Oprindeligt indsendt af Lennon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Tror du King skubber Jørgen på bænken? Jeg tvivler. I hvert fald her i foråret. Vi kender naturligvis ikke kings niveau, men en ung gut, der er fra den anden side af jorden. Jeg tror han skal bruge noget tilvænning til kultur og ligaen osv.
Hvis King er god nok og wesstrøm er en transfer-guru, så kan vi forhåbentlig skaffe os af med Jørgen til sommer.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg har hørt idag at Jacob Barret Laursen er utilfreds i Tyskland og vil væk til sommer. Det kunne ikke lade sig gøre her i vinters. Han gider ikke at være der mere. Det gør kæresten heller ikke. De har desuden købt lejlighed i Odense(ved godt hvor) men det skulle mere være ment som base.
Der skulle umiddelbart ikke være planer om at vende tilbage til OB, men man udelukker intet på forhånd. Han var nemlig rigtig glad for at være i OB.
Men med tanke på købet af Joel King tænker jeg ikke at vi er interesserede umiddelbart mm Skjelvik smutter hjemad. Så dog langt hellere JBL i klubben end Jørgen.
Han bøvler dog med småskader som altid og er sjældent i topform.
Vi må se
Og mon ikke også jbl vil vise mere i udlandet, inden han vender hjem.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg tvivler på at Jørgen vil nogen steder, men bænkplads kan måske blødgøre ham. Han må selvf. også føle et vist pres med en direkte konkurrent så måske han opper sit spil
Hvis King er god nok og wesstrøm er en transfer-guru, så kan vi forhåbentlig skaffe os af med Jørgen til sommer.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg tvivler på at Jørgen vil nogen steder, men bænkplads kan måske blødgøre ham. Han må selvf. også føle et vist pres med en direkte konkurrent så måske han opper sit spil
Leave a comment:
-
Han var jo ikke så ringe som han er nu da vi havde Oliver Lund.
Så mon ikke konkurrence gør ham godt :)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hvis man kunne komme af med Jørgen ville der være løn til JBL og 3 akademispillere….. Og en gunstig konkurrence
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet ville ellers være dejligt med et comeback i striwer til JBL, men jeg tvivler også når der sikkert er kastet en solid mønt til Australien og efter Joel
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg har hørt idag at Jacob Barret Laursen er utilfreds i Tyskland og vil væk til sommer. Det kunne ikke lade sig gøre her i vinters. Han gider ikke at være der mere. Det gør kæresten heller ikke. De har desuden købt lejlighed i Odense(ved godt hvor) men det skulle mere være ment som base.
Der skulle umiddelbart ikke være planer om at vende tilbage til OB, men man udelukker intet på forhånd. Han var nemlig rigtig glad for at være i OB.
Men med tanke på købet af Joel King tænker jeg ikke at vi er interesserede umiddelbart mm Skjelvik smutter hjemad. Så dog langt hellere JBL i klubben end Jørgen.
Vi må se
Leave a comment:
-
Jeg har hørt idag at Jacob Barret Laursen er utilfreds i Tyskland og vil væk til sommer. Det kunne ikke lade sig gøre her i vinters. Han gider ikke at være der mere. Det gør kæresten heller ikke. De har desuden købt lejlighed i Odense(ved godt hvor) men det skulle mere være ment som base.
Vi må se
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Øv, så bliver det jo ikke til noget - det havde ellers været interessant at se ham i OB da jeg synes at han er dygtig
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
Nej, jeg gider ikke Mediano mere. De taler om fc klubberne og bøf.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHar I hørt Medianos store transfertråd #1? Med OB.. flere gode bemærkninger og en kommentar om at de laver en OB pakke her i februar med flere interviews for at finde ud af hvad det er der sker i OB .. og hvor OB skal hen ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Øv, så bliver det jo ikke til noget - det havde ellers været interessant at se ham i OB da jeg synes at han er dygtig
Syntes faktisk at Peter Brix forklarer det ret godt i den Transfer TV de lavede i mandags.
Man kan også høre den på podcast nu.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Stort nej tak herfra. Selvom de ophævede kunne han ikke skifte til OB før vinduet åbner igen
Desuden har Bjørn sagt NEJ til et medie da han blev spurgt om PO og OB
Leave a comment:
Leave a comment: