Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...enhver-pris-nu

    Børkeeiet kunne godt være et interessant bud på en ung spiller med videreudviklings/salgspotentiale til den defensive midtbane, hvor vi klart mangler en spiller stadigvæk. Hvis han kunne skaffes for en 2-3 millioner, ville jeg bestemt ikke være utilfreds.
    Jeg håber, at tiden hvor vi henter storklubbernes dyrt indkøbte affald er forbi.
    Han kostede dem 10-11 mio, og selvom der står de bare skal af med ham, forestiller jeg mig ikke de vil acceptere 1-2 mio som vi måske ville byde. (Hvilket jeg faktisk synes ville være dyrt)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Jeg håber, at tiden hvor vi henter storklubbernes dyrt indkøbte affald er forbi.
      Han kostede dem 10-11 mio, og selvom der står de bare skal af med ham, forestiller jeg mig ikke de vil acceptere 1-2 mio som vi måske ville byde. (Hvilket jeg faktisk synes ville være dyrt)
      Børkeeiet = affald.... aaargghhhh

      Comment


        Vi har tre mand, der holder øje med det brasilianske marked, som sidder internt i FC Midtjylland. Det er en markant satsning - sakset fra Tipsbladet.

        Det kan vi jo matche, OB har mange scouts som holder øje med verden. Spøg til side, det kunne være klogt at samle kræfterne om nogle områder som man ville satse på kunne være "stjernerne" som skal toppe fynboerne og få dem til at shine.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Jeg håber, at tiden hvor vi henter storklubbernes dyrt indkøbte affald er forbi.
          Han kostede dem 10-11 mio, og selvom der står de bare skal af med ham, forestiller jeg mig ikke de vil acceptere 1-2 mio som vi måske ville byde. (Hvilket jeg faktisk synes ville være dyrt)
          Hvis du taler om gamle "over-the-top"-spiller, ja, så skulle vi holde fingre væk.
          Men kun fordi en spiller kommer ikke i gang i en anden klub betyder det ja ikke at han er "affald", det. Betyder ikke en gang at han er en ringe fodboldspiller.
          Og Børkeeiet er kun 22 år gammel. Selvfølgelig skal man kigge på skadehistorien og om han passer ind og in det passer økonomisk. Men at nægte det kun fordi han blev storrost men fik ikke forløst det i en anden klub er bare for tyndt.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Børkeeiet = affald.... aaargghhhh
            Så ved jeg ikke hvordan jeg skal tolke, at de desperat vil af med ham, efter han aldrig har haft succes i klubben..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Vi har tre mand, der holder øje med det brasilianske marked, som sidder internt i FC Midtjylland. Det er en markant satsning - sakset fra Tipsbladet.

              Det kan vi jo matche, OB har mange scouts som holder øje med verden. Spøg til side, det kunne være klogt at samle kræfterne om nogle områder som man ville satse på kunne være "stjernerne" som skal toppe fynboerne og få dem til at shine.
              Enig. Det er også derfor, at jeg ikke kan tage det der "scout-projekt" seriøst. De folk der er blevet nævnt sidder i lande som Frankrig, Italien og Portugal, lande som vi stort set aldrig henter spillere i, og vi har i den grad også tilgode at se noget der minder om et output.

              I den direkte sammenligning med FCM, skal vi jo så nok også være opmærksomme på, at dem FCM omtale nok sidder meget tæt på den sportslige afdeling, og er folk der formentlig har en faglighed og bliver betalt for det arbejde de laver. Dem OB har tilknyttet har formentligt aldrig været i Danmark, er nogen der selv har budt sig til, og de får næppe heller reel løn for deres arbejde, i så fald meget lidt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Jeg håber, at tiden hvor vi henter storklubbernes dyrt indkøbte affald er forbi.
                Han kostede dem 10-11 mio, og selvom der står de bare skal af med ham, forestiller jeg mig ikke de vil acceptere 1-2 mio som vi måske ville byde. (Hvilket jeg faktisk synes ville være dyrt)
                Jeg ville også ønske, at den tid var forbi, problemet er bare, at det er den ikke. Vi er både sportsligt og økonomisk et sted, hvor det er det marked vi handler i, så det må jo handle om at få det bedste ud af de forudsætninger, indtil man har udviklet sig til noget bedre. Jeg husker ikke mange brokke sig, da man hentede Drachmann i FCM eller Bashkim i FCK, som jo også falder ind under denne kategori, forskellen på dem og Børkeeiet er så, at de var færdigudviklede og i den sidste halvdel af deres karriere, hvor Børkeeiet har tiden foran sig og stadig kan rykke sig meget.

                Vi vil aldrig kunne hente en spiller som Børkeeiet, hvis han ikke står i en situation som han gør nu, hvor det måske er en mulighed. Hvis du spørger 9 ud af 10 norske fodboldkendere, hvem det største talent er af Børkeeiet og Mickelson, vil de sikkert sige Børkeeiet, fordi at han bare har vist et højere niveau i en yngre alder, og derfor får han også bare et prisskilt og en status der gør, at han ryger udenfor OBs liga.

                Ikke dermed sagt, at han er bedre og at han er den rigtige for os at hente, men hvis vi skal hente nogle spillere med et stort potentiale og som kan ende med at løfte holdet, så er det sådan nogle spillere vi skal være gode til at finde.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Jeg ville også ønske, at den tid var forbi, problemet er bare, at det er den ikke. Vi er både sportsligt og økonomisk et sted, hvor det er det marked vi handler i, så det må jo handle om at få det bedste ud af de forudsætninger, indtil man har udviklet sig til noget bedre. Jeg husker ikke mange brokke sig, da man hentede Drachmann i FCM eller Bashkim i FCK, som jo også falder ind under denne kategori, forskellen på dem og Børkeeiet er så, at de var færdigudviklede og i den sidste halvdel af deres karriere, hvor Børkeeiet har tiden foran sig og stadig kan rykke sig meget.

                  Vi vil aldrig kunne hente en spiller som Børkeeiet, hvis han ikke står i en situation som han gør nu, hvor det måske er en mulighed. Hvis du spørger 9 ud af 10 norske fodboldkendere, hvem det største talent er af Børkeeiet og Mickelson, vil de sikkert sige Børkeeiet, fordi at han bare har vist et højere niveau i en yngre alder, og derfor får han også bare et prisskilt og en status der gør, at han ryger udenfor OBs liga.

                  Ikke dermed sagt, at han er bedre og at han er den rigtige for os at hente, men hvis vi skal hente nogle spillere med et stort potentiale og som kan ende med at løfte holdet, så er det sådan nogle spillere vi skal være gode til at finde.
                  Rigtig godt sagt. Kunne ikke være mere enig.

                  Comment


                    Det bliver et "nej tak" herfra

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...link=artikel+-

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Enig, men kan godt unde ham det. Der går år før han kan blive chef i Odense

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        de kan få Hemmingsen….jeg føler mig faktisk overbevist om flere fans gerne chipper lidt i puljen til at få ham godt igang derovre

                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                          de kan få Hemmingsen….jeg føler mig faktisk overbevist om flere fans gerne chipper lidt i puljen til at få ham godt igang derovre
                          Hemmingsen bliver ny scout og analytikker. Det var stort set det Enrico sagde idag før kampen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Hemmingsen bliver ny scout og analytikker. Det var stort set det Enrico sagde idag før kampen
                            Fedt, det er også ham der har analyseret sig frem til at vi er gode nok til top 6 og at det bare skal trænes væk . Jeg føler mig helt tryg. Men ifølge Enricos Excel udregning så er det nye buzzword at vi skal have fyldt flere ind i staben fordi det er det AGF og AaB har haft i flere år. Spændende hvad det næste bliver de finder ud af vi er bagefter med iforhold til konkurrencen, jeg tror listen er lang.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Enig, men kan godt unde ham det. Der går år før han kan blive chef i Odense
                              Hvem ved? To, tre kampe mere som i aften så...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Hemmingsen bliver ny scout og analytikker. Det var stort set det Enrico sagde idag før kampen
                                Den største opgradering i det, er vel at der så forhåbentlig ikke kommer flere retarderede interview med Hemme.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X