Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tipsbladet kommer med bud på hvad nogle fra OB kan sælges til

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sen-paa-talent

    Se også videoen
    Det er en analyse af klubben og dens situation, og den er i orden. Desværre.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

      Det er en analyse af klubben og dens situation, og den er i orden. Desværre.
      Men de fleste af de priser der nævnes er i den lave ende af virkelighedens værdi

      Comment


        Jeg synes ikke at videoen er helt retvisende. Jeg er ikke så sikker på at OB har underpræsteret de sidste 5 år. De har gjort det i forhold til egen målsætning, men budgetmæssige så ligger man cirka hvor man kan forvente i midten af tabellen.

        Jeg er dog enig i at man bliver nød til at bruge nogle flere penge isærdeleshed hvis man vil være et sikkert top seks hold.

        I forhold til transferpriserne så er det lidt svært, jeg er enig i at Breum er et stort salgsemne og Tverskov kunne nok også sælges, måske Frøkjær, de resterende er lidt svære i min bog, kan europæiske klubber ikke finde det der bliver udbudt enten gratis på frie transfers? Eller i deres eget ungdomsakademi?
        Last edited by Striwetforlivet!; 10-11-2021, 16:29.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Men de fleste af de priser der nævnes er i den lave ende af virkelighedens værdi
          Jeg har ikke forholdt mig til spillernes værdi. Det kan jeg ikke, synes jeg.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Ser ud som CE kan komme på banen igen og Gazxetta dello Sport tror der bliver sandsynligt OB eller Ajax:
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...n-mangler-svar
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Ser ud som CE kan komme på banen igen og Gazxetta dello Sport tror der bliver sandsynligt OB eller Ajax:
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...n-mangler-svar
              Men det er blot et gæt - velsagtens ud fra de skriverier, vi allerede kender til. Jeg tror simpelthen ikke på, at han gider Superligaen. I hvert fald ikke som spiller.

              Jeg kan dog ej dy mig.
              4-3-3; væk med det 4-2-3-1-gøgl
              - midtbane og angreb:

              Frø - Fenger/ny 9er - Sabbi
              JJT - CE - AT

              Frø tager en fri rolle på kanten; JJT og AT støtter op om CE som tilbagetrukken playmaker a la den sidste tid i Inter. Breum som førsteindskifter.

              Uh!





              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Men det er blot et gæt - velsagtens ud fra de skriverier, vi allerede kender til. Jeg tror simpelthen ikke på, at han gider Superligaen. I hvert fald ikke som spiller.

                Jeg kan dog ej dy mig.
                4-3-3; væk med det 4-2-3-1-gøgl
                - midtbane og angreb:

                Frø - Fenger/ny 9er - Sabbi
                JJT - CE - AT

                Frø tager en fri rolle på kanten; JJT og AT støtter op om CE som tilbagetrukken playmaker a la den sidste tid i Inter. Breum som førsteindskifter.

                Uh!




                Gerne. Men uden den alternative "ny 9er". Max er den helt rigtige for os. Og tror du han nægter at skrive forlængelse hvis det ville betyde at slippe fra at spille tilsammen med CE? :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-forlaenge-med
                  tipsbladet tror på en god chance for at Fenger forlænger. Lad os håbe, så det overskygger den korte kontrakt han fik sidst.
                  i øvrigt er der et på gode CFer på listen. Vi kunne minimum bruge en, måske endda 2 og vi rykke Tver op på midten. Ved godt vi har ungdom på vej, men da intet tyder på de er klar endnu, så send dem på græs i en anden klub og forlæng evt kontrakten med et år i samme omgang.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-forlaenge-med
                    tipsbladet tror på en god chance for at Fenger forlænger. Lad os håbe, så det overskygger den korte kontrakt han fik sidst.
                    i øvrigt er der et på gode CFer på listen. Vi kunne minimum bruge en, måske endda 2 og vi rykke Tver op på midten. Ved godt vi har ungdom på vej, men da intet tyder på de er klar endnu, så send dem på græs i en anden klub og forlæng evt kontrakten med et år i samme omgang.
                    Håber vi går efter Kramer. Han virker god og med en fortid i Ajax. Tror han ville være en god makker til Tverskov. Også ikke forlæng med AJA, også må Kasper kæmpe med Vestergaard om pladsen som tredjevalg (og Robin! medmindre han er tiltænkt en anden plads)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Håber vi går efter Kramer. Han virker god og med en fortid i Ajax. Tror han ville være en god makker til Tverskov. Også ikke forlæng med AJA, også må Kasper kæmpe med Vestergaard om pladsen som tredjevalg (og Robin! medmindre han er tiltænkt en anden plads)
                      Håber ikke vi går efter Kramer. Ikke så meget pga Kramer, men pga. strategi.
                      hvis der skal hentes til cf, skal Aja, Kasper og/eller tverskov afskibbes.

                      Desuden er jeg 98 procent sikker på vi ikke rør en finger i vinduet. Måske forlænger vi 3-4 år med Jørgen, men ellers ikke

                      Comment


                        Et stille vindue kan fint gå i forhold til hvad der kommer ind.
                        Men der skal altså ryddes op i den trup. Okusun, Lieder og AJA skal væk. De er mere i vejen end noget andet. Der SKAL forlænges med Fenger og Breum. De unge skal enten lejes ud eller snart få mere spilletid. Så alt i alt lidt ud og måske en enkelt ind. Gerne 6’er eller midtstopper.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                          Et stille vindue kan fint gå i forhold til hvad der kommer ind.
                          Men der skal altså ryddes op i den trup. Okusun, Lieder og AJA skal væk. De er mere i vejen end noget andet. Der SKAL forlænges med Fenger og Breum. De unge skal enten lejes ud eller snart få mere spilletid. Så alt i alt lidt ud og måske en enkelt ind. Gerne 6’er eller midtstopper.
                          Med tanke på ledelsens tidligere udmeldinger og (manglende) handlinger, og derudover en ny mand ved roret, tror jeg dine ønsker er alt for football manager-agtige.

                          Bjørn arbejder i AIK helt op til nytår, og han har ikke tid til at skele til forholdene i OB. Og som ny mand på posten vil han nok foretage sig et absolut minimum af transfers, indtil han ved hvad der rør sig.

                          Samtidig har han hemme til at hviske sig i øret, hvor vild en trup vi har.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Med tanke på ledelsens tidligere udmeldinger og (manglende) handlinger, og derudover en ny mand ved roret, tror jeg dine ønsker er alt for football manager-agtige.

                            Bjørn arbejder i AIK helt op til nytår, og han har ikke tid til at skele til forholdene i OB. Og som ny mand på posten vil han nok foretage sig et absolut minimum af transfers, indtil han ved hvad der rør sig.

                            Samtidig har han hemme til at hviske sig i øret, hvor vild en trup vi har.
                            De valgte jo at forlænge med Tonny, så noget kan de godt gøre. Desuden taler vores svenskere sikkert lidt sammen.

                            Comment


                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...enhver-pris-nu

                              Børkeeiet kunne godt være et interessant bud på en ung spiller med videreudviklings/salgspotentiale til den defensive midtbane, hvor vi klart mangler en spiller stadigvæk. Hvis han kunne skaffes for en 2-3 millioner, ville jeg bestemt ikke være utilfreds.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...enhver-pris-nu

                                Børkeeiet kunne godt være et interessant bud på en ung spiller med videreudviklings/salgspotentiale til den defensive midtbane, hvor vi klart mangler en spiller stadigvæk. Hvis han kunne skaffes for en 2-3 millioner, ville jeg bestemt ikke være utilfreds.
                                Kunne vel godt overtage for JJ på sigt?

                                Comment

                                Working...
                                X