Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
    Den her kamp er slet ikke færdig endnu. AGF er sgu en flok knoldesparkere. Hvis OB kan få gang i spillet, får GF det svært..
    Ha ha ha ha ha - det er dog det sjoveste og mest naive jeg har set skrevet på dette Forum i dette århundrede

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Modise Se indlæg
      Kasper Larsen er jo helt væk i dag
      Der er han ikke den eneste.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Modise Se indlæg
        Kasper Larsen er jo helt væk i dag
        Hvis han hed Gaspare Larsoni og var sydlænding, så havde alle været efter ham. Men fordi han er OB-mand (og hentet til at være profil, ikke vandbærer), så får han længere snor end Skjelvik eller AJA, som kun er marginalt ringere

        Comment


          #79
          Hold kæft hvor er vi ringe hele vejen rundt!!

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Der er han ikke den eneste.
            nej

            jeg syntes generelt ikke vores hold hænger sammen (ikke kun i dag) forsvar - midtbane - angreb, virker lidt som 3 forskellige enheder der ikke taler ordenligt sammen, nok mest på midtbanen problemet er - der mangler virkeligt noget der binder det sammen for os

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

              Han har selvfølgelig ikke skylden, vel. Men han spreder sgu ikke nødvendig ro, Og det er det, der spreder sig. Han har jo meget lille erfaring med det forsvar og tempo.
              Det er overhovedet ikke det, der spreder sig. Jeg tillader mig at antage, at du ikke er ret kvik.

              Holdet sejler og det taktiske oplæg er forfærdeligt. Se fin gennemgang af Bob.

              Nå, det er spild af tid, dét her. Det hele er skrevet så mange gange.

              Alm fejler, desværre. Det her er ikke det hold, vi skal stille. Og det går selvfølgelig ikke at spille 4-2-4.

              Comment


                #82
                FORHELVEDE SABBI! Den skulle spilles over til Kadrii for at holde kontraen igang

                Comment


                  #83
                  AGF spiller med en usympatisk blanding af hård fysisk spil og piveri og skuespil, når de selv bliver pressede. Og med 3 gule kort til hver allerede, skal der nok falde en rødt i løbet af kampen.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                    Hvis han hed Gaspare Larsoni og var sydlænding, så havde alle været efter ham. Men fordi han er OB-mand (og hentet til at være profil, ikke vandbærer), så får han længere snor end Skjelvik eller AJA, som kun er marginalt ringere
                    enig - han er ikke god nok - men må jo være bedre end de unge, det samme med AJA

                    Comment


                      #85
                      Ja, jeg kan personligt godt lide at se Oliver Lund igen - og længere fremme, så hans fejl ikke bliver så alvorlige.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #86
                        Vi er helt væk…..
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #87
                          Forventer minimum 2 udskiftninger til 2. Halvlegs start!!!
                          Er ligeglad med hvem der kommer ind og ud!

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                            Åh, alt det værste vi kender fra OB’s sæsonstart efter 30 min:
                            - tvungne ændringer på holdet på grund af skade
                            - endnu en justering i opstillingen på grund af positivt indhop i sidste kamp (som gør at vi konstant har justeret på startopstillinger og er helt uden rytme)
                            - fire angribere, hvor tre er uden de store evner i presspillet starter på toppen. Det har ikke virket een eneste gang i sæsonen, men vi gør det alligevel
                            - målmandsdrops
                            - sjusket og uengageret Frøkjær
                            - Kadrii der ikke er til stede
                            - Sabbi der alibipresser, skruer hovedet af defensivt og ikke løber med hjem
                            - kæmpe store huller defensivt på grund af manglende fart og dårligt fungerende presspil, som skaber konstante ubalancer
                            - enormt manglende kvaliteter på bolden, så de mest simple afleveringer hældes væk

                            - og det værste af det hele: At have alle muligheder for at aflive et historisk ringe AGF-hold, og så pisse det hele væk.

                            Det er lidt svært at finde argumenterne for det lige pludselig skulle vende, når vi gør stort set alt galt.

                            Tør slet ikke tænke på, at vi kan stå med endnu en katastrofestart med seks point efter 7 kampe.
                            Og det værste er, at det er så banalt og åbenlyst.



                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Det er overhovedet ikke det, der spreder sig. Jeg tillader mig at antage, at du ikke er ret kvik.

                              Holdet sejler og det taktiske oplæg er forfærdeligt. Se fin gennemgang af Bob.

                              Nå, det er spild af tid, dét her. Det hele er skrevet så mange gange.

                              Alm fejler, desværre. Det her er ikke det hold, vi skal stille. Og det går selvfølgelig ikke at spille 4-2-4.
                              Jeg kan godt have ret selv om du også primært har ret.
                              Og kvik? Iq på 140 er vel ok kvik- selv om den nok er blevet lidt lavere med tiden. Til gengæld har jeg været målmand.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #90
                                Vores fans endnu engang flere niveauer over aktørerne på banen.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X