Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

    Øv, så bliver det jo ikke til noget - det havde ellers været interessant at se ham i OB da jeg synes at han er dygtig
    Jeg tror slet ikke han vil passe ind i vores spillestil.

    Syntes faktisk at Peter Brix forklarer det ret godt i den Transfer TV de lavede i mandags.
    Man kan også høre den på podcast nu.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Har I hørt Medianos store transfertråd #1? Med OB.. flere gode bemærkninger og en kommentar om at de laver en OB pakke her i februar med flere interviews for at finde ud af hvad det er der sker i OB .. og hvor OB skal hen ..
      Nej, jeg gider ikke Mediano mere. De taler om fc klubberne og bøf.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

        Nej, jeg gider ikke Mediano mere. De taler om fc klubberne og bøf.
        Det er dem de taler mest om, men de har angivet minuttallene på de enkelte klubber, så man kan lige "spole" hen og høre det kvarter der er om OB, ikke at der voldsomt sindsoprivende dog. Peter Brüchmann, han synes ikke helt vi leverer, men han har vel egentlig en pointe....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

          Øv, så bliver det jo ikke til noget - det havde ellers været interessant at se ham i OB da jeg synes at han er dygtig
          Syntes ikke han ville passe ind overhovedet i nuværende spillestil. I JMs 3-5-2 ville han have passet perfekt

          Comment


            Jeg har hørt idag at Jacob Barret Laursen er utilfreds i Tyskland og vil væk til sommer. Det kunne ikke lade sig gøre her i vinters. Han gider ikke at være der mere. Det gør kæresten heller ikke. De har desuden købt lejlighed i Odense(ved godt hvor) men det skulle mere være ment som base.
            Der skulle umiddelbart ikke være planer om at vende tilbage til OB, men man udelukker intet på forhånd. Han var nemlig rigtig glad for at være i OB.

            Men med tanke på købet af Joel King tænker jeg ikke at vi er interesserede umiddelbart mm Skjelvik smutter hjemad. Så dog langt hellere JBL i klubben end Jørgen.
            Han bøvler dog med småskader som altid og er sjældent i topform.

            Vi må se

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg har hørt idag at Jacob Barret Laursen er utilfreds i Tyskland og vil væk til sommer. Det kunne ikke lade sig gøre her i vinters. Han gider ikke at være der mere. Det gør kæresten heller ikke. De har desuden købt lejlighed i Odense(ved godt hvor) men det skulle mere være ment som base.
              Der skulle umiddelbart ikke være planer om at vende tilbage til OB, men man udelukker intet på forhånd. Han var nemlig rigtig glad for at være i OB.

              Men med tanke på købet af Joel King tænker jeg ikke at vi er interesserede umiddelbart mm Skjelvik smutter hjemad. Så dog langt hellere JBL i klubben end Jørgen.
              Han bøvler dog med småskader som altid og er sjældent i topform.

              Vi må se
              Det ville ellers være dejligt med et comeback i striwer til JBL, men jeg tvivler også når der sikkert er kastet en solid mønt til Australien og efter Joel

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det ville ellers være dejligt med et comeback i striwer til JBL, men jeg tvivler også når der sikkert er kastet en solid mønt til Australien og efter Joel
                Hvis man kunne komme af med Jørgen ville der være løn til JBL og 3 akademispillere….. Og en gunstig konkurrence

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Hvis man kunne komme af med Jørgen ville der være løn til JBL og 3 akademispillere….. Og en gunstig konkurrence
                  Jeg tvivler på at Jørgen vil nogen steder, men bænkplads kan måske blødgøre ham. Han må selvf. også føle et vist pres med en direkte konkurrent så måske han opper sit spil


                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg tvivler på at Jørgen vil nogen steder, men bænkplads kan måske blødgøre ham. Han må selvf. også føle et vist pres med en direkte konkurrent så måske han opper sit spil
                    Det tror jeg at han gør.
                    Han var jo ikke så ringe som han er nu da vi havde Oliver Lund.

                    Så mon ikke konkurrence gør ham godt :)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg tvivler på at Jørgen vil nogen steder, men bænkplads kan måske blødgøre ham. Han må selvf. også føle et vist pres med en direkte konkurrent så måske han opper sit spil

                      1/2 år på bænken kan gøre meget.. Jeg tvivler på at han opper sit spil. Tror bare ikke han er meget bedre desværre

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg tvivler på at Jørgen vil nogen steder, men bænkplads kan måske blødgøre ham. Han må selvf. også føle et vist pres med en direkte konkurrent så måske han opper sit spil

                        Tror du King skubber Jørgen på bænken? Jeg tvivler. I hvert fald her i foråret. Vi kender naturligvis ikke kings niveau, men en ung gut, der er fra den anden side af jorden. Jeg tror han skal bruge noget tilvænning til kultur og ligaen osv.

                        Hvis King er god nok og wesstrøm er en transfer-guru, så kan vi forhåbentlig skaffe os af med Jørgen til sommer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg har hørt idag at Jacob Barret Laursen er utilfreds i Tyskland og vil væk til sommer. Det kunne ikke lade sig gøre her i vinters. Han gider ikke at være der mere. Det gør kæresten heller ikke. De har desuden købt lejlighed i Odense(ved godt hvor) men det skulle mere være ment som base.
                          Der skulle umiddelbart ikke være planer om at vende tilbage til OB, men man udelukker intet på forhånd. Han var nemlig rigtig glad for at være i OB.

                          Men med tanke på købet af Joel King tænker jeg ikke at vi er interesserede umiddelbart mm Skjelvik smutter hjemad. Så dog langt hellere JBL i klubben end Jørgen.
                          Han bøvler dog med småskader som altid og er sjældent i topform.

                          Vi må se
                          Interessant. Jeg kan dog ikke forestille mig vi går efter jbl, med mindre Joel Kings niveau er overraskende lavt og Jørgen bliver et kanonsalg til sommer

                          Og mon ikke også jbl vil vise mere i udlandet, inden han vender hjem.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Tror du King skubber Jørgen på bænken? Jeg tvivler. I hvert fald her i foråret. Vi kender naturligvis ikke kings niveau, men en ung gut, der er fra den anden side af jorden. Jeg tror han skal bruge noget tilvænning til kultur og ligaen osv.

                            Hvis King er god nok og wesstrøm er en transfer-guru, så kan vi forhåbentlig skaffe os af med Jørgen til sommer.
                            Det tror jeg han kan, alene det faktum at han er hentet fordi Jørgen ikke har leveret det forventede siger mig at der er gode muligheder for det .. måske ikke fra første kamp, men på lidt længere sigt når han som du selv siger er faldet til i klubben og kommet på plads i Odense. Det er dog tilladt for Jørgen at højne sit niveau og ad den vej beholde pladsen. Det vil være win-win for OB

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Interessant. Jeg kan dog ikke forestille mig vi går efter jbl, med mindre Joel Kings niveau er overraskende lavt og Jørgen bliver et kanonsalg til sommer

                              Og mon ikke også jbl vil vise mere i udlandet, inden han vender hjem.
                              Hemme sælger ham 3 gange, men selv 3 salg vil kun indbringe nok til en big Mac menu.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Hemme sælger ham 3 gange, men selv 3 salg vil kun indbringe nok til en big Mac menu.
                                der er intet i vejen med en BigMac menu

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X