Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det er vel agentens ansvar at holde Max orienteret om forhandlingerne?
    ​​Lige der har jeg svært ved at se man kan kritisere MH, jeg er ikke engang sikker på at det er lovligt at kontakte spilleren direkte.
    Jeg aner ikke, hvordan proceduren er. Jeg ved bare, at Max har Michael Bolvig som agent, og han er ret dygtig. Så hvis han ikke har givet Max besked, er det nok fordi, der ikke har været noget at give ham besked om.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Jeg ved godt hvad du mener med planen, og håber da også den plan holder, samt at det sportslige udvalg holder sig langt væk fra transfers. Et af de steder, hvor OB har været mest stabile er at holde afstanden mellem ord og handling. Derfor tillægger jeg ikke deres planer og løfter noget værdi.
      Nogen som ved om Bjørn skal bruge det vanlige scouting netværk, som har bragt så mange fantastiske spillere til klubben de sidste ti år?

      Den med elgen må OB få kvit og frit til markedsførings brug ;-)
      Jeg syntes nu med jævne mellemrum at de har forsøgt. De har bare ikke haft evnerne

      Jeg er altså nød til at sige at i en klub som OB drejer det sig langt fra kun at have et scouting netværk.
      Det er meget vigtigere at have forbindelser til agenter og deres korrupte systemer til tider. At kende de rigtige mennesker og spille spillet rigtigt.
      Og her tror(håber) jeg at BW kommer med noget knowhow vi ikke selv har haft i mange år.

      Men det kunne godt ligne et aktivt vindue med 1-2 ud og ind. Der skulle være en del lønkroner at gøre med

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

        Jeg aner ikke, hvordan proceduren er. Jeg ved bare, at Max har Michael Bolvig som agent, og han er ret dygtig. Så hvis han ikke har givet Max besked, er det nok fordi, der ikke har været noget at give ham besked om.
        Altså jeg er meget stor modstander af at Max kontrakt ikke er blevet forlænget for lang tid siden. Jeg tror bare ikke at de er blevet enige.

        ​​​​​
        ​​​​​​

        ​​​​​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg syntes nu med jævne mellemrum at de har forsøgt. De har bare ikke haft evnerne

          Jeg er altså nød til at sige at i en klub som OB drejer det sig langt fra kun at have et scouting netværk.
          Det er meget vigtigere at have forbindelser til agenter og deres korrupte systemer til tider. At kende de rigtige mennesker og spille spillet rigtigt.
          Og her tror(håber) jeg at BW kommer med noget knowhow vi ikke selv har haft i mange år.

          Men det kunne godt ligne et aktivt vindue med 1-2 ud og ind. Der skulle være en del lønkroner at gøre med
          Syntes det er nogle halvhjertede og billige forsøg de har haft. Man har nu i 10 år ikke haft evnerne, og heller ikke erkendt at man ikke har evnerne. Jeg skal se det før jeg tror det i forhold til at BW ændrer noget som helst.
          Det er klart at BW kommer med nogle kontakter som OB ikke i forvejen har, men igen hvad han så må have udrettet i AIK kan jeg ikke bruge til noget før jeg ser hvad han får lov til i OB.
          Første vindue bliver spændende, især i forhold til hvor meget BW når at sætte sit præg, eller måske får lov til.
          Frygten er at det bliver en OB classic med indkøb i Kløve- Okosun klassen.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg syntes nu med jævne mellemrum at de har forsøgt. De har bare ikke haft evnerne

            Jeg er altså nød til at sige at i en klub som OB drejer det sig langt fra kun at have et scouting netværk.
            Det er meget vigtigere at have forbindelser til agenter og deres korrupte systemer til tider. At kende de rigtige mennesker og spille spillet rigtigt.
            Og her tror(håber) jeg at BW kommer med noget knowhow vi ikke selv har haft i mange år.

            Men det kunne godt ligne et aktivt vindue med 1-2 ud og ind. Der skulle være en del lønkroner at gøre med
            Det er vel også med at komme igang nu - ellers bliver der bare endnu mere tryk på til sommer...

            ville også være rart om man kunne begynde at spille de nye spillere ind allerede nu så de var klar til næste sæson, så kunne det være de var klar fra dag 1 af efter sommerferien...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Syntes det er nogle halvhjertede og billige forsøg de har haft. Man har nu i 10 år ikke haft evnerne, og heller ikke erkendt at man ikke har evnerne. Jeg skal se det før jeg tror det i forhold til at BW ændrer noget som helst.
              Det er klart at BW kommer med nogle kontakter som OB ikke i forvejen har, men igen hvad han så må have udrettet i AIK kan jeg ikke bruge til noget før jeg ser hvad han får lov til i OB.
              Første vindue bliver spændende, især i forhold til hvor meget BW når at sætte sit præg, eller måske får lov til.
              Frygten er at det bliver en OB classic med indkøb i Kløve- Okosun klassen.
              Tja. Mange klubber har klaret det meget bedre med meget færre midler. Så jeg syntes klart det er evnerne der har været den største mangelvare.

              Altså jeg er da også spændt. Mest fordi at det nok er “nemmere” at finde spillere til den svenske liga da kvaliteten lige er en my under DK måske. Så er det nemmere at slå igennem. Men vi må se.

              Jeg håber vi prøver at leje 2-3 profiler fra større ligaer der er gået lidt i stå, med en fornuftig frikøbs klausul. Eller smider 5 mill for Grønning. Altså noget meget atypisk for OB der bobler af ambitioner

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                Det er vel også med at komme igang nu - ellers bliver der bare endnu mere tryk på til sommer...

                ville også være rart om man kunne begynde at spille de nye spillere ind allerede nu så de var klar til næste sæson, så kunne det være de var klar fra dag 1 af efter sommerferien...
                Præcis. Det ville være optimalt hvis det kunne lade sig gøre. 2 startere nu og 2 startere til sommer. Mon dog vi ser meget mere med alle de akademi spillere der er skrevet med

                Comment


                  Nok meget urealistisk, men hold da op hvor spiller Casper Tengstedt konge fodbold for tiden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Odenseyoungboy Se indlæg
                    Nok meget urealistisk, men hold da op hvor spiller Casper Tengstedt konge fodbold for tiden.
                    Tror ikke han er urealistisk. Men det er alle dage nemmere i 1. Div at ligne en der er en kommende stjerne. Tror også Fenger ville score 12-15 mål i 1. Div hvis vi rykkede ned og han stadig var i klubben

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Hemme sejler stadig
                      Det kan jo også være som Fenger siger:
                      At når der kommer noget konkret får han det nok at vide.

                      Er ret sikker på at Fenger agent har fået nogle retningslinjer fra Fenger, på hvad han gerne vil have, altså i løn og længde og sådan.
                      Det er så det MH og Fenger agent forhandler om, når der så er noget konkret så får Fenger det at vide.

                      Det er der ikke noget unormalt I, en spiller er jo ikke inde over hvert eneste kontrakt tilbud, han har jo også tidligere udtalt at han lader sin agent om kontrakt forhandlingerne.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Odenseyoungboy Se indlæg
                        Nok meget urealistisk, men hold da op hvor spiller Casper Tengstedt konge fodbold for tiden.
                        Han er også en god spiller. Ville ikke have noget i mod hvis vi havde kig på ham. Dog ikke som en af de markante forstærkninger vi er blevet lovet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                          Vi skal i hvert fald hente Kanté (måske mindre kan gøre det). Der mangler så meget fart på vores midtbane. Når man ser holdet nu, undrer jeg mig over, at vi lod Marco Lund smutte. Han havde lidt fart og var nærkampstærk.
                          Ja men Marco Lund var heller ikke god nok til det ambitionsniveau klubben havde lagt. At han så var langt at foretrække fremfor både Kasper Larsen og Alexander Juel, det fortæller vist meget godt om det niveau, som de to både besider og har vist. Hvis du spørger mig.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Det kan jo også være som Fenger siger:
                            At når der kommer noget konkret får han det nok at vide.

                            Er ret sikker på at Fenger agent har fået nogle retningslinjer fra Fenger, på hvad han gerne vil have, altså i løn og længde og sådan.
                            Det er så det MH og Fenger agent forhandler om, når der så er noget konkret så får Fenger det at vide.

                            Det er der ikke noget unormalt I, en spiller er jo ikke inde over hvert eneste kontrakt tilbud, han har jo også tidligere udtalt at han lader sin agent om kontrakt forhandlingerne.
                            En ting er i hvert fald sikkert og det er at de ikke er enige. Men ellers er det jo det pokerspil der opstår. Begge parter har måske ved begyndelsen af sæsonen lige afventet hvad det blev til med ny træner osv. Siden har Max fra en kant han ikke føler sig hjemme på kæmpet sig ind som den foretrukne 9'er og med det in mente er han jo sikker på OB er meget interesseret i at forlænge. Omvendt er der jo også blot en måned til han frit kan forhandle med øvrige klubber og det vil ham og hans agent da bruge til at presse os lidt på pengepungen, da han jo har gjort sig interessant med et par kasser og fine aktioner de sidste par kampe

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              En ting er i hvert fald sikkert og det er at de ikke er enige. Men ellers er det jo det pokerspil der opstår. Begge parter har måske ved begyndelsen af sæsonen lige afventet hvad det blev til med ny træner osv. Siden har Max fra en kant han ikke føler sig hjemme på kæmpet sig ind som den foretrukne 9'er og med det in mente er han jo sikker på OB er meget interesseret i at forlænge. Omvendt er der jo også blot en måned til han frit kan forhandle med øvrige klubber og det vil ham og hans agent da bruge til at presse os lidt på pengepungen, da han jo har gjort sig interessant med et par kasser og fine aktioner de sidste par kampe
                              Ja, der er vi helt enige.

                              Men tænker at havde OB lagt det på bordet som Max og agenten har som en god kontrakt eller det de vil have, så tænker jeg Max havde fået det at vide af sin agent :)

                              Så det er tilbuddet nok ikke oppe på endnu :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Ja, der er vi helt enige.

                                Men tænker at havde OB lagt det på bordet som Max og agenten har som en god kontrakt eller det de vil have, så tænker jeg Max havde fået det at vide af sin agent :)

                                Så det er tilbuddet nok ikke oppe på endnu :)
                                Er jeg den eneste herinde som hellere så at vi satsede på Hyllegaard og evt. Luca fremfor Fenger? Jeg tror personligt Fengers talent er relativt begrænset. Håber dog vi kan lave et godt salg på ham tilgengæld hvis vi får forlænget

                                Comment

                                Working...
                                X