Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 13.9.21

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• El Profesor
    replied
    Vi er presset tilbage i banen pt

Leave a comment:

• El New York
    replied
    Kom nu frem! Vi er alt for passive!

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Puuuuh,. der var vi heldige.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
    Kan desværre ikke se kampen, så jeres kommentarer er guld værd. Er der mange på plads på stadion? Hvordan er stemningen?
    Ikke så mange folk men RMN er god i gang.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Vi mister bolden alt for hurtigt i øjeblikket. Lidt ro på, tak.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Tak til Aron og Sabbi som viste tilbageløb på Usain-Bolt-niveau da vi inviterede Sønderjyske til en kontra efter et hjørnespark-kombination som gik fuldstændigt galt

Leave a comment:

• SydFyn
    replied
    Kan desværre ikke se kampen, så jeres kommentarer er guld værd. Er der mange på plads på stadion? Hvordan er stemningen?

Leave a comment:

• Jonss
    replied
    For tidligt at bedømme Mickelson, men overordnet får de lidt for let ved indlæg og han giver for meget plads ved målet. Til gengæld er KL virkelig ringe både på bolden og i det defensive.

Frø viser glimt af det han kan og Sabbi har fået selvtillid. AT og MO gør det godt.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Tja, hidtil ingen overbevisende kamp af Kasper. Men hvis han Kasper skal på bænken så tvivler at Robin overtager. I AA cf-hierarkie ville det ret sikker være AJA som får pladsen. Og der er langt tryg mere med Kasper.
    Det tror jeg desværre, at du har ret i. Både KL og AJA har dog ikke kvaliteten eller kan udvikle sig, tværtimod. Det kan de andre, måske og kun hvis de får den rette mængde spilletid.
    Last edited by Mwape; 13-09-2021, 19:11.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Netop det jeg siger
    Jo, ville ja ikke modsige men bekræfte hvor enig jeg er. :-)

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Underholdende kommentering:

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...cle8854242.ece

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Ej forhelvede hvor typisk. Kasper Larsen taber en hovedstødsduel (er det ikke det, der burde være hans force?) og de scorer på nedfaldsbolden. Mickelson med lidt for spredte ben. Det stinker af at vi smider den. Vores reaktion i 2. halvleg vil vise det
    Frygter ikke om holdets reaktion. Sikker et ærgerligt tidspunkt at få den ind. Men holdet viste især coneback-mentaliteten i denbe sæson. Så tror ikke det tilbageslag knækker de.

Leave a comment:

• Magge
    replied

Sabbi spiller stærkt. Det er kun den sidste aflevering som sidder ikke i skabet.
    Netop det jeg siger

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Tja, hidtil ingen overbevisende kamp af Kasper. Men hvis han Kasper skal på bænken så tvivler at Robin overtager. I AA cf-hierarkie ville det ret sikker være AJA som får pladsen. Og der er langt tryg mere med Kasper.
    det er jeg så ret uenig i. Syntes de kampe Tverskov og AJA har spillet sammen virkede markant bedre end tverskov og KL.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    KL skal spille sig op i 2. halvelg eller bør RØ prøves fra start næste gang. Det er ikke "kun" i dag, at KL har været ringe i mine øjne.

Leave a comment:

Working...
X