Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
    Det er et mærkeligt vindue, vi behøver ikke frygte at miste nogle profiler til andre superliga klubber, for vi har ikke nogen der er interessante for de andre.
    Våger den omvendte. Frøkjær bliver - Til gengæld bliver Sabbi solgt til noget eksotisk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

      Våger den omvendte. Frøkjær bliver - Til gengæld bliver Sabbi solgt til noget eksotisk.
      Alt er vel muligt hvis pengene er store nok. Men nok mere til sommer efter flot spil og sejrsmålet i pokalfinalen…

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Det er korrekt, Plastique gjorde det godt

        Var / er Obforever ikke (fritids-) fotograf ?

        .... og MarcoVanTasten ?
        Jo og han får vist penge for det, så nok mere fotograf end fri :D.
        Jeg har mødt ham nogle gange for år tilbage, nu er vi "facebookniveauvenner" :D.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Michelsen ansat i HamKam - Kunne det åbne op for salg af spillere til den klub?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
            Michelsen ansat i HamKam - Kunne det åbne op for salg af spillere til den klub?
            Okosun kunne måske være et bud. Tror han ville være god i Norge. Men har de råd? Han kostede OB 3 mill for 1,5 år siden

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Okosun kunne måske være et bud. Tror han ville være god i Norge. Men har de råd? Han kostede OB 3 mill for 1,5 år siden
              Seriøst .. gav OB. 3 mill for Okosun .. fuck de må grine endnu i Herning.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Seriøst .. gav OB. 3 mill for Okosun .. fuck de må grine endnu i Herning.
                Ja det skulle være i ca det lag har jeg hørt. Med de priser der er ved at komme i dansk fodbold syntes jeg ikke det er voldsomt mange penge. Hvis bare spilleren var det værd. Det ligner ikke at han er dette i OB. Men jeg syntes han har nogle kvaliteter der gør at han sagtens kunne blive en profil i andre SL klubber,Norge,Sverige eller i den stil

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Okosun kunne måske være et bud. Tror han ville være god i Norge. Men har de råd? Han kostede OB 3 mill for 1,5 år siden
                  Men Michelsen og Okosun var aldrig rigtigt et match her. Tænker Kløve ville være et bedre bud, hvis han har lyst til et eventyr og vi har erkendt, at det var en fejl at give ham så lang en kontrakt, som vi gjorde.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Men Michelsen og Okosun var aldrig rigtigt et match her. Tænker Kløve ville være et bedre bud, hvis han har lyst til et eventyr og vi har erkendt, at det var en fejl at give ham så lang en kontrakt, som vi gjorde.
                    Okosun fik da masser af spilletid under Michelsen. Det var da først da Hemmingsen begyndte at blande sig lidt og OB gik væk fra 2 stk 8`ere at han fik mindre tid på banen.
                    Jeg tvivler stærkt på at Kløve skal nogen som helst steder hen. Hvis han skulle skifte ville det nærmere blive til en anden SL klub eller Sønderjyske i 1. Div til sommer. Men jeg tror hverken at OB eller Kløve er interesseret i et skifte lige nu

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja det skulle være i ca det lag har jeg hørt. Med de priser der er ved at komme i dansk fodbold syntes jeg ikke det er voldsomt mange penge. Hvis bare spilleren var det værd. Det ligner ikke at han er dette i OB. Men jeg syntes han har nogle kvaliteter der gør at han sagtens kunne blive en profil i andre SL klubber,Norge,Sverige eller i den stil
                      At få 3 mill for en spiller uden betydelige evner eller udviklingsmuligheder, og endda en spiller man med alt ønskelig tydelighed vil af med, er godt købmandsskab.
                      Okosun har da evner til at være fremtrædende på et hold som kæmper for overlevelse, og spiller så horribelt publikumfjendsk og grimt som Horsens under Bo H, men han har intet at gøre på et hold som prøver at bilde omverdenen ind at ambitionen er top 6.
                      Det kan sagtens være en ide for Okosun at komme til Norge, kender ikke så meget til hvordan der spilles på de kanter.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Okosun fik da masser af spilletid under Michelsen. Det var da først da Hemmingsen begyndte at blande sig lidt og OB gik væk fra 2 stk 8`ere at han fik mindre tid på banen.
                        Jeg tvivler stærkt på at Kløve skal nogen som helst steder hen. Hvis han skulle skifte ville det nærmere blive til en anden SL klub eller Sønderjyske i 1. Div til sommer. Men jeg tror hverken at OB eller Kløve er interesseret i et skifte lige nu
                        Siger du mellem linjerne at Kløve var en af de “profiler” OB havde tilbud på, men afviste?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Siger du mellem linjerne at Kløve var en af de “profiler” OB havde tilbud på, men afviste?
                          Nej det var ikke Kløve

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            At få 3 mill for en spiller uden betydelige evner eller udviklingsmuligheder, og endda en spiller man med alt ønskelig tydelighed vil af med, er godt købmandsskab.
                            Okosun har da evner til at være fremtrædende på et hold som kæmper for overlevelse, og spiller så horribelt publikumfjendsk og grimt som Horsens under Bo H, men han har intet at gøre på et hold som prøver at bilde omverdenen ind at ambitionen er top 6.
                            Det kan sagtens være en ide for Okosun at komme til Norge, kender ikke så meget til hvordan der spilles på de kanter.
                            Vi er simpelthen ikke enige Magge. Jeg syntes Okosun har “betydelige” evner. Altså forcer.
                            Ekstremt stærkt hovedspil, fysisk meget stærk og har et super godt spark. Han burde være attraktiv for mange klubber. Og så er han altså heller ikke dårligere med bolden.

                            Men vi er enige om at han ikke passer ind i den måde vi vil spille fodbold på. Jeg tror stadig på at han kunne blive en stor profil i en anden klub lige under OBs niveau

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Vi er simpelthen ikke enige Magge. Jeg syntes Okosun har “betydelige” evner. Altså forcer.
                              Ekstremt stærkt hovedspil, fysisk meget stærk og har et super godt spark. Han burde være attraktiv for mange klubber. Og så er han altså heller ikke dårligere med bolden.

                              Men vi er enige om at han ikke passer ind i den måde vi vil spille fodbold på. Jeg tror stadig på at han kunne blive en stor profil i en anden klub lige under OBs niveau
                              Jeg er meget enig med dig. Synes personligt det er ærgerligt, at man ikke forsøger med ham og Aron på de to bagerste af de centrale. Specielt nu resultaterne ikke er der og Jens Jakob bestemt ikke præsterer på et ordentligt og acceptabel niveau. Men anden klub ville gøre ham godt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Vi er simpelthen ikke enige Magge. Jeg syntes Okosun har “betydelige” evner. Altså forcer.
                                Ekstremt stærkt hovedspil, fysisk meget stærk og har et super godt spark. Han burde være attraktiv for mange klubber. Og så er han altså heller ikke dårligere med bolden.

                                Men vi er enige om at han ikke passer ind i den måde vi vil spille fodbold på. Jeg tror stadig på at han kunne blive en stor profil i en anden klub lige under OBs niveau
                                Det ville blive et umådelig kedeligt forum hvis vi alle var enige om alting :-)
                                Håbet er vi enige om, troen er vi heller ikke helt enige i.

                                Bare vi er enige om, at komme på stadion og bakke op der uanset hvem der er i start 11’eren.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X