Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningstråden 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    En en laaaang uge med mandeinfluenza fik jeg mig kæmpet i Ådalen for at se 45-60 min træning. Ikke fordi der er det vilde at berette.

    Fraværende var Hylle,Ryan,Vestergaard,Kløve, Brems og Magnus. Men der er også U19 bold idag. Breum med som altid og vi skal bare vente 14 dage på at det bliver officielt

    Holdet bliver lige som sidst. Ingen ændringer. Kadrii ser ud til at tage det fint. Han smilte, grinte og jokede selv efter han røg på B holdet..
    Det samme kan man ikke sige om Kasper Larsen. Han ligner en tikkende bombe. Han er mut og siger absolut ingenting. Han plejer at være smilende og meget vokal når der spilles A mod B. Ikke et kvæk.

    Ellers må jeg indrømme at jeg ikke var imponeret idag. Der blev både trænet pres højt på banen, eget opspil og lidt kombinationer. Ikke meget der lykkedes eller sidder i skabet. AJA fik kommanderet godt rundt med Skjelvik der flere gange ikke gjorde som han skulle. Lad os håbe han forstår det nu.

    Ellers var dagens historie nok at Khemdee var tilbage efter sin tur til Thailand som skulle være gået ud over alle forventninger. Han skulle være ekstremt hyped der nede. Altså som i den næste Simon Kjær eller hvad de hedder i thailand. Alle fodbold interesserede dernede lige nu kender og tilbeder ham på største klinge. Det syntes man bare er lidt sjovt når han ikke er i nærheden af at være god nok til SL bold. Spændende at se hvad det udvikler sig til.

    Men turen fik mig bestemt ikke overbevist om at vi er et hold der tager point i Brøndby i morgen
    Tak for update, jeg sætter stor pris på det.

    I forhold til KL så er jeg ret sikker på at han kommer igen. Det er fint at han ikke er tilfreds med at sidde på bænken og han er også en dygtigere forsvarsspiller en AJA.

    Jeg har efterhånden givet op på Skjelvik og så gerne et salg til vinter, manden har et fint CV og et fint navn i norsk fodbold, der må kunne laves en handel.

    Salg af Sander, Lieder, Okosun, Skjelvik og AJA, må være det optimale i forhold til afgange.

    Irriterende at vi ikke får ramt vores kombinationer endnu. Det tager godt nok sin tid.

    Khemdee så jeg gerne man lejede ud til et lavere hold, gerne hvor han skal spille en defensiv midt, så han kan få bygget på i sit pasningsspil og i sin teknik. Han har en fin mentalitet, men, fra hvad jeg har set, også en del mangler i sit spil.

    Comment


      Som jeg skrev i sidste uge er der kæmpe hype på Khemdee i Thailand

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...s-a-landshold/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Som jeg skrev i sidste uge er der kæmpe hype på Khemdee i Thailand

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...s-a-landshold/
        Godt bold.dk følger OBstruktion på Twitter

        Comment


          Træning 18/11

          Bare lige kort Update efter en kold og regnfuld dag i Ådalen.

          Ryan,Khemdee,Vestergaard,Lieder og Hylle ude med skader.

          holdet i morgen bliver nok

          HC Bernat
          Nico Kasper Tver Skjelvik
          JJ Aron
          Sabbi Frøkjær Jebali
          Fenger


          Dette var årets sidste dag på Bane 1. Resten af sæsonen kommer til at foregå på kunst omkring bane 2 eller 3

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Træning 18/11

            Bare lige kort Update efter en kold og regnfuld dag i Ådalen.

            Ryan,Khemdee,Vestergaard,Lieder og Hylle ude med skader.

            holdet i morgen bliver nok

            HC Bernat
            Nico Kasper Tver Skjelvik
            JJ Aron
            Sabbi Frøkjær Jebali
            Fenger


            Dette var årets sidste dag på Bane 1. Resten af sæsonen kommer til at foregå på kunst omkring bane 2 eller 3
            Imponerende at du var ude I det vejr. Var selv ude på en runde golf, og det var ikke sjovt hele vejen rundt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Træning 18/11

              Bare lige kort Update efter en kold og regnfuld dag i Ådalen.

              Ryan,Khemdee,Vestergaard,Lieder og Hylle ude med skader.

              holdet i morgen bliver nok

              HC Bernat
              Nico Kasper Tver Skjelvik
              JJ Aron
              Sabbi Frøkjær Jebali
              Fenger


              Dette var årets sidste dag på Bane 1. Resten af sæsonen kommer til at foregå på kunst omkring bane 2 eller 3
              Tak. Vestergaard skadet igen... ved du om det er et større tilbageslag?
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                Imponerende at du var ude I det vejr. Var selv ude på en runde golf, og det var ikke sjovt hele vejen rundt.
                Der holder jeg mig sgu til lidt simulator her om vinteren Vi stod heldigvis i tørvejr under halvtaget. Så ingen problemer

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Tak. Vestergaard skadet igen... ved du om det er et større tilbageslag?
                  Ved det ikke helt. Men han har ikke trænet et lille stykke tid. Håber bare det er noget overbelastning

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ved det ikke helt. Men han har ikke trænet et lille stykke tid. Håber bare det er noget overbelastning
                    Det er desværre knæet. Det siger han i seneste SFÅ.

                    Jeg er moderat negativ over for Jebali på kanten. Han suger fart ud af spillet. Men han skal åbenbart spille. Hvor ville jeg gerne se noget friskhed i form af Breum.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Det er desværre knæet. Det siger han i seneste SFÅ.

                      Jeg er moderat negativ over for Jebali på kanten. Han suger fart ud af spillet. Men han skal åbenbart spille. Hvor ville jeg gerne se noget friskhed i form af Breum.
                      Uden at røbe for meget. Tænker ikke det er den store “Top Secret” hemmelighed, at til dagens træning trak både Jebali og Sabbi ind i banen og gjorde plads til nogle ultra offensive backs. Specielt Nico. Så han kommer til at spille i mellemrum. Men det ændrer selvfølgelig ikke det fact at han meget gerne vil varme bolden uanset hvor han spiller

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Det er desværre knæet. Det siger han i seneste SFÅ.

                        Jeg er moderat negativ over for Jebali på kanten. Han suger fart ud af spillet. Men han skal åbenbart spille. Hvor ville jeg gerne se noget friskhed i form af Breum.
                        Jeg er enig med dig. Det er frustrerende at vi har en spiller der skal spille, lige meget hvad hans form er, og hvem modstanderen er. For mig at se går Alm en hel del på kompromis med sin egen stil, ved at bruge jebali.
                        Det minder om dengang Jønsson var vigtigere end nogen andre.

                        Så langt hellere Breum, opondo, sabbi(med kadrii på højre), eller sågar Kløve på venstre kant.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Jeg er enig med dig. Det er frustrerende at vi har en spiller der skal spille, lige meget hvad hans form er, og hvem modstanderen er. For mig at se går Alm en hel del på kompromis med sin egen stil, ved at bruge jebali.
                          Det minder om dengang Jønsson var vigtigere end nogen andre.

                          Så langt hellere Breum, opondo, sabbi(med kadrii på højre), eller sågar Kløve på venstre kant.
                          Til gengæld har Jebali så mange andre kvaliteter, at det opvejer hans manglende fart. Han skal spille sig i form da han er en vigtig spiller på holdet i hans bedste udgave.
                          Det kunne også være romantisk med Breum fra start, men de unge spillere skal langsomt sluses ind på holdet, da det nemt kan gå galt hvis det sker for hurtigt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Jeg er enig med dig. Det er frustrerende at vi har en spiller der skal spille, lige meget hvad hans form er, og hvem modstanderen er. For mig at se går Alm en hel del på kompromis med sin egen stil, ved at bruge jebali.
                            Det minder om dengang Jønsson var vigtigere end nogen andre.

                            Så langt hellere Breum, opondo, sabbi(med kadrii på højre), eller sågar Kløve på venstre kant.
                            Jebali er sådan én, ‘eksperter’ fremhæver. Sandsynligvis fordi, de ikke ser OBs kampe. Han laver spektakulære ting i ny og næ, men der er for lidt output og han sænker spillets fart.

                            Den plads, jeg helt reelt synes, han passer bedst til, er som 9er og opspilsstation. Han har en ret god fysik og kan fra toppositionen faktisk holde i bolden med ryggen til mål.

                            Men altså, vil hellere spille med Fenger dér.

                            Truppen er mildest talt ikke ret godt sammensat.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                              Til gengæld har Jebali så mange andre kvaliteter, at det opvejer hans manglende fart. Han skal spille sig i form da han er en vigtig spiller på holdet i hans bedste udgave.
                              Det kunne også være romantisk med Breum fra start, men de unge spillere skal langsomt sluses ind på holdet, da det nemt kan gå galt hvis det sker for hurtigt.
                              Meget enig. Han er den eneste OBer der har været på månedens hold i mands minde. I form er han holdets bedste spiller, men desværre er det et stykke tid siden han har ramt den. Så må det være trænerens opgave at få sluset Breum ind på holdet.

                              Comment


                                Frø og HC har lige været på månedens hold.

                                Hvad skulle det i øvrigt være et argument for, at man er på månedens hold?

                                Jebali er ikke holdets bedste spiller. Det har han aldrig været. Han er en glimrende tekniker. Men passer ikke til moderne fodbold. Hvorfor han jo også har haft den karriere, han nu engang har.

                                At give ham en forlængelse var torskedumt.

                                Comment

                                Working...
                                X