Stærkt af Aron
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Aab-OB 17.9.21
Collapse
X
-
Det er allerede anden eller tredje gang en AaB står helt fri i vores felt ved er indlæg. Der mangler afstemning og organisation i defensiven.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Amen for helved Kadrii… Jeg kan leve med at han ikke scorer der, men afslut dog ordentligt? OB rykker sig ikke offensivt, før han kommer væk fra angriber plads.
Har sagt det før mange gange, enten skal han spille sammen med Fenger på toppen eller også skal han ud på kanten… Eller nok helst på bænken
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægAmen for helved Kadrii… Jeg kan leve med at han ikke scorer der, men afslut dog ordentligt? OB rykker sig ikke offensivt, før han kommer væk fra angriber plads.
Har sagt det før mange gange, enten skal han spille sammen med Fenger på toppen eller også skal han ud på kanten… Eller nok helst på bænken
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
Det har alt med det at gøre
Så mangler han så "bare" lige at afslutte ordenligt - men hvis først de forreste begynder at finde hinanden mon så ikke det kommer - jeg håber
Comment
-
Ikke ufortjent uafgjort ved pausen.
Begge hold kunne have lavet en.
Frø, Aron og KL spiller godt.
Mickelson med nogle rigtig gode aktioner og med nogle begynderfejl.
Bashkim brænder en gigachance efter Frø har spillet ham helt fri med målmanden, Sabbi er ikke rigtigt kommet ind i kampen.
Aab tonser derudaf ved at spille til deres frie mand bagerst i feltet fordi backen ikke dækker der. Det gør vi enten noget ved eller også så koster det en scoring.
Comment
Comment