Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningstråden 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fed energi.
    Jeg er helt tosset med den video. Jeg er allerede pænt begejstret for vores nye assistent.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
      Fed energi.
      Jeg er helt tosset med den video. Jeg er allerede pænt begejstret for vores nye assistent.
      Jeg elsker det. Men jeg er også pænt sikker på at der er en primadonna eller 2 i mellem spillerne, som synes han er for meget. Men det er sgu nok meget sundt. Jeg er vild med "kamp er en festdag".

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

        Jeg elsker det. Men jeg er også pænt sikker på at der er en primadonna eller 2 i mellem spillerne, som synes han er for meget. Men det er sgu nok meget sundt. Jeg er vild med "kamp er en festdag".
        Og Kløve ligner lidt en der bare tænker sit….

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



          Helt enig. Det er klasse. Og der ser ud som han tilføjer en meget mere emotional-energiske del end den rolige AA til trænerteamet.
          Nu skal vi huske at AA er cheftræner, altså lederen.

          Han bør aldrig lave de samme ting som hans assistenter gør.
          At SK går og hygger med spillerne og klasker RØ på maven efter en træning er helt okay.
          Det må AA ALDRIG gøre. Det er AA der sætter holdet, han skal bare være hævet over om 1 spiller gør det godt i en træning.
          AA skal selvfølgelig juble med holdet også gerne til træning, men han må ikke forfordele 1 spiller, det er derfor der er ass. trænere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Og Kløve ligner lidt en der bare tænker sit….
            Men Kløve er vel heller ikke en rigtig OB spiller.
            Jeg har nemmere ved at se SK som en 'OB spiller' end TK.

            Hvad mener du?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Nu skal vi huske at AA er cheftræner, altså lederen.

              Han bør aldrig lave de samme ting som hans assistenter gør.
              At SK går og hygger med spillerne og klasker RØ på maven efter en træning er helt okay.
              Det må AA ALDRIG gøre. Det er AA der sætter holdet, han skal bare være hævet over om 1 spiller gør det godt i en træning.
              AA skal selvfølgelig juble med holdet også gerne til træning, men han må ikke forfordele 1 spiller, det er derfor der er ass. trænere.
              En speciel fortolkning af hvordan man bedst er sammen med mennesker ... den er relativt udbredt og jeg bliver aldrig enig (er trods alt en form for professionel).
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Nu skal vi huske at AA er cheftræner, altså lederen.

                Han bør aldrig lave de samme ting som hans assistenter gør.
                At SK går og hygger med spillerne og klasker RØ på maven efter en træning er helt okay.
                Det må AA ALDRIG gøre. Det er AA der sætter holdet, han skal bare være hævet over om 1 spiller gør det godt i en træning.
                AA skal selvfølgelig juble med holdet også gerne til træning, men han må ikke forfordele 1 spiller, det er derfor der er ass. trænere.
                Er klar over at AA og SK har forskellige roller, men de er også begge del et team som har opgaven at hente det bedste ud af den gruppe de skal bringe til succes. Og der ville kun henvise at det er godt at der er forskellige typer med forskellige måder og facetter i teamet.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  En speciel fortolkning af hvordan man bedst er sammen med mennesker ... den er relativt udbredt og jeg bliver aldrig enig (er trods alt en form for professionel).
                  Så du mener at en chef(læs: AA) åbenlyst skal vise sine følelser overfor 1 person(som SK gjorde overfor RØ efter en træning) i frohold til andre?
                  Det tror du virkelig ikke resten af truppen vil syntes er mærkelig, om spilleren så bliver valgt til kamp eller ej?
                  For tror du ikke det, så er du alligevel dummere end jeg troede du var.

                  Jeg har læst mange spillere der har snakket om at man han et andet forhold til sin Assistent træner end deres Chef træner.
                  Ass. træneren er den du kan hygge med og henvende dig til - det gør du ikke med en chef-træner.

                  Er enig i at det er en speciel fortolkning, men den eksisterer i flere fodbold-klubber end du tror kan jeg se.

                  Og i mine øjne er det fair nok. AA vælger holdet, han skal ikke have en kæledække som tidligere trænere har haft.
                  KN med RJ og KEP
                  JM med TK og JD

                  Det er det jeg vil væk fra.
                  Og det er du væk fra når en chef-træner holder afstand.
                  Jeg ved godt du er uenig, for du er jo uenig med alt hvad vi på dette forum siger, men jeg overlever nok du er uenig igen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Men Kløve er vel heller ikke en rigtig OB spiller.
                    Jeg har nemmere ved at se SK som en 'OB spiller' end TK.

                    Hvad mener du?
                    Hmm. Jeg tror bare at Kløve er en introvært fodboldspiller med en puls på 11. En der fik sin pensionskontrakt og nu bare passer sit job.. Han ligner ihverfald der er gået helt i stå i OB.
                    Ikke en diss af Troels overhovedet. For jeg tror at han leverer det han skal. Men han ligner ikke en der brænder for det på samme måde som mange andre dernede

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Er klar over at AA og SK har forskellige roller, men de er også begge del et team som har opgaven at hente det bedste ud af den gruppe de skal bringe til succes. Og der ville kun henvise at det er godt at der er forskellige typer med forskellige måder og facetter i teamet.
                      Ja det er jeg med på.
                      Og det er jo også det jeg siger.

                      Vi hare SK og PF til at være der som det hyggelige indslag med spillerne.

                      AA må bare ikke være den træner der favoriserer spillere frem for andre.
                      Jeg vil ikke se en RJ være først på hold kortet selv om han ikke leverer.
                      Jeg viol have at AA ser på truppen og vælger de 11 bedste hver gang.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Hmm. Jeg tror bare at Kløve er en introvært fodboldspiller med en puls på 11. En der fik sin pensionskontrakt og nu bare passer sit job.. Han ligner ihverfald der er gået helt i stå i OB.
                        Ikke en diss af Troels overhovedet. For jeg tror at han leverer det han skal. Men han ligner ikke en der brænder for det på samme måde som mange andre dernede
                        Og at han ikke på samme måde brænder for OB og den kommende kurs/strategi ser du ikke som et problem?

                        Men i mine øjne er TK ikke et decideret problem, så længe han leverer.
                        Men jeg vil sgu hellere have en und TI løbende som en indskrifter end en TK, hvis TK ikke vil OB mere.

                        Comment


                          Jeg noterer, at den helt nye OB-mand påpeger manglende energi og at ‘der virkede dødt’.

                          Jeg har ofte tænkt, at mange OB-spillere mangler indstilling og vilje. I følge strategien skal man kunne kende en OB-spiller uden trøje på. Lad os håbe, vi snart ser ændringer ad den vej.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Og at han ikke på samme måde brænder for OB og den kommende kurs/strategi ser du ikke som et problem?

                            Men i mine øjne er TK ikke et decideret problem, så længe han leverer.
                            Men jeg vil sgu hellere have en und TI løbende som en indskrifter end en TK, hvis TK ikke vil OB mere.
                            Som du siger. Så er det kun et problem hvis han ikke længere leverer. Den vurdering skal tages op til sommer..
                            Men jo jeg vil da også hellere have en Tarik som indskifter hvis han er god nok og kan dække den opgave træneren vil have udført.
                            Men syntes de er 2 forskellige typer. Så svært at sammenligne

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Jeg noterer, at den helt nye OB-mand påpeger manglende energi og at ‘der virkede dødt’.

                              Jeg har ofte tænkt, at mange OB-spillere mangler indstilling og vilje. I følge strategien skal man kunne kende en OB-spiller uden trøje på. Lad os håbe, vi snart ser ændringer ad den vej.
                              Kommer til at tænke på en gang hvor vi skulle møde FCK i parken, da spillerne står i spillergangen kan man bare se at FCK spillere er klar til at æde OB og imens står vores spiller og ligner nogle der slet ikke er klar, der mangler noget attitude nogle gange så rart hvis Søren Krogh kan ryste lidt op i dem

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Jeg noterer, at den helt nye OB-mand påpeger manglende energi og at ‘der virkede dødt’.

                                Jeg har ofte tænkt, at mange OB-spillere mangler indstilling og vilje. I følge strategien skal man kunne kende en OB-spiller uden trøje på. Lad os håbe, vi snart ser ændringer ad den vej.
                                Enig, men sådan ender det når man køber spillere hvor OB er højest opnåeligt for dem.

                                Comment

                                Working...
                                X