Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Storklubber følger Diarra
Collapse
X
-
Jeg elsker Momo, men det der er det mest vanvittige jeg længe har hørt. Det må simpelthen være den forkerte Diarra, den pågældende journalist har fået fat i. Vi har jo set lignende i Danmark før. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1911831.ece
Comment
-
Diarra er langt bedre end han får kredit for. Og så glemmer jeg aldrig da han jævnede Stephan Petersen med jorden på vej i tomt mål. Episk takling selvom vi tabte kampen. Han er usædvanligt rolig i selv de mest pressede situationer, og det kunne være spændende at se ham på favoritpladsen i stedet for en back. Lidt ærgerligt at vi er SÅ godt besat derinde, og at Troels Bech i så høj grad sværger til en spillende og dynamisk 6'er i f.eks. Schoop. I øvrigt ikke et ondt ord om ham, holder meget af hans stil! Ville bare gerne se en rollefordeling a la Newcastles for noget tid siden med Tiote og Cabaye. Der kan man tale om enforcer og playmaker-makkerpar.
Derfor er det stadig enormt overraskende at han nævnes i forbindelse med de klubber, og hvis buddet er stort nok kan vi jo være tvunget til at sige ja.
Comment
-
Det er i hvert fald vores Diarra de skriver om: http://www.lequipe.fr/Football/Actua...-france/467871
Men om L'Equipe har fejlfortolket et rygte skal jeg ikke sige noget om.
Glæder mig til Momo på højre back!
Comment
-
Syntes det er lidt plat den nedladende tone tipsbladet har i den artikel. Momo har kontinuerligt fået mange man of the match stemmer det sidste halve år (eller mere) og jeg syntes også mange kommentatorer glemmer han kun er 21 år. Hvis han var fynbo havde folk jo ikke kunne få armene ned over hvilket kæmpe talent vi havde rende i klubben.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bettet Se indlægSyntes det er lidt plat den nedladende tone tipsbladet har i den artikel. Momo har kontinuerligt fået mange man of the match stemmer det sidste halve år (eller mere) og jeg syntes også mange kommentatorer glemmer han kun er 21 år. Hvis han var fynbo havde folk jo ikke kunne få armene ned over hvilket kæmpe talent vi havde rende i klubben.
Comment
Comment