Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB 9.8.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Husk Lyngby, og EFB gik fra bronze til nedrykning. Den danske liga er ikke fantastisk og en stolpe ind sæson kan give et godt resultat. OB fik så intet i stolpe ind sæsonen, og kunne med stolpe ud godt være havnet i 1. Division, andre år.

    min pointe er, at holdet i 10 år ikke har levet op til målsætningen.
    at NT, MH, og andre er så blinde så en succesrate på 10% gør os til et top 6 hold. Come on. Kommer vi i top 6 igen med dette hold?
    der kan vi måske godt i endnu en stolpe ind sæson, men der er mere sandsynligt at vi bliver nummer 8—10.
    Helt enig. Men at kalde os statister i slutspillet er jeg helt uenig i. Syntes vi leverede et fint slutspil, og jeg var godt underholdt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

      På papiret var vi måske “statister”. Men hvis du husker kampene, så var vi kun på røven i Herning og i Parken. Hjemme og ude mod BIF var vi bedst, og marginaler og en sløj dommer kostede der. Mod EFB var vi klart bedst hjemme, mens 0-0 ude var en dødssejler. I FCN kampene er vi lidt sløje hjemme, mens vi jo burde have lukket og vundet ude. FCM hjemme har du nævnt, og hjemme mod FCK hvor vi taber 1-0 er vi også bedst.
      Jeg ser det som de helt små marginaler eller dygtighed der manglede. Men vi var da bestemt på højde med alle andre, over to kampe, minus FCK måske.
      Ja okay statister er måske bedømt lige hårdt nok.

      Hvad vi burde og hvad vi måske fortjente giver samme bundlinje = 10 point i 10 kampe og EfB vandt bronze 4 point foran os på trods af de 4 point vi havde i forspring.
      Vi kan jo også holde Sejren vi fik foræret af Herning ude af regnestykket engang så fik vi 1 sejr i 9 kampe og ialt 7 point , det er satme ikke et imponerende pointsnit,

      I den forgangne sæson mener jeg heller ikke vi var i nærheden af nedrykning selvom nogle undervejs forsøgte at tale os i nedryknings fare.
      Last edited by Magge; 13-08-2021, 18:45.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment

      Working...
      X