Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opsummering på de 6 første kampe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Opsummering på de 6 første kampe

    Efter en heldig, men fortjent sejr i den først kamp mod et ferieramt FCM-hold, har OB ikke vundet i de 5 efterfølgende kampe.

    Hvis OB ikke havde udlignet i dag, så vil jeg påstå, at der havde været skreget kæmpekrise. Nu ligner det at folk glemmer, hvor store mangler holdet har.. Det var altså et dårligt Brøndby-hold, som man var ved at tabe til i dag. Det er rystende, at man i dag ikke har en forsvarsspiller på bænken - han findes ikke i truppen. Jeg mener, at der er kæmpekrise - og fingeren peger på ledelsen. Det er en rystende dårligt sammensat trup, og der mangler 3-4 signings, for at have en nogenlunde kampdygtig trup.

    Østrøm har spillet meget i starten af sæsonen. Men for at være ærlig, så er han slet ikke på Superliganiveau. Jeg ved ikke om han kan komme det. Jeg kan faktisk ikke se hvad han kan - hvad hans spidskompetencer er.

    Der mangler så meget kvalitet på OB's hold, og hvis det er sådan man vil gå ind i fremtiden, så bliver det meget svært at sælge varen til de fynske fans.

    Stort set alle andre superligahold har en rød tråd, der er bedre end OB's. FCM og FCK er stukket af. De har fundet ud af, at det kræver penge, at lave penge. De næste i rækken er Brøndby, AaB, FCN, Randers og AGF - og først efter de 7 hold, kan man begynde at snakke om OB. OB skal passe meget på, at det ikke bliver nedrykning i 2021/22 - for Viborg, Silkeborg, Sønderjyske og Vejle er bestemt gode hold, der på en god dag, kan få en del point i Superligaen,

    Jeg er bekymret, og har mistillid til OB's ledelse.

    #2
    OB spiller jo med folk der ikke kunne forstærke et 1.divisions hold. Alexander Juel, Jens Jacob og Robin Ø er de 3 klart svageste. Robin Ø er dog undskyldt da han spiller ude af position og er ung. Når Kadrii så samtidig vælger en fridag, så bliver det skidt. Kasper Larsen er også kun 1.divisionsspiller, han kan dog ikke klandres den igår. Men korrekt, 3-4 mand mangles, om de er i truppen er jeg ikke så sikker på. Men tydeligt at OB først kan spille hurtigt og direkte, når Jens Jacob ikke er med, og AJA er bare helt væk.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      OB spiller jo med folk der ikke kunne forstærke et 1.divisions hold. Alexander Juel, Jens Jacob og Robin Ø er de 3 klart svageste. Robin Ø er dog undskyldt da han spiller ude af position og er ung. Når Kadrii så samtidig vælger en fridag, så bliver det skidt. Kasper Larsen er også kun 1.divisionsspiller, han kan dog ikke klandres den igår. Men korrekt, 3-4 mand mangles, om de er i truppen er jeg ikke så sikker på. Men tydeligt at OB først kan spille hurtigt og direkte, når Jens Jacob ikke er med, og AJA er bare helt væk.
      Syntes godt nok du er på en klinge der overdriver lidt. Først og fremmest ville alle kunne forstærke et 1. Div hold. Så er det på plads

      JJ kom på månedens hold i superligaen efter de første kampe og spillede rigtig godt. Men han er pt mærket af en skade der gør han ikke træner fuldt ud og han ikke er 100% til kampe. Men ja han har været under niveau de sidste 2-3 kampe

      AJA er et af de svageste ja men stadig bedre end de unge vi har. Men han er ikke god nok til OB og skal videre til sommer

      Østrøm spillede en god kamp igår. Han havde et par svipsere i starten men har helt klart SL potentiale og kan blive midtforsvarer i OB. Han spiller pt på en uvandt plads og gør hvad han kan. Knægten er kun lige fyldt 19 år. Calm the fuck down…

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
        OB spiller jo med folk der ikke kunne forstærke et 1.divisions hold. Alexander Juel, Jens Jacob og Robin Ø er de 3 klart svageste. Robin Ø er dog undskyldt da han spiller ude af position og er ung. Når Kadrii så samtidig vælger en fridag, så bliver det skidt. Kasper Larsen er også kun 1.divisionsspiller, han kan dog ikke klandres den igår. Men korrekt, 3-4 mand mangles, om de er i truppen er jeg ikke så sikker på. Men tydeligt at OB først kan spille hurtigt og direkte, når Jens Jacob ikke er med, og AJA er bare helt væk.
        Enig på nær din vurdering af JJ. Han spillede stærkt de første kampe, og kom fortjent på månedens hold i Juli, desværre blev han skadet i Randers kampen, og har været småskadet lige siden. Tænker han kommer stærkt tilbage når han kommer op på 100% igen.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Syntes godt nok du er på en klinge der overdriver lidt. Først og fremmest ville alle kunne forstærke et 1. Div hold. Så er det på plads

          JJ kom på månedens hold i superligaen efter de første kampe og spillede rigtig godt. Men han er pt mærket af en skade der gør han ikke træner fuldt ud og han ikke er 100% til kampe. Men ja han har været under niveau de sidste 2-3 kampe

          AJA er et af de svageste ja men stadig bedre end de unge vi har. Men han er ikke god nok til OB og skal videre til sommer

          Østrøm spillede en god kamp igår. Han havde et par svipsere i starten men har helt klart SL potentiale og kan blive midtforsvarer i OB. Han spiller pt på en uvandt plads og gør hvad han kan. Knægten er kun lige fyldt 19 år. Calm the fuck down…
          Hvad er Østrøm's forcer/kvaliteter? Han er ikke hurtig, han er ikke hovedstødsstærk, han er ikke fysisk stærk, han har ingen teknik. Hvad kan han bidrage med, siden han skal være en del af OB i top 6? Jeg kan ikke se det. Og fuck alder. Hvis han er god nok, så er han gammel nok - og jeg mener ikke at han er god nok, hvilket må være mere vigtigt end alder.

          Comment


            #6
            Jeg kan udmærket forstå frustrationen efter OBs årlang ørkenvandring, men jeg synes vi som fans skal give Alm og mandskabet mere tålmodighed med hensigt til resultaterne og stillingen. I går var jeg utrolig skuffet efter første halvleg, det var tæt på at jeg ikke ville se anden halvleg. Men heldigvis så jeg også anden halvleg og moralen var jo helt intakt hos mandskabet. Østrøm gør i mine øje fremskridt, han var langt mere aktiv i offensiven, men er til gengæld stadigvæk udfordret defensivt. Sabbi blomstrer, han er vores bedste våben i offensiven, Frøkjær har en god indhop, Thrandarson kæmper som en hest og spiller bolden op til Jebali før vores første mål. Det var bedre sammenspil i sammenligning med vores kamp mod Silkeborg, hvor vi var alt for passiv. Så ja, der er stadigvæk lang vej til vi ser et sammentømmret, vel fungerende mandskab, men vi gør fremskridt. Lad os støtte holdet og træneren, jeg ved det er ikke så nemt med al de forventninger vi som fans nu engang har. Og uden et eller to forstærkninger i dette transfervindue blir det helt sikkert ikke nemmere.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
              Jeg kan udmærket forstå frustrationen efter OBs årlang ørkenvandring, men jeg synes vi som fans skal give Alm og mandskabet mere tålmodighed med hensigt til resultaterne og stillingen. I går var jeg utrolig skuffet efter første halvleg, det var tæt på at jeg ikke ville se anden halvleg. Men heldigvis så jeg også anden halvleg og moralen var jo helt intakt hos mandskabet. Østrøm gør i mine øje fremskridt, han var langt mere aktiv i offensiven, men er til gengæld stadigvæk udfordret defensivt. Sabbi blomstrer, han er vores bedste våben i offensiven, Frøkjær har en god indhop, Thrandarson kæmper som en hest og spiller bolden op til Jebali før vores første mål. Det var bedre sammenspil i sammenligning med vores kamp mod Silkeborg, hvor vi var alt for passiv. Så ja, der er stadigvæk lang vej til vi ser et sammentømmret, vel fungerende mandskab, men vi gør fremskridt. Lad os støtte holdet og træneren, jeg ved det er ikke så nemt med al de forventninger vi som fans nu engang har. Og uden et eller to forstærkninger i dette transfervindue blir det helt sikkert ikke nemmere.
              Det er svært ikke at være enig i det meste, men jeg vil alligevel fokusere lidt på det, du kalder "al de forventninger vi som fans nu engang har". Vi har forventninger om at OB er mere end bare den grå mus; men frustrationen gælder for manges vedkommende ikke så meget det uforløste i de forventninger/håb; men mere det faktum at ledelsen forsøger at bilde omverdenen ind, at vendepunktet altid er lige om hjørnet; og at den mængde af fejl og udtalte bundniveau, som holdet udviser, dey holder pludseligt op; og så bum, lever vi op til ledelsens egne ambitioner om top 6. Når man kun har været i top 6 én gang ud af de sidste 10; så skal man snart til at lade være med at tale om fans' forventninger: Jeg forventer i hvert fald ikke top 6 i denne sæson. Dertil er der for meget dødvægt på den midtbane og i især forsvaret; både i de enkelte kampe og over en hel sæson; så det her handler om at have realistiske forhåbninger til spillermaterialet. Der er for stort spænd imellem spillernes bedste og spillernes værste. Vi skal jo føre 1. halvleg med mindst et par mål; men afbrændere og dårligt forsvarsspil betyder vi er bagud med 2-0. Når den slags sker om og om igen; så er det ikke længere tilfældigt og/eller "uheldigt"; så er det fordi de procenter, der skal skubbe kampen over i vores favør, de er der simpelthen ikke. Ikke over 90 minutter.

              Vores eneste sejr i denne sæson; som Alm kalder den bedste kamp, vi har spillet; der scorer vi på et pisse heldigt mål i overtiden; ellers var den kamp endte 1-1. Mod Randers var vi igen farligst i 2. halvleg, men den endte 0-0. Nu får vi 2-2 i en kamp, hvor vi i det store hele var det bedste hold. 3 kampe, der ud fra chancer og spil burde ha givet 9 points; men vi har fået 5.

              Mod FCK var vi også i store dele af kampen med; men midt i en god periode laver vores keeper et drop; og så taber vi den kamp; mens de to efterfølgende kampe viste vores udtalte bundniveau; hvor vi alligevel burde ha været i stand til at holde den 1-0 føring mod Silkeborg. Så for mig har de første 6 kampe bare bevist, at ingenting har ændret sig. Vi scorer ikke i vores gode perioder; vi holder aldrig nullet; fordi vores bagerste på skift laver store fejl; som modstanderne kynisk udnytter; og 3 hjemmekampe foran i 9.500 tilskuere i snit har resulteret i 2 points.

              Om det ændrer sig, fordi vi igår fightede et fortjent point hjem; det ved jeg ikke. Det håber jeg; men jeg tror det ikke. Fordi dette hold og vores klub har i de seneste 10 år haft uendeligt svært ved at følge op på gode præstationer. Både spillemæssigt og pointmæssigt. Når man har så svært ved at følge op; så er det ikke længere tilfældigt. Som Martin Davidsen sagde igår: Vi har ikke noget stort hold, men et hold med hjerte". Desværre er det skarpheden både offensivt og defensivt, der afgører om vi vinder fodboldkampe. Ikke om der er små fremskridt og godt hjerte.

              Der nytter det ikke at Jebali brænder chancer som den igår, at Alexander Juel glider eller ikke formår at skubbe Uhre længere ud; eller at Oli selv mener, at han burde ha taget Uhres afslutning. Brøndby var mørre igår; men efter udligningen var der, igen, uskarpe afleveringer, som måske kunne ha skaffet os det 3-2 mål; der ville være med til at booste os endnu mere. Hvis de havde ligget ordentligt.

              Uforløst potentiale? Desværre. Det tænker jeg ikke. Jeg tænker, at det vi ser, er det vi får hele sæsonen. Et kæmpe spænd imellem top og bundniveau. Og masser af kampe, hvor både top og bundniveau ikke udløser nok points til top 6. Den lange vej til et sammentømret velfungerende mandsskab er for mig at se alt for lang. Der skal andre spillere til, hvis ikke vi konstant skal slåes tilbage til 0.

              Vi kan ikke komme i top 6, når spillere som Alexander Juel er fast spiller. Eller Kasper Larsen. Eller JJ. Eller Kløve. Eller Skjelvik. Eller med humørspillere som Jebali, Frøkjær og Sabbi. Eller en Bashkim på halv kraft. Eller bænkspillere som Opondo.

              Jeg ville ønske at alle disse spillere enten fandt et stabilt niveau, eller et niveau, der er højere, end de per nuværende har; men jeg kan desværre ikke se det ske. Så de første 6 kampe har været et stilstudie i, hvorfor vi ikke har ramt top 6 mere end én gang de sidste 10 år.

              Desværre.

              MvH ChrisOB
              Last edited by ChrisOB; 22-08-2021, 10:19.
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #8
                Jeg spænder hanen på min revolver, når jeg hører al den snak om top-6.

                Der er to måder at spille med (kontinuerligt) om medaljer på.

                1) Man kan købe sig til succes. Det kræver penge og systematisk scouting samt et kæmpe netværk. OB har, hvis NT åbnede op for dadlerne, én ud af tre parametre.

                2) Man kan satse på spillere af egen avl kombineret med køb af kvalitetsspillere financierer af salg af førnævnte spillere af egen avl.

                Det, OB gør lige nu, er ingen af delene, og så bliver man en ligegyldig klub.

                Mulighed nr 2 kræver tålmod, og det har de fleste fans tydeligt ikke. De unge skal være gode her og nu fra dag ét. Om klubben har tålmod og egentlig vil det. Tja, det er svært at sige.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                  Jeg kan udmærket forstå frustrationen efter OBs årlang ørkenvandring, men jeg synes vi som fans skal give Alm og mandskabet mere tålmodighed med hensigt til resultaterne og stillingen. I går var jeg utrolig skuffet efter første halvleg, det var tæt på at jeg ikke ville se anden halvleg. Men heldigvis så jeg også anden halvleg og moralen var jo helt intakt hos mandskabet. Østrøm gør i mine øje fremskridt, han var langt mere aktiv i offensiven, men er til gengæld stadigvæk udfordret defensivt. Sabbi blomstrer, han er vores bedste våben i offensiven, Frøkjær har en god indhop, Thrandarson kæmper som en hest og spiller bolden op til Jebali før vores første mål. Det var bedre sammenspil i sammenligning med vores kamp mod Silkeborg, hvor vi var alt for passiv. Så ja, der er stadigvæk lang vej til vi ser et sammentømmret, vel fungerende mandskab, men vi gør fremskridt. Lad os støtte holdet og træneren, jeg ved det er ikke så nemt med al de forventninger vi som fans nu engang har. Og uden et eller to forstærkninger i dette transfervindue blir det helt sikkert ikke nemmere.
                  Er meget enig i dit indlæg, der er rigtigt meget der ikke fungerer. Tror det vil være sådan indtil vinterpausen, ALM skal prøve forskellige spillere og konstallationer af, og finde de spillere og den opstillinger der fungere. Hvis vi skal have 6 til 8 nye spillere kan det ikke ske i et transfer vindue. Hellere tålmodighed i transfervinduet en fejlkøb.

                  Ærgeligt at OC og Baskim ikke har samme styrke som i sidste sæson, hvis de finder deres nivau vil det helt sikkert give os adskellige ekstra point. Eksempelvis igår mod BIF kunne det have givet os sejren.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Jeg spænder hanen på min revolver, når jeg hører al den snak om top-6.

                    Der er to måder at spille med (kontinuerligt) om medaljer på.

                    1) Man kan købe sig til succes. Det kræver penge og systematisk scouting samt et kæmpe netværk. OB har, hvis NT åbnede op for dadlerne, én ud af tre parametre.

                    2) Man kan satse på spillere af egen avl kombineret med køb af kvalitetsspillere financierer af salg af førnævnte spillere af egen avl.

                    Det, OB gør lige nu, er ingen af delene, og så bliver man en ligegyldig klub.

                    Mulighed nr 2 kræver tålmod, og det har de fleste fans tydeligt ikke. De unge skal være gode her og nu fra dag ét. Om klubben har tålmod og egentlig vil det. Tja, det er svært at sige.
                    Håber meget på 2) at vi kan få integreret nogle spillere af egnen avl på holdet. Det bliver lettere hvis vi iike er i nedryknings farer og holdet kan leverer stabile præstationer, det er svært hvis holdet er præget af krisestemning og skal kæmpe for at undgå nedrykninig, der er vi da heldigvis ikke endnu og håber snart nogle af talenterne får chancen.

                    Comment


                      #11
                      Synes der har været gode og dårlige tendenser i de første kampe. Gode individuelle præstationer og virkelig dårlige præstationer. Tilbage for mig fra de 6 kampe står to ting: Vi er for ineffektive foran mål. Vi skaber masser af chancer, men får den ikke puttet ind. Desuden mangler vi kvalitet defensivt.
                      De to ting skal der rettes op på, hvis vi ikke skal havne i bunden igen.
                      Jeg vil dog ikke trække krisekortet endnu, før Alm har fået lidt mere tid, og før vi har mødt de (formodede) svagere hold i ligaen. Kan vi hente pointene mod dem, synes jeg det ser lidt lysere ud. Men med nuværende trup, særligt back, tænker jeg ikke at top 6 ser realistisk ud.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                        Jeg kan udmærket forstå frustrationen efter OBs årlang ørkenvandring, men jeg synes vi som fans skal give Alm og mandskabet mere tålmodighed med hensigt til resultaterne og stillingen. I går var jeg utrolig skuffet efter første halvleg, det var tæt på at jeg ikke ville se anden halvleg. Men heldigvis så jeg også anden halvleg og moralen var jo helt intakt hos mandskabet. Østrøm gør i mine øje fremskridt, han var langt mere aktiv i offensiven, men er til gengæld stadigvæk udfordret defensivt. Sabbi blomstrer, han er vores bedste våben i offensiven, Frøkjær har en god indhop, Thrandarson kæmper som en hest og spiller bolden op til Jebali før vores første mål. Det var bedre sammenspil i sammenligning med vores kamp mod Silkeborg, hvor vi var alt for passiv. Så ja, der er stadigvæk lang vej til vi ser et sammentømmret, vel fungerende mandskab, men vi gør fremskridt. Lad os støtte holdet og træneren, jeg ved det er ikke så nemt med al de forventninger vi som fans nu engang har. Og uden et eller to forstærkninger i dette transfervindue blir det helt sikkert ikke nemmere.
                        Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                        Synes der har været gode og dårlige tendenser i de første kampe. Gode individuelle præstationer og virkelig dårlige præstationer. Tilbage for mig fra de 6 kampe står to ting: Vi er for ineffektive foran mål. Vi skaber masser af chancer, men får den ikke puttet ind. Desuden mangler vi kvalitet defensivt.
                        De to ting skal der rettes op på, hvis vi ikke skal havne i bunden igen.
                        Jeg vil dog ikke trække krisekortet endnu, før Alm har fået lidt mere tid, og før vi har mødt de (formodede) svagere hold i ligaen. Kan vi hente pointene mod dem, synes jeg det ser lidt lysere ud. Men med nuværende trup, særligt back, tænker jeg ikke at top 6 ser realistisk ud.
                        Er meget enig. Få uger siden efter de første to kampe blev der talt om en sæson som kan give et billigt mesterskab med lidt opgradering i truppen og nu skal være alt lort?
                        Lad os kigge:ø på de kampe: vi spillede rigtig gode kampe i Herning og også i Randers. Vi blev kørt over i første halvleg i Farum men holdet viste en ret god reaktion og ordentlig spil i anden halvleg. Mod FCK spillede vi i store dele ret godt. Katastrofekampen var den mod Silkeborg. Det var en kæmpe skuffelse da vi i store dele af kampen blev udstillet af et oprykkerhold på hjemmebane. Det var virkelig en lortekamp hvor ikke kunne sætte to ting tilsammen. I går var det ikke kun en fin comeback i anden halvleg, der skabte vi ja også rigtig mange chancer og de skylder kun uheld (Sabbi og træværket...) og manglende kynisme (Jebali) at smadre BIF.
                        Ser også problemerne selvfølgelig men Alm skal have tid om at implementere spillestilen og Hemmingsen skal hente mindst en hb og en central midtbanespiller (da vi er fuldstændigt afhængigt der at begge JJ og Aron er klar).
                        Største problem er vel om Hemmingsen kommer i gang eller overhovedet må hente folk ind eller om NT besluttede sig at vente på BW fordi han måske lige så meget tiltro til Hemme end mange herinde...

                        Er pisseligegyldigt med Top 6 (udover at det selvfølgelig ville holde os væk fra den en eller anden mulig gyserweekend i næste forår). For mig er det en oobygningssæson hvor der går om at køre så mange af de unge ind som muligt og hvor man implementerer og handler efter den nye strategi. Det var torskedumt af ledelsen at melde om et krav om Top 6. Hvad forventer de? Rom blev ja også bygget op over mere end to eller tre dage.
                        Giv AA tid og rolige arbejdsforhold. Man læggede nu endelig en plan og en strategi på bordet. Nu SKAL man give den den nødvendige tid. At sætte kartofler ind i jorden i foråret og kræve at grave de ud efter to eller tre uger og forvente en god høst er ikke kun naivt, det er ja decideret dumt.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Syntes godt nok du er på en klinge der overdriver lidt. Først og fremmest ville alle kunne forstærke et 1. Div hold. Så er det på plads

                          JJ kom på månedens hold i superligaen efter de første kampe og spillede rigtig godt. Men han er pt mærket af en skade der gør han ikke træner fuldt ud og han ikke er 100% til kampe. Men ja han har været under niveau de sidste 2-3 kampe

                          AJA er et af de svageste ja men stadig bedre end de unge vi har. Men han er ikke god nok til OB og skal videre til sommer

                          Østrøm spillede en god kamp igår. Han havde et par svipsere i starten men har helt klart SL potentiale og kan blive midtforsvarer i OB. Han spiller pt på en uvandt plads og gør hvad han kan. Knægten er kun lige fyldt 19 år. Calm the fuck down…
                          Dybt uenig i Jens Jacob Thomassen og Kasper Larsen, men du skal vel have din mening. Men beskyt dem bare, det er jo også bare amatørfodbold.....

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                            Dybt uenig i Jens Jacob Thomassen og Kasper Larsen, men du skal vel have din mening. Men beskyt dem bare, det er jo også bare amatørfodbold.....
                            Nævner jeg overhovedet Kasper Larsen

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                              Hvad er Østrøm's forcer/kvaliteter? Han er ikke hurtig, han er ikke hovedstødsstærk, han er ikke fysisk stærk, han har ingen teknik. Hvad kan han bidrage med, siden han skal være en del af OB i top 6? Jeg kan ikke se det. Og fuck alder. Hvis han er god nok, så er han gammel nok - og jeg mener ikke at han er god nok, hvilket må være mere vigtigt end alder.
                              Hans hurtighed,fysik og hovedspil skal der arbejdes på ja. Og det mener jeg sagtens kan forbedres de næste par år. For det skal forbedres hvis han skal spille superliga for OB i fremtiden

                              Men at sige han ikke har teknik er jo hovedrystende. Syntes han har en glimrende teknik og et super overblik. Og igår fik han endda smidt et par indlæg ind fra fløjen der mindede om Ryan på sine bedste dage. Ja han har stadig et par fejlafleveringer hist og pist. Det har de fleste.
                              Men ham her har helt sikkert muligheden for at blive en central spiller i OB. Der er bare et stykke vej endnu. Han er jo ikke i nærheden af at være færdig udviklet

                              Comment

                              Working...
                              X