har siddet på spillet. Den der sygdom med at stille sig tilbage efter en føring bliver vores undergang, især når vores forsvar enten er hullet som en si, eller tilbøjelige til at begå kampafgørende fejl.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        At vores træner tænker nå men så sætter vi sgu Lieder og Okusun ind, er en fuckin joke... min tiltro til Alm er klart faldende
                        enig - kan til nøds forstå okosun - vi fik mange hjørne imod og han kunne bruges til at smide bolde op på - men at jjt skulle ud fatter jeg intet af

                        Comment


                          #42
                          Endnu en overall tandløs indsats fra OB, hvor det man gør bedst i løbet af kampen, er, at afholde modstanderne fra at skabe store chancer.

                          Der bliver skabt meget lidt offensivt i åbent spil, allerhøjst fra lidt omstillinger eller når modstanderne begår fejl.

                          Ydermere er opstillingen/skabelonen med til at modstanderne tilsyneladende har nemt ved indlæg og derfor kommer til mange dødbolde.
                          Alt i alt, ikke noget der taler for at vinde fodbolde kampe og i dag møder vi et svagt Randers hold som kun marginalt har et bedre holde på papiret end os, på udvalgte positioner og lidt X-faktor.

                          En sæsonstart hvor det er lykkes os at vinde knebent mod rækkens 2 dårligeste hold og stort mod det dårligste, som faldt fuldstændigt fra hinanden.
                          Den eneste grund til vi ligger i tabellen hvor vi gør at er Brøndby og AGF er kommet dårligt fra start i en Superliga hvor mange hold er lige dårlige og top 6 eller derover faktisk er billigt til salg.

                          Men OB har jo valgt en strategi, med en fast spillestil og den praktiserer træneren til fulde - respekt for det, men det der står tilbage er, at truppen mangler overordnet kvalitet på mange pladser unge eller ej, og spørgsmålet er, om de så nogensinde bliver gode nok til at gøre en markant forskel i superligaen - jeg tror det ikke.

                          Nordsjælland stilen er valgt, selvfølgelig ud fra økonomiske betragtninger men Nordsjælland vinder aldrig noget og det gør vi så sandelig heller ikke med denne strategi.

                          Spørgsmålet er hvor længe tålmodigheden holder hos tilskuere og sponsorer.

                          Ærgerlig ledelse strategi når potentialet i Odense er stort når man kan samle 8.000 mod Randers kl. 14.00.

                          … hvor er ambitionerne, det er simpelthen for tyndt det her.
                          Last edited by Monrad; 17-10-2021, 15:09.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Tja det var den top 6
                            Mine tanker går til de over 8000 OB’ere der har brugt tid og penge på det der halvhjertede lort. Især dem der er kører over 1500 km.
                            OB ER simpelthen bare ikke bedre.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                              Enig han virker dumstædig, også i forhold til Bashkim
                              Jo, men Lieder er ikke sagen, så han støder ind i en trup som OB som sædvanlig taler op til mere end kvaliteten er til.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Mine tanker går til de over 8000 OB’ere der har brugt tid og penge på det der halvhjertede lort. Især dem der er kører over 1500 km.
                                OB ER simpelthen bare ikke bedre.
                                mon ikke det falder markant til næste hjemmekamp...

                                Comment

                                Working...
                                X