Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Brøndby IF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Man ventede jo bare på det. Kraft edmer dårligt

    OC skal bare sælges i mens der er nogle der vil kæbe ham. Han har gang i sin suverænt dårligste sæson i OB.

    Comment


      #47
      OLg nå ja. Daugbjerg Buchardt er som sædvanlig anti OB dommer.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        AJA må have spillet sidste kamp.
        Nøj hvor er han bare ikke god nok - det er for vildt. Ind med Vestergaard som førstevalg ved siden af Tverskov og Larsen som garderinf

        Comment


          #49
          Vores problemer udstilles gang på gang og ledelsen foretages sig intet! Vi er f.... ineffektive og vi har ikke forsvaret til, at spille så offensivt.

          Comment


            #50
            Uhre der nærmest ikke har været ikke eksisterende i starten af sæsonen. Self skal han da scorer 2 kasser indtil videre mod os

            Comment


              #51
              Ej nej nej.. det er jo helt grotesk at være vidne til. Har aldrig forstået vi bruger Aja. Aldrig
              OBeliever

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                Ej nej nej.. det er jo helt grotesk at være vidne til. Har aldrig forstået vi bruger Aja. Aldrig
                Nå ja, man ser ham da trods alt.

                Med BK spiller vi med 10 mand.

                Nå, vi ses næste sæson :)!

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                  Flot, vi gør det godt, ingen grund til panik, truppen er stærk.
                  nemlig - og U19 har vundet en eller anden turnering....

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                    OLg nå ja. Daugbjerg Buchardt er som sædvanlig anti OB dommer.
                    Hvad har han da dømt forkert? Han er da ikke skyld i at ob ikke kan score og står dårligt defensivt
                    OBeliever

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                      Ej nej nej.. det er jo helt grotesk at være vidne til. Har aldrig forstået vi bruger Aja. Aldrig
                      Nej, det gør jeg heller ikke. Han er ikke god nok og derfor burde vi både købe en CB og HB plus bruge Fenger eller købe en frontangriber.

                      Comment


                        #56
                        Jeg savner kvalitet. Bare et eller andet der bliver gjort med kvalitet. En god redning, en super clearing, et mål!?

                        Vi har hjertet men ikke kvaliteterne. Må være OBs motto

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                          Flot, vi gør det godt, ingen grund til panik, truppen er stærk.
                          Ja Hemme er ikke inkompetent så klart holdet kommer i top 6.
                          jørgen kommer måske til et godt indlæg en dag. Og AJA skal bare træne hårdere så kan han sikkert komme op på 23 kmt.
                          ligaens dårligste forsvar, så hkælder det heller ikke når Aron, BK, Jebali og Sabbi brænder 90% chancer.

                          Comment


                            #58
                            Intet nyt der: Jebali mangler afslutningsevner, Juel er bare fooooor langsomt og vores dødbolde er virkelig ringe
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg

                              Hvad har han da dømt forkert? Han er da ikke skyld i at ob ikke kan score og står dårligt defensivt
                              Jeg savner et gult kort i starten af kampen. Jeg savner et muligt straffe. Jeg savner flere frispark til os i situationer, hvor de tager manden i stedet for bolden.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                                Haha. Ved fandme ikke om jeg skal grine eller græde. 3 giga chancer der alle skulle have givet mål og de får 2 lortemål.

                                Vi skiller brøndby af som var de pulled pork og er bagud med 2. Jeg fatter ingenting.
                                Når vi har Jebali, Sabbi og Badkim i top så bliver det aldrig til andet end tilfældige mål. Ingen af dem ejer skyggen af topscorer potentiale med mindre det er tilfredsstillende med 6-8 mål på en sæson af og til.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X