Annoncering

Collapse
No announcement yet.

HC Bernat

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• tOrnBjerg
    replied
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...1-landsholdet/

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi har haft en god snak med HC i Ådalen. Det er der kommet en lille podcast på 45 minutter ud af.

http://obstruktion.dk/podcast-bliv-klogere-paa-hc/
    Pisse godt interview. Virkelig interessante spørgsmål og fede dybdegående svar

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied
    Vi har haft en god snak med HC i Ådalen. Det er der kommet en lille podcast på 45 minutter ud af.

http://obstruktion.dk/podcast-bliv-klogere-paa-hc/

Leave a comment:

• stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

Er enig, men når han heldigvis er blevet en del af start 11, så må han også tåle kritik, men naturligvis vil der være udfald (målmands udfald er ofte kampafgørende). PT er han i sagens natur ikke ligaens bedste målmand, men er sikker på at han nok skal vokse.

Det er mere bekymrende, at han ikke har et godt forsvar omkring sig, og det vil igen igen koste os point.
    En af de ting jeg synes gjorde OC så god for os var at han, på trods af hans unge alder, var så enormt dygtig til at ryste fejlene af sig, ligesom at han sjældent begik den samme fejl 2 gange - fejlene blev brugt konstruktivt som noget han lærte og voksede af.

I en af hans første kampe mod AGF kom han på glatis ude ved sidelinjen mod Bundu som ender med at få et skud mod et tomt mål - efterfølgende udtaler OC at det var en stor fejl og næste gang skal bolden bare losses væk. Det samme var tilfældet da han begik et straffe for u21 landsholdet, han indrømmer fejlen og udtalte at nu ved han til næste gang at han bare skal blive på sin streg i sådanne situationer. Samtidig rystede han fejlene af sig og ryddede ofte op efter sig selv.

Jeg håber at HC har den samme psyke og modenhed, for i en målmandsdisciplin, som man primært forfiner ved utallige repetitioner og spandevis af kamperfaring, vil der uundgåeligt ske fejl hos en ung målmand - at tro andet er naivt.

https://m.youtube.com/watch?v=35EHo6rrpiU

HC skal bare vide at hele Odense står bag ham!

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Bernat skal bare have fuld tillid fra klub og fans og ikke snakkes ned fra starten af fordi han fx har nogle uheldige indgreb osv.
    Er enig, men når han heldigvis er blevet en del af start 11, så må han også tåle kritik, men naturligvis vil der være udfald (målmands udfald er ofte kampafgørende). PT er han i sagens natur ikke ligaens bedste målmand, men er sikker på at han nok skal vokse.

Det er mere bekymrende, at han ikke har et godt forsvar omkring sig, og det vil igen igen koste os point.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Bernat skal bare have fuld tillid fra klub og fans og ikke snakkes ned fra starten af fordi han fx har nogle uheldige indgreb osv.
    Meget enig. Han skal nok vise sit værd. Alle unge laver småfejl i starten og vi må ikke bremse deres udvikling ved at kritisere fra 1 sekund. Tillid giver selvtillid og det er altafgørende for en ung målmand

Leave a comment:

• sjn
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...opbygge-kredit

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Undrer mig lidt over at Lars Bjerring udtaler at målmænd i højere grad i dag skal bokse... Hvornår er det blevet in igen?
    HC forsøgte at bokse et par gange for meget i dag.
    Og hvorfor bokser man ikke med 2 hænder mere?

Leave a comment:

• René
    replied
    Undrer mig lidt over at Lars Bjerring udtaler at målmænd i højere grad i dag skal bokse... Hvornår er det blevet in igen?
    HC forsøgte at bokse et par gange for meget i dag.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Skidt debut. Men jeg tror stadig på ham. Han skal blive bedre i feltet eller blive inde på stregen
    Hvis han var begyndt at t blive inde på stregen i situationer, hvor han skal ud, ville jeg være blevet bekymret for mentaliteten, men det gjorde han heldigvis ikke. Det er som jeg husker det forholdsvist små marginaler, der gør, at hans første to indgreb i feltet bliver skæverter - det skal han naturligvis ikke lade sig slå ud af.

Med fødderne virker han til gengæld til at være ret overbevisende.

Leave a comment:

• Lennon
    replied

Skidt debut. Men jeg tror stadig på ham. Han skal blive bedre i feltet eller blive inde på stregen
    Ja. Men det må man forvente. Han skal nok komme efter det. Bare han fortsat får tillid

Leave a comment:

• mhbp
    replied

helt enig - nu kan jeg ikke huske OCs første 15-20 kampe men tænker også der var en del mindre gode imellem der - sådan er det når der skal en uerfaren ind - og så på så udsat en position

tænker da også landsholdspausen kan afhjælpe det lidt - og så er der vel en pokalkamp også til ham - giv ham al den spilletid han kan få

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

han havde så heller ikke nær så meget at se til i anden halvleg - der blev ikke lagt samme pres fra GF.

Mon ikke det bliver bedre - han skal jo lige have lov til at vende sig til det

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Nu spillede han sig op heldigvis og havde også en rigtig vigtig redning.
    han havde så heller ikke nær så meget at se til i anden halvleg - der blev ikke lagt samme pres fra GF.

Mon ikke det bliver bedre - han skal jo lige have lov til at vende sig til det

Leave a comment:

Working...
X